Magazin

Cum si-au petrecut vedetele Pastele?

Publicat: 16 apr. 2012
Sarbatoarea pascala reprezinta pentru multe dintre vedete un prilej de a se reintalni cu persoanele dragi, dar si o ocazie buna pentru reculegere. Multi au preferat sa paraseasca Bucurestiul pentru cateva zile, insa altii nu au vrut sa bata atata drum si s-au gandit sa ramana in Capitala. Vedetele noastre s-au delectat cu cele mai bune bucate si s-au bucurat de prezenta acelora pe care nu ii vad in fiecare zi. Credincioase din fire, persoanele publice din Romania au lasat cluburile de-o parte si si-au dedicat cateva zile familiei si lui Dumnezeu.
Iata cum au sarbatorit Pastele cateva dintre vedetele noastre:
Gina Pistol, prezentatore Euforia TV: „Aveam nevoie de putina relaxare! Pastele e o ocazie foarte buna pentru a ma odihi putin. Nu am in plan sa plec din tara. Voi petrece sarbatorile pascale la Severin, la o prietena foarte buna de-a mea. Am nevoie de putina liniste si sunt sigura ca acolo voi avea parte. Numai bine, cu ocazia asta voi manca oua fierte, parca au alt gust de Paste. E o traditie frumoasa.”
Alina Puscas, actrita in „Narcisa Salbatica”, in prezent, prezentatore la Antena 1: „Zilele acestea am facut un mic tur. Joi seara am plecat cu iubitul meu, Viktor, spre Targu-Mures, apoi ne-am indreptat spre Ludus, Medias. Duminica de Paste am petrecut-o in Sibiu, unde m-am intanit cu foarte multi prieteni buni. Am vizitat  majoritatea membrilor familiei atat din partea mamei, cat si din partea tatalui. Cu ocazia Pastelui vreau sa spun ca a fost primul an in care am reusit sa-i reintalnesc pe toti cei dragi.  Am fost la invire si chiar am luat parte la «stropit», o traditie respectata inca in Ardeal»
Luis Lazarus, patronul televiziunii Zeus TV: „Pentru mine Pastele e o sarbatoare importanta. Îmi place sa-i adun pe toti cei dragi langa mine. Anul acesta am petrecut alaturi de cei doi copii ai mei, cu iubita mea, Andreea, mama si fosta sotie Antoanela. Eu m-am ocupat de cumparaturi, iar femeile – de gatit. Andreea nu a avut timp sa se implice in bucatarie pentru ca suntem in discutii cu diferiti producatori de muzica. Au gatit mama si Antoanela! A fost frumos, la noi tot timpul e asa”
Alin Vaduva, castigatorul locului doi la concursul «X Factor»: „În noaptea de inviere am cantat la un eveniment privat. Familia mea este plecata in Italia, asa ca am sarbatorit cu prietenii. Am mers la biserica inainte de concert. A fost frumos!  A doua zi de Paste am plecat cu cativa prieteni in Bucovina, sunt foarte multe locuri speciale in zona asta. Probabil ca dupa perioada asta o sa-i vizitez si pe cei dragi peste hotare. Deocamdata mai raman in tara, trebuie sa-mi onorez spectacolele. În general merg la evenimente private, cam o data pe saptamana.”
Stefan Stan, castigatorul concursului «Vocea Romaniei»: „Sarbatorile pascale se fac in familie. La mine asa a fost mereu! Eu am stat acasa, am mancat bucate traditionale cu ai mei, am fost la biserica si am aprins o lumanare, m-am rugat la Dumnezeu sa ne dea sanatate, iar apoi am vizitat cativa prieteni. E un prilej de a te vedea cu toti cei dragi!”
Denisa Nechifor, organizator evenimente mondene: „De Paste am dus-o pe Rania la bunicii ei. Eu merg foarte des in Iasi, dar de sarbatori nici nu intra in discutie. Am petrecut in familie. Bunicii sunt nerabdatori sa stea cu Rania! Noi tinem cont de traditie, iar la fiecare sarbatoare importanta suntem impreuna»
Cori Gramescu, antrenorul vedetelor: „Anul acesta am petrecut Pastele cu familia mea. Am fost la munte, in casa noastra de vacanta din Calimanesti, e o zona frumoasa si linistita.”
Mircea Stoian, co-prezentatorul emisiunii «Un Swou Pacatos», de la Antena 1: „Ce sa spun, am petrecut ziua de Pa?te acasa cu Oana, cu cainele, cu copiii. Am mers la Înviere la o biserica din cartierul Pajura, unde parintii Oanei au donat foarte multi bani. La noi e traditia asta cu  oua rosii, cu vin de la tara. A gatit mama Oanei miel, dar nu prea mananc, contine mult colesterol, n-am vrut sa-mi petrec sarbatorile la spital. Eu am mancat iahnie de fasole, sase feluri de branza, ciorba de salata, piept de curcan cu mirodenii la gratar, cu garnitura de cartofi, iar la desert fructe si cozonac, mancare de primavara. Am fost invitat de Mitoseru sa merg in club, dar nu m-am dus. Pastele inseamna reculegere. Pe zi am iesit la o plimbare cu bicicleta si cainele si asta a fost”
Andrei Aradits, actor in Narcisa Salbatica, in prezent , jurat in emisiunea «Te Cunosc de Undeva», de la Antena 1: „Anul acesta am fost bucatar. Eu am fost cel care a gatit mielul. Am petrecut acasa cu familia mea. Ei sunt cei mai importanti. Am stat cu sotia mea, Andreea, si cu copilul meu. Am mers impreuna la Inviere, am aprins lumanari. O zi linistita! Ne-am rugat pentru sanatate, pentru bunastare”
Catalin Botezatu, designer vestimentar: „Pastele este o sarbatoare importanta pentru crestini, dar din pacate nu m-am putut bucura la fel ca ceilalti ortodocsi. Cum prea bine stiti, sunt mereu pe drumuri si in fiecare zi trebuie sa filmam pentru emisunea Burlacul. Acum mai mult ca inainte deoarece am fost nevoiti sa schimbam Burlacul, la cererea fetelor. Noaptea de Înviere mi-am petrecut-o in drum spre Cairo. La ora 19:00 am fost la aeroport, la 23:00 am decolat, iar la 06:00 dimineata am ajuns in Cairo. Din pacate nu am ajuns la biserica, port in suflet credinta. Sunt epuizat, nu am reusit sa petrec aceste sarbatori asa cum se cuvinte. Planuiesc o mini vacanta in urmatoarea perioada, insa nu stiu cand anume se va materializa acest gand.”
Catalin Maruta, prezentator Pro TV: „Familia mea e cea mai importanta si ca in fiecare an am fost alaturi de ea. Am sarbatorit Sfanta sarbatoare de Paste impreuna cu familia mea si a Andrei, sotia mea, alaturi de care am mers la biserica in noaptea de Înviere.”