News Flash:

Cum faci sport mai eficient pentru a arde mai repede grasimile?

25 Mai 2010
966 Vizualizari | 0 Comentarii
Sa faci sport in mod regulat este, spun multi, o modalitate usoara de a arde grasimi si a mentine corpul intr-o forma buna. In realitate nu este insa chiar asa.

Daca vrei sa arzi grasimile mai eficient, aplica trucurile explicate de expertii Regimes Maigrir.

1. Mananca inainte de a face sport

Daca mananci un baton nutritiv sau biscuiti cu continut redus de zahar cu 90 de minute inainte de a face sport, vei avea energia necesra pentru a face exercitii pe o durata mai mare si, automat, sa arzi mai multe calorii.

Totodata, este important ca activitatea fizica pe care o prestezi sa nu fie la ora cinei, caci performantele vor fi reduse.

2. Respira pe nas

Inspirand si expirand aerul pe nas, vei putea sa iti stabilizezi ritmul cardiac. Este gresit ca in timp ce faci miscare sa respiri pe gura. In timpul exercitiilor, este bine sa faceti cate 6-8 exercitii de inspiratie si expiratie consecutive.

3. Fa intodeauna incalzire

Fa cateva miscari de incalzire inainte de a te apuca de antrenamentul de zi cu zi. Organismul are nevoie de 15 minute de incalzire inainte de a incepe sa arda grasimile.

4. Fa exercitii variate

Facand exact acelasi antrenament de fiecare data, stimulezi organismul sa se adapteze si nu vei mai putea arde calorii. Pentru a putea slabi, variaza miscarile din cadrul antrenamentului. Daca intr-o zi faci bicileta, in cealalta este bine sa alergi sau sa mergi la inot. Daca incepi intr-o zi antrenamentul lucrand umerii si bratele, data viitoare incepe cu picioarele.

5. Nu sta indoit pe bicicleta

Atunci cand mergi pe bicicleta nu trebuie sa stai aplecat, deoarece aceasta pozitie va incetini procesul de ardere a grasimilor. Stand drept, poti arde grasimea mai repede decat daca stai indoit.

6. Fa exercitii cu intensitate diferita

Daca faci mult efort pe o perioada mai lunga de timp, nu inseamna ca slabesti mai repede. Daca vrei sa faci miscare eficient, variaza in intensitate eforturile pe intervale.

De exemplu, pedaleaza cu 11km/h timp de 2 minute, apoi cu 8 km/h timp de alte 2 minute, apoi revino la viteza intiala pentru alte 20-45 de minute.

7. Atentie la musculatura pe care o lucrezi

Pentru a face in mod eficient sport, amintiteste-ti un lucru: cu cat pui mai multi muschi la lucru, cu atat arzi mai multe calorii. Deci, daca nu ai mult timp pentru a face exercitii cardio, incearca sa lucrezi diverse musculaturi in perioada de antrenament.
Distribuie:  
Incarc...

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1385 (s) | 24 queries | Mysql time :0.019722 (s)

loading...