News Flash:

Cum poti sa-ti pacalesti foamea ca sa nu te ingrasi

18 August 2009
1948 Vizualizari | 0 Comentarii
Cum poti sa ti pacalesti foamea ca sa nu te ingrasi
Afisat la 10:51 Orele petrecute peste program, viteza cu care suntem fortati sa desfasuram diferite activitati, ritmul alert al vietii de zi cu zi sunt cateva dintre motivele care duc la aparitia stresului. Specialistii in nutritie spun ca de cele mai multe ori stresul induce senzatia de foame chiar daca abia te-ai ridicat de la masa. Potrivit dr. Livia Nena, bionutritionist, persoanele care la scurt timp dupa ce au mancat au pofta de o mica gustarica ar trebui sa se prezinte la un medic specialist, deoarece senzatia de foame continua este ca picatura chinezeasca care, o data cu trecerea timpului, duce la aparitia bolilor de inima si distrug ficatul. Bionutritionistul spune ca pofta de dulce "ascunde" diabetul, iar cea de sarat apare pe sistem nervos. "Persoanele care sunt stresate recurg la altfel de gustari. Chipsurile, saratelele, pufuletii si alte produse care se pot rontai sunt un mod de relaxare pentru cei cu un program incarcat. Aceste gustari duc la cresterea in greutate. Desi nu mancam mult, organismul nu si-a respectat «orarul»", explica bionutritionistul. Dr. Livia Nena recomanda trei mese principale pe zi si doua gustari. "Micul dejun trebuie luat pana in ora 8. Dimineata se pot manca doua felii de sunca slaba cu o rosie, sau un ou fiert cu rosie sau ardei gras", spune bionutritionistul. La micul dejun se mai poate manca un iaurt sau un bol de lapte cu cereale. "Atentie insa, pentru a ne pastra in forma, cerealele trebuie sa fie integrale. Evitati pe cat posibil cele cu glazura sau cerealele cu fructe, deoarece acestea contin foarte mult zahar", avertizeaza Livia Nena. Pana la masa de pranz este recomandat unul sau doua fructe. "Un lucru important este sa ne fixam ore de masa, peste care sa nu trecem. La masa de pranz putem manca un piept de pui la gratar, din care organismul isi ia proteinele de care are nevoie. Ca o garnitura - putem adauga o salata verde, spune biologul Nena. Pana la cina, medicul spune ca putem manca o bucatica de branza, un ou sau sunca, asta daca dorim sa inlocuim gustarea de fruct. Cina trebuie luata pana in ora 8 seara si este de preferat ca atunci sa mancati o portie de mamaliga cu branza si smantana sau o salata de cruditati.
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1578 (s) | 22 queries | Mysql time :0.035578 (s)