WoW!

Cura de slăbire după 40 de ani. Cum să dai jos kilogramele în exces

Publicat: 22 sept. 2021
femeie de 40 de ani care mananca mic dejun sanatos
Nu e bine să renunți la o masă, pentru că, astfel, îți încetinești metabolismul, iar organismul nu mai arde caloriile, ci le stochează

Se spune că metabolismul omului încetineşte cu circa 5 procente odată cu trecerea fiecărei decade, după atingerea vârstei de 40 de ani. Aşadar, pentru că femeile să se menţină în formă, ar trebui să elimine din regimul zilnic în jur de 100 de calorii. Totuşi, mai sunt şi alte modalităţi pentru a rămâne la aceeaşi greutate, mai ales după ce atingi o anumită vârstă. Uite cum se ţine cura de slăbire după vârsta de 40 de ani.

În acest material vei găsi câteva metode eficiente să te menţii în formă şi să reuşeşti să dai jos kilogramele destul de repede, chiar dacă ai atins pragul de 40 de ani ori ai trecut deja de el. Regulile sunt simple, nimic complicat, nimic foarte greu. În schimb, ai nevoie de voinţă şi de dorinţa de a face cu adevărat o schimbare. Citeşte acest material şi notează-ţi ideile principale. Îţi vor fi utile, cu siguranţă.

1. Fă exercițiile potrivite

Este bine să faci în fiecare zi în jur de 30 de minute de exerciţii cardio. Acestea pun, de altfel, şi sângele în mişcare. Dacă poţi şi îţi permite şi organismul, include în program şi 5 sesiuni de antrenament de rezistenţă în fiecare săptămână. Nu uita nici de plimbarea zilnică. Ideal este să ai 10.000 de paşi făcuţi în fiecare zi. Monitorizează-te cu o aplicaţie instalată pe telefon.

2. Stabilește-ți obiective realiste

Sună bine orice dietă care îţi promite să slăbeşti câteva kilograme într-un timp foarte scurt, dar e nerealist. Mai bine îţi stabileşti mici obiective, pe care chiar să poţi să le atingi. Astfel îţi vei ridica moralul şi te vei încuraja şi mai mult să dai jos kilogramele acumulate. Nu apela la tot felul de regimuri hipocalorice, precum este dieta daneză. Poată că, într-adevăr, pe moment obții un rezultat bun, dar riști să te confrunți mai apoi cu efectul yoyo. În plus, îți limitezi organismul în a obține necesarul de vitamine și minerale. Mai bine reduci consumul de zahăr, paste făinoase și alcool.

3. Obține vitaminele necesare

Organismul uman are nevoie de vitamine şi minerale. După vârsta de 40 de ani, alimentaţia ar trebui să îţi fie sursa excelenta mai ales de probiotice, omega-3, vitamine B12, vitamina D şi magneziu, calciu şi potasiu. Unele dintre acestea pot preveni inclusiv instalarea osteoporozei. Le găseşti pe toate în avocado, banane, aise, nuci. Cât despre vitamina D, aceasta o obţinem doar expunându-ne la soare. O plimbare făcută după-amiază ori activităţile de grădinărit sunt foarte bune.

4. Respectă un program

Nu sari peste mese. Chiar dacă nu îţi este foame, încearcă totuşi să mănânci. Dacă reduci numărul meselor, scade şi metabolismul, iar organismul, în loc să ardă caloriile, le stochează. Renunţă, pe de altă parte, la gustările nocturne. Acestea sunt cele mai periculoase pentru silueta. Iar ziua, dacă nu stimti nevoia să iei o gustare atunci poţi renunţa la ea.

5. Odihneşte-te suficient

Dacă organismul este odihnit, atunci nu eşti tentat să mănânci orice ai la îndemână. Mintea îţi îngăduie să te gândeşti la nişte preparate mai bune şi mai sănătoase. Renunţă la electronice când te bagi în pat. Mai bine citeşte câteva pagini dintr-o carte sau bea un pahar cu lapte. Îţi va fi mult mai bine aşa.

6. Redu căldura

Să nu măreşti temperatura interioară! Conform unor studii, dacă e uşor răcoare în cameră, vei adormi mai repede. Explicaţia este dată de faptul că organismul arde mai multe calorii ca să se încălzească. Oamenii de ştiinţă spun că este bine ca temperatura interioară să fie setată la 19 grade Celsius.

7. Bea suficientă apă

Mulţi oameni sunt predispuşi la balonare. De multe ori e semn că nu bei apa. Apa, după cum ştii, ajuta la detoxifierea organismului. Aşadar, începe-ţi ziua bând un pahar cu apa, aromat cu puţină zeamă de lămâie. Astfel îţi iei şi aportul de vitamina C, necesară mai ales pentru întărirea sistemului imunitar. În plus, apa consumată în cantitate suficientă poate să te ajute să scapi de constipaţie. Poţi consuma în paralel şi ceai de pelin. Odată eliminată constipaţia, scapi şi de problemele cu hemoroizii.

8. Verifică-ți starea de sănătate

Dacă totuşi nu reuşeşti să slăbeşti, fă-ţi nişte analize, mai ales la ficat şi glanda tirodida. Doar medicul, în acest caz, poate să-ţi spună ce e de făcut.





Adauga un comentariu