News Flash:

Cum sa mananci mai putin, dar sa te simti satisfacut

31 Octombrie 2009
719 Vizualizari | 0 Comentarii
Cum sa mananci mai putin dar sa te simti satisfacut
Afisat la 13:55

Sa recunoastem. Vrem sa slabim, insa am dori, in acelasi timp, sa nu fim nevoiti sa mancam mai putin. Au apus vremurile in care oameni erau nevoiti sa alerge si sa vaneze hrana, acum vezi mancare oriunde te uiti si poftesti, insa uneori trebuie sa ne abtinem. Asa ca daca doresti sa mananci mai putin, insa sa nu te infometezi, citeste in continuare ce trebuie sa faci.

Include grasimi bune in alimentatia ta, te sfatuieste International Business Times. Alegand produse care contin grasimi bune te vei simti satul mai mult timp si vei avea mai multa energie. Recomandate sunt ouale, nucile si uleiul de peste pentru ca au omega3. Uleiul de nuca de cocos, avocado sau uleiul de masline sunt alte alimente bune pentru sanatatea ta si care te vor tine departe de mancare mai mult timp.

Nu uita de puterea proteinelor! Consumand multe proteine te vei satura mai repede si vei ramane asa mai mult timp. De exemplu, iti incepi ziua consumand la micul dejun cereale, fulgi de ovaz, fructe si iaurt? Este bine, insa intr-o ora o sa iti fie foame din nou. Ca sa scapi de aceasta senzatie, adauga micului dejun si un ou fiert, o sa rezisti mai mult. Daca pentru pranz ti-ai pregatit un sandvis sau o salata, adauga putin peste, pui sau un ou fiert. Efectul va dura mai mult.

Opteaza pentru alimentele organice, deoarece acestea contin cu 60% mai multe minerale si antoxidanti decat produsele normale. Sentimentul de a te simti satul nu tine de cantitatea alimentelor, ci de valoarea nutritionala a acestora. De aceea, daca consumi un pachet de prajituri, nu trebuie sa te simti neaparat satul. Multi experti in sanatate considera ouale ca fiind un aliment minune, un aliment complet. Ouale ecologice contin omega 3, substanta foarte importanta pentru organism.

Bea suficienta apa. Organismul iti va "spune" ca este deshidratat doar in momentul in care nu mai rezista. Avand in vedere ca deshidratarea poate afecta functia mentala, impiedicandu-te sa te concentrezi, bea cat mai multa apa. De asemenea, apa te ajuta sa te simti satul. Gustarile sanatoase sunt fructele cu coaja lemnoasa. Acestea sunt foarte gustoase. Nucile si semintele pot fi foarte usor mancate chiar si la birou. Atunci cand mananci, mesteca incet. Stiai ca oamenii care mananca repede au tendinta de a manca prea mult la fiecare masa si prezinta un risc marit de a avea probleme cu greutatea? Incearca sa mesteci cat mai mult timp fiecare bucata de mancare.
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1385 (s) | 22 queries | Mysql time :0.018460 (s)