Magazin

Cum faci ca mesajul tau sa ajunga in mass media ( fara sa platesti publicitate)

Publicat: 16 dec. 2020
_____ Vizualizări 0 Comentarii
Cum faci ca mesajul tau sa ajunga in mass media  fara sa platesti publicitate

Visul oricărui antreprenor sau manager este ca el și compania sa să arate cât este de puternică în mass media. Toată lumea să afle de ce sunt buni, de ce serviciile sau produsele lor merită cumpărate.Ca să își vadă visul cu ochii, de cele mai multe ori caută printre cunoștințe, vecini, prieteni, rude sau pe cineva care lucrează la un anume post de televiziune sau la nu știu ce revistă sau ziar. Îl roagă apoi pe jurnalist să spună câteva vorbe despre el și afacerea lui. Uneori, reușește să fie preluat, publicat. Dar apoi totul devine haos. De ce? Pentru că lipsa de experiență în relația cu mass media își spune cuvântul.

Vrei ca mesajul tău să ajungă în mass media cu rapiditate, constanță, dar mai ales cu acuratețe? Vrei să câștigi media prin valoarea de informație a ceea ce se comunică despre tine și afacerea ta? Vrei să te bucuri de o acoperire media impresionantă și să nu te coste sume exorbitante?Atunci alege distribuirea mesajelor în mass media prin TUDOR Communication. TUDOR Communication este agenția de PR consacrată prin relațiile excelente cu mass-media. Echipa noastră de jurnaliști– fiecare cu minimum 10 ani de experiență -garantează faptul că întotdeauna va găsi abordarea potrivită pentru subiectul pe care dorești să îl comunici pentru a te bucura de cât mai multe și pozitive apariții media.

Auzi deseori despre comunicatele de presă. Nu știi exact care e treaba cu ele, cert e că acestea sunt de cele mai multe ori primul pas în comunicare. Ei bine, ca să fie totul clar, comunicatele de presă sunt modalitatea consacrată prin care mesajele companiilor ajung la mai mulți jurnaliști în același timp. Însă livrarea acestora către o simplă bază de date cu persoane care activează în mass media nu garantează și preluarea și publicarea lor. Motivele pot fi multiple: de la abordarea greșită a subiectului care nu oferă jurnaliștilor valoare de informație, până la lipsa unei baze solide de relații cu presa, care să deschidă emailul tău. Informațiile esențiale trebuie transmise în formă adecvată și pe canalele potrivite mesajului tău. Acest lucru nu duce doar la apariția comunicatelor de presă online sau în print, ci poate genera și numeroase apariții TV, crescând gradul de expunere și ducând la o adevărată explozie a notorietății companiei tale.

În timp ce mulți consideră mass media un adversar de temut, aceasta poate fi de fapt un aliat puternic dacă este abordat strategic și corect. Colaborarea cu TUDOR Communication pentru redactarea și publicarea comunicatelor de presă înseamnă construirea atentă a unei strategii pentru ca mesajul tău să ajungă la publicul pe care îl vizezi. Concret, înseamnă obținerea a cel puțin cinci apariții media importante pe canalele de comunicare agreate pentru fiecare comunicat în parte. În plus, primești expunere strategică pentru mesajul tău și te bucuri de un avantaj în fața competitorului, prin tonul pozitiv și credibil obținut în media relevantă.

Comunicatul de presă reprezintă o soluție la îndemână atât pentru business-urile cu vechime ce vor să comunice o informație relevantă pentru publicul lor, cât și pentru antreprenorii care vor să se poziționeze corect pe piață. Știrea ta ajunge, după caz, în media locală sau națională, în online și în print, la TV și la radio, ba chiar și în publicații de nișă. Pentru aceasta trebuie doar să beneficiezi de suportul unei agenții specializate.

Publicarea mesajelor companiei tale nu este un lucru facil, în ciuda aparențelor. Jurnaliștii au propriile lor criterii despre ceea ce merită să fie publicat, de aceea mesajul trebuie să fie prezentat într-un mod cât mai atrăgător. Și poate mai importantă decât crearea comunicatului de presă este livrarea acestuia către persoanele potrivite de la publicațiile potrivite. Poate dura incredibil de mult să afli care sunt aceste persoane, așa că mai bine apelezi la o agenție care are deja aceste contacte. Te va scuti de o groază de timp și de o mare bătaie de cap.

Efortul considerabil pe care îl vei depune pentru a atinge acest obiectiv sau cheltuirea unui buget pe masură pentru a cumpăra publicitate te vor epuiza. O agenție profesionistă poate face tot acest demers în locul tău. Contează așadar pe un partener de încredere care să te ajute să ajungi la cât mai multe persoane printr-o strategie adecvată. TUDOR Communication este varianta câștigătoare pentru tine.

 

Adauga un comentariu