WoW!

Trucuri de slăbit după 50 de ani. Ce dietă la menopauză să urmezi

Publicat: 14 mai 2021
femeie de 50 de ani care are pe masa legume pentru trucuri de slabit si dieta
O femeie la menopauzaă nu are nevoie de 2.000 de calorii zilnic, decât dacă face muncă fizică zilnic

Metabolismul depinde de la om la om. Tocmai de aceea, unele persoane au o siluetă de vis, fără să respecte cine ştie ce reguli alimentare. Alte persoane, în schimb, se chinuie de ani de zile să slăbească şi nu reuşesc, în ciuda eforturilor. Totul e pus pe seama metabolismului, care e activ sau leneş. Tocmai de aceea, astăzi îţi prezentăm nişte trucuri de slăbit pentru dieta la menopauză.

Află din acest material ce să faci ca să îţi stimulezi metabolismul. Dacă acesta îşi revine, începe să producă energia necesară corpului din caloriile şi grăsimile adunate. Iar dacă acestea sunt consumate, atunci scade şi numărul kilogramelor. Nu e chiar foarte greu, dar ai nevoie de disciplină şi de răbdare.

Trucuri pentru slăbit pentru dieta la menopauză

Ţine cont de următoarele reguli:

  • lucrează musculatura. E bine să te ocupi de toate grupele de muşchi, pentru că ele, oricum, sunt afectate de înaintarea în vârstă. Conform specialiștilor, ideal este să antrenezi simultan mai multe grupe de muşchi. Mergi la un antrenor de fitness şi cere informaţii avizate;
  • adopta un stil de viaţă activ. Mergi la plimbare la pas alert măcar o dată la două-trei zile; urcă scările pe jos, nu cu liftul; ocupă-te de grădinărit etc.
  • nu exagera cu proteinele de origine animală. În schimb, adaugă din belşug legume în farfurie. Ideal ar fi ca legumele să fi fost preparate la aburi, nu prăjite. Mai degrabă introdu în alimentație proteinele din ouă. Acestea conțin fier și vitamine. Atenție la colesterol. Cel mai bine este să mănânci albușurile, iar la gălbenușuri să renunți;
  • nu sări peste masă de dimineaţă. Micul dejun îţi asigură energia până la amiază. În caz contrar, la prânz vei mânca mai mult decât ai nevoie;
  • asigură-te că te hidratezi corect. Ai nevoie de 6-8 pahare de apă pe zi. Nu orice lichid te hidratează. Spre exemplu, cafeaua te deshidratează. Sucurile sunt prea dulci şi trebuie evitate. Apa simplă, limonadă cu lămâie şi ciorbele sunt perfecte;
  • nu consuma multe calorii. Nu ai nevoie de 2.000 de calorii pe zi, dacă nu faci muncă fizică intensă. Caloriile se adună nu doar din farfurie, ci și din băuturi. Renunță la alcool, sucuri dulci și ai grijă la sucurile naturale. Chiar dacă sunt făcute de tine, tot conțin zahăr. Spre exemplu, când îți faci un suc de morcovi cu mere și citrice, consumi mult mai multe fructe decât porța necesară. Aceasta este o altă capcană;
  • renunță la fast food. Când îți e poftă, încearcă să înlocuiești cu ceva făcut de tine. De la fast-food cumpără-ți, să spunem, o dată la câteva luni.

Legătura între mâncare şi menopauză

Trebuie să ai grijă de organism când intri la menopauză. Schimbările prin care trece corpul te pot da uneori peste cap şi atunci e mai uşor să greşeşti în ceea ce priveşte stilul de viaţă. În plus, reglându-ţi programul zilnic, foarte posibil să ai mai multă energie şi să nu mai resimţi din plin simptomele specifice perioadei.

De asemenea, nu adopta regimuri hipocalorice. Dieta daneză, spre exemplu, este foarte restrictivă și se ține doar 13 zile. Ca să te simți bine, ai nevoie sa aplici niște reguli pe termen lung. Astfel, organismul se obișnuiește cu obiceiurile sănătoase.





Adauga un comentariu