Fashion

Cum (nu) trebuie sa te imbraci la birou! Mesajele transmise de haine

Publicat: 23 apr. 2019
6

Stim deja ca oamenii ne judeca si ne pun anumite etichete. Cum (nu) trebuie sa te imbraci la birou daca vrei sa fii luata in serios. Nu doar atitudinea pe care o avem influenteaza parerea celorlalti, ci si felul in care ne imbracam. Cum aspectul vizual este primul care are impact, este important sa stii cum (nu) trebuie sa te imbraci la birou.

Ai observat ca acei barbati care poarta costume de calitate, care le vin ca turnate, transmit putere, statut, profesionalism? Ei bine, asta se aplica si in cazul femeilor. Chiar daca ai un corp frumos, genetica a fost buna cu tine, nu este cazul sa scoti asta in evidenta la serviciu.

Vezi si: Iata 8 genti pentru birou care iti vor schimba viziunea despre coduri vestimentare (prea) rigide – FOTO

Daca porti rochii sau fuste scurte, un decolteu generos dai senzatia de frivolitate, superficialitate, iar oamenii automat considera ca ai un statut inferior. Stii clasica eticheta a secretarei sau receptionerei cu sanii pe afara si fusta imediat sub fese?

In plus, se poate considera ca doresti sa urci ierarhic folosindu-te de sexualitatea ta si nu de minte sau abilitatile profesionale. O femeie cu o tinuta mai conservatoare, un  limbaj al corpului prudent, fara excese este perceputa a fi de incredere, cu bun potential profesional, serioasa.





Adauga un comentariu