WoW!

Cum se face corect o postare pe Facebook. Promovează-te eficient

Publicat: 02 mart. 2021
fereastra de calculator despre cum se face corect o postare pe Facebook
Facebook este o rețea de socializare creată în anul 2004, de către Mark Zuckerberg

Extrem de multe persoane din România şi nu numai au măcar un cont de Facebook. În urmă cu câţiva ani, această reţea de socializare permitea crearea mai multor conturi pentru un singur om, inclusiv conturi false. Acum, lucrurile sunt cât de cât reglementate. Dacă şi tu ai cont şi vrei să îţi promovezi afacerea, citeşte mai jos cum se face corect o postare pe Facebook.

Vorbim, în primul rând, despre afacerile de apartament, de genul producerilor lucrurilor handmade sau de prepararea prăjiturilor şi torturilor pentru cei apropiaţi. Dacă ai o pasiune, îţi place să creezi ori să găteşti şi ai vrea ca oamenii să afle de tine şi să apeleze la serviciile tale, trebuie să te ocupi de promovare.

Cum se face corect o postare pe Facebook?

Citeşte mai jos care sunt paşii pentru a te promova, dacă îţi începi o afacere de familie sau deja ţi-ai deschis una.

1. Ai nevoie de cont de Facebook

E foarte simplu să-ţi creezi unul. Important e să-ţi foloseşti numele real şi numărul de telefon. De ce? Pentru că, în momentul creării contului, vei primi un cod unic prin sms.

2. Creează-ţi o pagină business de Facebook

Va da mult mai bine în fata clienţilor dacă aceştia vor dori să comande ceva. Contul personal este personal din motive ştiute de noi toţi. Contul business, pe de altă parte, are un public bine definit.

3. Scrie cât mai multe detalii despre afacerea ta

Mai întâi pune un mesaj de întâmpinare. Bineînţeles, detaliile trebuie scrise în contul business al afacerii tale. Oferă-le viitorilor / posibililor clienţi informaţii despre produsele ori serviciile tale. Preţ, calitate, detalii despre cum se foloseşte (în cazul unui produs etc.).

4. Asigură-te că, per asamblu, pagina ta de Facebook are cât mai profi

Acest lucru înseamnă să te abţii din a distribui fotografii cu flori şi animăluţe ori de a poşta diverse melodii. Clienţii sunt interesaţi de serviciile tale, nu de preferinţele pe care le ai în materie de timp liber.

5. Postează zilnic

Spre exemplu, dacă faci torturi şi prăjituri la comandă, fotografiază-te în timp ce le prepari. Poţi face chiar mai multe poze. Urcă-le apoi pe Facebook şi ataşează şi un mesaj cât mai sugestiv, ca de exemplu: Tort pentru sărbătorita familiei X. Deşert ca pentru o prinţesă!. Nu ezita să filmezi cum faci produsul ori cum ai în lucru ceva anume. Oamenilor le place să vadă cum sunt realizate viitoarele lor produse.

6. Pune datele de contact cât mai la vedere

Clientului trebuie să îi asiguri un acces cât mai facil la număr de telefon, adresa de e-mail, adresa fizică. Cu cât oferi servicii de calitate și asiguri comunicare, cu atât clienții vor fi mai mulțumiți și te vor recomanda la rândul lor. Comunicarea este esențială, iar relația cu clienții trebuie menținută și întreținută constant.

7. Activează categoria Recenzii

Te va ajuta enorm. Este şi în avantajul tău, dar şi în dezavantaj. E avantajos pentru că acolo clienţii vor scrie că sunt mulţumiţi de produsul tău, iar viitorii clienţi vor avea review-ul la dispoziţie pentru a-şi face o idee. Dezavantajos este faptul că oricine, din răutate, îţi poate pune un mesaj urât, care va fi vizibil atât timp cât pagina business va exista.

Interesant este că reacțiia clienților sau a fanilor va fi destul de rapidă, dacă nu chiar rapidă. La început e bine să organizezi concursuri la care participanții să se înscrie prin Follow și comentariu.

Mai mult, să nu te miri când vei posta ceva, iar fanii vor scrie cuvântul „up” în comentarii. Nu știi ce înseamnă up? Să spunem că este oarecum echivalent cu butonul Subscribe de pe Youtube. Ești abonat la postare, cu alte cuvinte, dar și ajuți ca respectiva postare să fie cât mai sus în pagina de Facebook.





Adauga un comentariu