News Flash:

Cum slabim cand ne-am pierdut silueta (II)

23 Octombrie 2000
1225 Vizualizari | 0 Comentarii
Cand incepem o cura de slabire, trebuie sa tinem cont si de bolile pe care le-am avut in trecut si sa ne asiguram ca nu redeschidem astfel niste vechi focare abia inchise (cum ar fi de exemplu tuberculoza).
Primul lucru pe care trebuie sa-l combatem este constipatia, mai acuta la femei, ele avand un grad de sensibilitate mai pronuntat, ce se reflecta in reactiile bilei, prezentand deseori dischinezie. Se va face gimnastica, genoflexiuni, coborand si atingand cu sezutul podeaua, sarituri pe o coarda reala sau imaginara (simulata) mersul cu bicicleta (sau miscari simulate de bicicleta), mersul pe jos (5 km pe zi). Se vor bea ceaiuri medicale laxative, se vor manca legume crude sau fierte, suc de legume, fructe, carne fiarta, peste, lactate.
Alimentele se vor mesteca lent si indelung. Din cand in cand se va lua si o doza de ulei de ricin. Se va evita alcoolul, fumatul excesiv, condimentele, muraturile care cer o cantitate mare de apa. Se va face din cand in cand o baie de aburi, sauna sau bai in cada cu sare de Baltatesti sau sare marina.
Se vor face respiratii adanci, cu retinerea aerului cateva secunde. Inotul, bicicleta sunt excelente.
Vom avea grija ca incepand de la varsta de 30 de ani sa nu ne schimbam greutatea. Pentru aceasta, imediat ce vom constata depasirea greutatii normale, vom lua masurile necesare, reducand caloriile sau schimband alimentatia.
Pentru a activitate normala, femeile au nevoie de 1.800 calorii, in timp ce barbatii de 3.200 calorii, iar cei cu o munca grea 3.400 pana la 3.800 calorii, zilnic. Regimul caloriilor scazute nu trebuie urmat la intamplare de persoanele ce vor sa slabeasca, ci va fi consultat medicul. In procesul de reinnoire a celulelor si pentru mentinerea tonusului este nevoie de vitaminele A, D si E. Pentru aceasta nu trebuie sa suprimam total alimentele ce contin grasimi (unt, ulei), ci trebuie sa avem un consum minim de 10-15 g unt si 10 g ulei zilnic. De asemenea, nu trebuie sa ne lipsim de lapte, iaurt, branza si oua (4-5 oua pe saptamana), de legume si fructe proaspete ori uscate, mai ales cele colorate si cele ce contin provitamina A (carotena). Va urma.
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.3212 (s) | 22 queries | Mysql time :0.102463 (s)