Magazin

Cum să construiești descrieri optimizate SEO pentru produsele tale?

Publicat: 01 apr. 2020
_____ Vizualizări 0 Comentarii
Cum să construiești descrieri optimizate SEO pentru produsele tale

Construirea de texte optimizate SEO pentru paginile de produs ale unui magazin online reprezintă un pas foarte important pentru avansarea site-ului în motoarele de căutare. Cu toate acestea, oamenii care pregătesc platformele de e-commerce din punct de vedere al optimizării se axează foarte mult pe paginile principale sau pe contentul de pe blog. De aceea, de multe ori, paginile individuale de produs au de suferit.

Ce pași ar trebui să urmezi pentru o pagină de produs care vinde?

#1. Găsește cuvintele cheie potrivite

Primul pas în orice proces de optimizare SEO este Keyword Research. Dacă pentru paginile principale experții se axează pe cuvinte cu caracter general, care să definească mai degrabă categorii mari, pentru pagina de produs va trebui să mergem cât mai în detaliu, să căutăm cele mai populare căutări pentru produsul pe care ne dorim să îl vindem. Spre exemplu, vei genera mai multe vânzări dacă în loc de “mașină de tuns gazonul” vei optimiza produsul pe structura “mașină de tuns iarba”, care generează de până la 10 ori mai mult profit.

#2. Integrează cuvântul cheie în URL

Aceasta este una dintre cele mai frecvente greșeli pe care le fac proprietarii de magazine online. În loc să-și optimizeze adresele URL pentru a include cuvinte cheie, ele urmăresc de obicei formula „http://domain.com/?product=0001&category=0002”. Acest lucru nu oferă motoarelor de căutare informațiile necesare pentru a vă trimite trafic.

În schimb, ar trebui să includeți cel puțin cuvântul cheie principal în adresa URL. În cazul nostru, adresa URL ar arăta astfel: domain.ro/masina-de-tuns-iarba-brand

#3.Oferă o meta descriere optimizată produsului

Meta descrierea este porțiunea care apare sub numele unui site atunci când faci o căutare pe Google și care ar trebui să-i ofere utilizatorului un rezumat sau un fragment din conținutul de pagina respectivă.

De cele mai multe ori, motoarele de căutare vor alege singure (din conținutul tău) ceea ce ele cred că ar trebui să afișeze. Cu toate acestea, optimizând singur meta descrierile, puteți include cuvinte cheie care vor atrage atenția și vă vor ajuta să vă îmbunătățiți poziția de afișare în paginile de rezultate.

Dacă ai un magazin online și îți dorești ca site-ul tău să se bucure de un volum ridicat de trafic, echipa SEO 365 îți spune la dispoziție o sesiune de consultanță gratuită, în care să găsiți împreună cele mai bune soluții pentru business-ul tău. 

Adauga un comentariu