Diete si regimuri

Cura de slabire cu verdeturi de primavara

Publicat: 24 mart. 2014
7
Cumpara-ti cat poti de des de la piata urzici, loboda, stevie, papadie, fasole verde, patrunjel, spanac, ceapa verde, salata verde, leurda, praz sau usturoi verde si consuma-le in fiecare zi, la toate mesele.
Micul dejun trebuie sa contina o salata de verdeturi cu putin ulei de masline si suc de lamaie, o felie de branza, un ou si o felie de paine integrala, scrie dietetik.ro.
Gustarile trebuie sa fie musai seminte de floarea soarelui, nuci sau migdale, deoarece contin grasimi sanatoase. O gustare nu trebuie sa contina mai mult de 2-3 nuci sau 2 linguri de seminte de floarea soarelui.
La pranz ideal ar fi sa mananci o farfurie mare de ciorba de loboda, stevie sau spanac, dreasa cu ou, plus un iaurt si o felie de paine integrala. 

Vezi si: Dieta care face minuni pentru corpul tau: Dai jos 6 kg in 7 zile!

Pentru cina poti opta pentru o mancarica de urzici sau de fasole verde, o ciorba de verdeturi sau o salata mare de verdeturi si legume. Pentru ca salatele sa fie mai satioase, poti adauga o ceasca de linte fiarta, quinoa, feliute de avocado sau seminte. 

Vezi si: De ce sa mananci rucola
 

La 1-2 ore dupa cina, poti consuma 1-2 fructe.
Este permis consumul de limonada indulcita cu putina miere, iar apa trebuie consumata in cantitati cat mai mari. 
Alte alimente pe care le poti introduce in meniul tau si nu sunt mentionate mai sus sunt: rosiile, castravetii, broccoli, ridichiile, dovleceii, telina, morcovii, conopida, rucola, ardeii, orezul brun fiert, pestele si pieptul de pui fara piele.
Consumul caloric din fiecare zi nu trebuie sa treaca de 1200-1300 de calorii, ceea ce inseamna ca portiile la toate mesele trebuie sa fie cat mai mici. 

Vezi si: Plantele care CURATA RINICHII
 

Dupa incheierea dietei, celelalte alimente trebuie introduse treptat in meniu, cate 2-3 pe saptamana. De asemenea, este important ca in fiecare saptamana de la incheierea dietei sa nu adaugi mai mult de 150-200 de calorii la meniul tau, pentru a evita ingrasarea. Astfel ca, in prima saptamana dupa dieta este recomandat sa consumi aproximativ 1400 de calorii, in a doua 1600 si in a treia 1800.  





Adauga un comentariu