News Flash:

Cum reusesti sa scapi de insomnie si sa te asiguri ca dormi bine? Iata cateva remedii naturale

7 Decembrie 2018
413 Vizualizari | 0 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.6495 RON (+0.0015)
USD: 4.0769 RON (-0.0127)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti
insomnie remedii

Insomnia este un blestem modern. Vietile noastre sunt mai agitate decat oricand. Cand nu lucram in plus, suntem acasa, uitandu-ne la smartphone pana in momentul in care incercam sa adormim.

Cu stresul vietii moderne, nu ne facem niciun favor daca nu ne relaxam in mod corect. Somnul ne este perturbat de social media, jocuri video, seriale si diferitele probleme pe care le avem. Cum reusesti sa scapi de insomnie si sa te asiguri ca dormi bine? Iata cateva remedii naturale pentru insomnie!

Trucuri naturale care te ajuta sa scapi de insomnie

1. Asigura-te ca este totul comod

Asigura-te ca patul este confortabil. Acest lucru poate varia de la persoana la persoana, dar incearca sa faci tot ce este posibil pentru a te asigura ca patul nu te impiedica sa dormi bine. Incercarea de a dormi pe o saltea care este ca o scandura de lemn nu iti va ajuta insomnia. Investeste in ceva confortabil pentru tine daca vrei sa profiti de beneficii. Incearca sa experimentezi cu mai multe tipuri de perne, pana cand gasesti modelul cel mai comod pentru tine. Incearca si o saltea incalzita daca ti se pare prea frig in timpul sezonului rece. De asemenea, nu uita de uleiurile esentiale, care iti pot face somnul mai linistit.

2. Bea ceaiuri din plante

Ceaiurile sunt cunoscute pentru beneficiile pe care le aduc sanatatii. Ceaiurile pe baza de plante sunt perfecte cat timp le lipseste cofeina. Te ajuta sa relaxezi. Te intrebi ce varietati ar trebui sa iei in considerare? Iata cateva: musetel, valeriana, menta, ghimbir si scortisoara. Poti apela chiar si la un amestec de plante medicinale. Ceaiul de usturoi si menta, de exemplu, este deosebit de util pentru scaderea anxietatii si pentru relaxare. Si ceaiul de musetel este folosit pentru a trata insomnia si pentru calmare. Musetelul este considerat un tranchilizant usor, care induce somnul. Efectele sedative pot fi date de flavonoide. 

3. Opreste toate dispozitivele

Ai auzit deja ca smartphone-ul poate induce insomnie. Problema este ca lumina albastra pe care aceste dispozitive o emit poate suprima productia hormonului de reglare a somnului, melatonina, ducand la insomnie.
Acest efect este mai puternic decat expunerea la lumina de la ecranul televizorului, deoarece tinem smartphone-ul si alte dispozitive electronice aproape de fata, intensificand expunerea la lumina. Desi poate parea un lux modern sa te relaxezi in pat cu Youtube pe telefon, realitatea este ca somnul tau are de suferit. 

4. Citeste

Desi este tentant sa te uiti la ceva inainte de culcare, nu iti faci nicio favoare. Dupa cum spuneam, aceste dispozitive electronice nu fac decat sa iti suprime productia de melatonina. Solutia? Citeste! Daca citesti o carte timp de o ora inainte de a te culca, poti beneficia de o modalitate excelenta de a-ti calma creierul si de a-l pregati pentru somn.

5. Renunta la alcool

Acest sfat poate parea putin nedrept faca vrei sa te relaxezi dupa o zi de munca grea cu un pahar de vin. 
Dar adevarul este ca alcoolul iti strica somnul. Acest lucru nu inseamna ca trebuie sa te abtii complet de la baut. Dar gestionarea consumului de alcool face parte dintr-un stil de viata inteligent, care te poate ajuta sa scapi de insomnie, astfel incat sa nu perturbi ritmul circadian. Ritmul circadian reglementeaza aproape toate procesele corpului, de la metabolism la imunitate, energie, somn, functii cognitive si dispozitie. Un ritm circadian este un proces care apare in mod natural la fiecare 24 de ore. Dupa cum s-a dovedit, desi nu este prea surprinzator, alcoolul perturba acest proces. Cu cat bei mai mult si mai aproape de culcare, cu atat mai tare iti vei intrerupe programul normal de somn. De asemenea, creste riscul de a sforai. Ia in considerare evitarea consumului de alcool in cele mai multe nopti. 

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

insomnie tratament remediu naturist somn stres
Distribuie:  

Realitatea.net

RomaniaTV.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2018 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1534 (s) | 21 queries | Mysql time :0.014429 (s)