News Flash:

Criza financiara afecteaza publicatiile de la Hollywood

2 Februarie 2009
634 Vizualizari | 0 Comentarii
Daily Variety si The Hollywood Reporter se lupta, de peste 75 de ani, pentru suprematia in randul publicatiilor de film, dar recentele disponibilizari cauzate de criza financiara si competitia acerba a blogurilor, ridica probleme publicatiilor de profil, transmite Reuters.

Publisherii revistelor declara ca veniturile din publicitate s-au micsorat, chiar si in timpul sezonului premiilor Oscar, cand studiourile de film platesc bine pentru a-si promova filmele cu reclame in publicatii. Mai mult, revistele se confrunta cu o competitie crescuta din partea blogurilor care furnizeaza informatii si barfe de la Hollywood in timp real, cum ar fi DeadlineHollywoodDaily.com, TheDailyBeast.com sau MovieCityNews.com. "Cred ca va fi o lupta dura si s-ar putea sa mai ramana doar una din cele doua peste un an", a declarat Jonathan Taplin, profesor la Annenberg School for Communication, de la University of Southern California.

Reprezentantii Reed Business Information, divizie a Reed Elsevier Plc., publisherul Daily Variety si Variety, au declarat ca, din cauza recesiunii economice, au fost nevoiti sa concedieze circa 30 de angajati ai celor doua publicatii. Saptamanalul Variety a fost lansat in 1905, in timp ce Daily Variety a debutat in 1933. The Hollywood Reporter a fost fondat in 1930 si este editat de compania de cercetari Nielsen Co., care furnizeaza cercetari in domeniul marketingului si a altor business-uri media, dar si audiente TV. Conform publisherului Hollywood Reporter, Eric Mika, publicatia a fost nevoita sa renunte la mai multi angajati, ramanand in prezent cu circa 90, jumatate comparativ cu numarul angajatilor de acum cinci ani. "Nu ma gandesc deloc daca vor fi una sau doua publicatii pe piata", a declarat si Neil Stiles, publisher al Variety Group.

Cu toate acestea, fara a da cifre, Stiles a precizat ca in acest sezon al premiilor din industria cinematorgrafiei, reclamele sunt destul de putine, dar considera ca reclamele din publicatiile pe care le editeaza nu vor migra catre internet, pentru ca studiourile de film au mai mare vizibilitate in print. "Sunt foarte vizibile, intr-un mod foarte tangibil", a spus Neil Stiles. "Nu cred ca advertiserii si cititorii vor un singur punct de vedere", a precizat si Eric Mika.

Inchiderea uneia dintre publicatiile istorice ale Hollywoodului, cunoscute pentru stilul diferit si jargonul propriu, va duce la crearea unui gol in cultura hollywoodiana. Cititul trendurilor ramane un ritual zilnic pentru directorii de studiouri, producatori, scenaristi, regizori si actori. David Poland, editorul MovieCityNews, a precizat ca, din punctul sau de vedere, The Hollywood Reporter va trece exclusiv online, in timp ce Daily Variety va fi publicat de doua ori pe saptamana. Acesta a precizat ca ambele au o istorie puternica in spate si ar putea atrage venituri online din arhive. De altfel, pe perioada sarbatorilor, The Hollywood Reporter a avut, timp de 12 zile, doar versiunea online.

criza financiara reuters hollywood eric mika editorul moviecitynews
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1307 (s) | 22 queries | Mysql time :0.019540 (s)

loading...