Remedii naturiste

Cum iti poti imbunatati somnul cu doar 2 ingrediente naturale

Publicat: 31 oct. 2015
7

Doar cu doua ingrediente comune pe care aproape toata lumea le are in bucatarie poti sa ai un somn odihnitor. Este vorba de sare si miere. Zaharul natural care se gaseste in miere este capabil sa creasca usor nivelul insulinei, iar cresterea controlata a insulinei determina triptofanul sa se transforme in serotonina, care la randul ei se transforma, la intuneric, in melatonina, cea care ne asigura un somn linistit. Este recomandat sa bei inainte de culcare un ceai de plante indulcit cu o lingurita de miere.

De partea cealalta, sarea te poate ajuta sa te relaxezi si sa dormi. In primul rand, sarea reduce stresul. Potrivit unui studiu, sodiul, atunci cand nivelul in sange este normal, poate reduce raspunsul la stres. In al doilea rand, sarea creste nivelul de oxitocina, un hormon care te ajuta sa te simti relaxat si te pregateste pentru somn.

17 sfaturi pentru un somn odihnitor

Un amestec simplu pentru un somn odihnitor

Faceti un amestec din 2 lingurite de miere cu 1/4 lingurita de sare de mare bruta si consumati preparatul inainte de culcare. Mai jos descoperiti si alte metode naturale de a vindeca tulburarile de somn:

Ceaiul de musetel

Studiile au descoperit ca acest ceai este deosebit de bun pentru ameliorarea simptomelor de insomnie usoara. Acest lucru se datoreaza crizolului, o substanta care are capacitatea de a ameliora anxietatea si de a promova calitatea somnului.

Roinita (melisa)

Conform studiilor, roinita te ajuta daca te confrunti cu o insomnie pe fondul anxietatii.

Floarea pasiunii

Aceasta planta are un efect calmant, este utilizata pe scara larga ca un remediu pentru insomnie. Puteti sa o luati sub forma de ceai sau tinctura.

Un somn bun te ajuta sa slabesti





Adauga un comentariu