News Flash:

Cura de slabire cu fructe tropicale

5 Decembrie 2005
1426 Vizualizari | 0 Comentarii
Nou - Cura de slabire cu fructe tropicale

Pentru a avea o functionare normala a proceselor metabolice din organism, dar si pentru mentinerea in limite normale a greutatii corporale, putem profita de bogatia de vitamine si minerale care se gasesc in legume si fructe. Daca insa silueta a avut de suferit si am acumulat kilograme, SC Laboratoarele Medica SRL vine in intampinarea frumusetii feminine, lansand recent, din gama produselor de slabit, Cura de slabire cu fructe tropicale. Este unul dintre cele mai moderne preparate pentru slabit, avand componente cu actiune recunoscuta ca hipolipemianta, anticelulitica: papaya, ananas, lecitina. In plus, foarte importanta este prezenta extractului de Garcinia hanburyi. Studii recente au evidentiat prezenta in compozitia fructului de Garcinia, de origine indiana, a acidului hidroxicitric ACH, similar ca structura acidului citric. ACH actioneaza prin scaderea apetitului si blocarea formarii si depozitarii de grasimi si colesterol.
Fata de alte substante utilizate pentru scaderea greutatii corporale, Cura de slabire cu fructe tropicale nu da dependenta si nu afecteaza functionarea sistemului nervos central.

Asocierea cu taratele de grau creste eficacitatea fructelor mentionate datorita actiunii acestora: restabilesc echilibrul de fibre vegetale in organism, avand un aport energetic scazut; au actiune foarte buna in curele de slabire (dau senzatia de satietate), dar si laxativa, prin mecanism indirect.
Cura de slabire cu fructe tropicale, avand si efect detoxifiant, ajuta la prevenirea unui numar mare de boli, contribuind totodata la cresterea calitatii vietii.
Se administreaza dupa urmatoarea schema, timp de 4 saptamani:
• in prima saptamana se administreaza cate 2 cp de 2 ori/zi (dimineata si la pranz) cu o jumatate de ora inainte de mese;
• in urmatoarele 3 saptamani se administreaza cate 1 cp de 2 ori/zi (dimineata si la pranz).
Schema terapeutica se completeaza cu o dieta sanatoasa. Consumati din belsug lapte si produse lactate degresate, carne slaba (peste, pui, vitel), legume, fructe, ulei vegetal (de masline), sucuri naturale; evitati grasimile (carnea de porc), dulciurile, painea si produsele de panificatie, alcoolul.
Faceti din micul dejun o masa adevarata si preferati ca seara sa consumati un fruct sau un iaurt.
Dupa fiecare masa beti 250 ml apa plata, in care stoarceti in prealabil un sfert de lamaie, crescand in timp pana la 2 lamai.
Evitati sedentarismul, practicand orice sport care va este drag si la indemana.
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1309 (s) | 22 queries | Mysql time :0.020540 (s)