Culinar

Cum să slăbeşti cu dieta cu peste

Publicat: 21 mai 2020

Dacă vrei să dai câteva kilograme jos atunci trebuie să încerci dieta cu peşte, ce te va ajuta să dai jos până la patru kilograme, însă fără să te înfometezi ori să-ţi compromiţi sănătatea.

Dieta cu peşte te ajută să dai jos patru kilograme într-o singură săptămână şi este super simplu de ţinut, întrucât nu ai foarte multe restricţii. În plus, peştele este o sursă excelentă de acizi graşi Omega-3, fiind responsabil de reducerea colesterolului din sânge, dar şi de îmbunătăţirea circulaţiei sanguine.

Luni

  • Mic dejun:2 felii de pâine integrală, prăjită şi o ceaşcă de cafea neagră, fără lapte sau zahăr
  • Gustare: un măr
  • Prânz: 200 g de peste fiert, preparat la aburi, la cuptor sau la grătar, o salată de sezon
  • Gustare: un iaurt natural degresat
  • Cină: salată de andive, ardei gras, mozzarella şi sos slab de iaurt şi condimente, după gust

Marţi:

  • Mic dejun: 2 felii de pâine integrală, prăjită, un pahar de chefir sau o cafea neagră, fără lapte sau zahăr
  • Gustare: un fruct (fără banane sau struguri)
  • Prânz: 200 g de peste la grătar, o salată de castraveţi cu sos de iaurt degresat
  • Gustare: o portocală
  • Cină: 150 g de brânză proaspătă dietetică, un ou fiert, salată de roşii

Miercuri:

  • Mic dejun: 2 felii de pâine integrală, prăjită, un pahar de chefir sau o cafea neagră, fără lapte sau zahăr
  • Gustare: 200 g de lapte bătut
  • Prânz: o conservă mică de ton în sos tomat, o porţie de cartofi dulci fierţi
  • Gustare: o portocală
  • Cină: salată de roşii cu brânză degresată

Joi:

  • Mic dejun: 2 felii de pâine integrală, prăjită, un pahar de chefir sau o cafea neagră, fără lapte sau zahăr
  • Gustare: un iaurt natural mic
  • Prânz: 200 g de peste la grătar, preparat la aburi sau la cuptor, o salată de crudităţi (morcovi şi ţelină)
  • Gustare: un măr
  • Cină: salată asortată

Vineri:

  • Mic dejun: 2 felii de pâine integrală, prăjită, un pahar de chefir sau o cafea neagră, fără lapte sau zahăr
  • Gustare: o pară
  • Prânz: 200 g de peşte la grătar, preparat la aburi sau la cuptor, o salată de sezon
  • Gustare: un pahar de lapte bătut
  • Cină: legume crude şi brânză degresată de vaci

Sâmbătă:

  • Mic dejun: 2 felii de pâine integrală, prăjită, un pahar de chefir sau o cafea neagră, fără lapte sau zahăr
  • Gustare: un fruct la alegere (fără banane sau struguri)
  • Prânz: 200 g de peşte la grătar sau la cuptor, o salată de andive
  • Gustare: o cană de lapte bătut
  • Cină: legume crude şi brânză degresată de vaci

Duminică:

  • Mic dejun: 2 felii de pâine integrală, prăjită, un pahar de chefir sau o cafea neagră, fără lapte sau zahăr
  • Gustare: un măr
  • Prânz: o cutie de ton în suc propriu, doi cartofi dulci mici, fierţi
  • Gustare: un iaurt natural degresat
  • Cină: salată de sezon cu două linguri de brânză degresata de vaci



Adauga un comentariu