News Flash:

De ce dieta vegetariana nu ajuta intotdeauna la slabit

16 Septembrie 2018
253 Vizualizari | 0 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.6524 RON (+0.0046)
USD: 3.9764 RON (-0.0029)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti
Dieta vegetariana

Dieta vegetariana nu garanteaza intotdeauna un proces de slabire. Afla ce greseli din acest mod de alimentatie se platesc cu pretul kilogramelor suplimentare.

A tine o dieta vegetariana nu inseamna intotdeauna ca te alimentezi sanatos. De exemplu, daca mananci zilnic chiftelute de soia prajite in ulei ori cartofi prajiti, nu putem vorbi despre slabire si nicidecum de un regim de viata sanatos.

Dieta vegetariana: gateste corect alimentele

Pentru a te feri de ingrasare atunci cand alegi dieta vegetariana ca mod de alimentatie este important sa utilizezi metode sanatoase de preparare a alimentelor (salate crude, fierbere la abur, coacere in cuptor) si sa nu exgerezi cu cantitatea de zahar si carbohidrati, informeaza Prevention.com.

Sa nu uitam ca painea, pastele in exces, orezul alb, cartofii, biscuitii ingrasa pe oricine!

Adesea, in dieta vegetarienilor predomina carbohidratii in defavoarea proteinelor, ceea ce este gresit. Aportul de proteine trebuie asigurat in continuare, iar cerealele integrale, leguminoasele precum mazarea, fasolea, lintea si nucile trebuie introduse in dieta vegetariana ca surse de proteine, recomanda dr. Julie Devinsky, nutritionist la Mount Sinai Hospital din New York.

Atentie la fructe!

Si fructele in exces duc la ingrasare si la suprasolicitarea ficatului prin aportul crescut de fructoza, care nu este altceva decat zaharul din fructe.

„Poti sa exagerezi cu afinele la fel cu exagerezi cu hotdogul”, avertizeaza Robyn Goldberg, nutritionist in California, citat de Prevention.

Regula caloriile este valabila indiferent de dieta. Ca sa pierzi kilogramele in plus, numarul caloriilor consumate prin mancare trebuie sa fie mai mic decat cel al caloriilor arse prin activitatea fizica, iar asta e valabil pentru toata lumea, inclusiv pentru cei care adopta dieta vegetariana.

Surse de fibre si grasimi sanatoase

In dieta vegetariana este important sa optezi pentru grasimi sanatoase din avocado, masline, ulei de masline si nuci, spune la randul sau dr. Nancy Rahnama, specialist in chirurgie bariatrica.

Pentru un aport de fibre care ajuta la slabire se recomanda o proportie mai crescuta de legume radacinoase: telina, ridichi, sfecla rosie, precum si salate proaspete, castraveti, ardei, rosii, amestecate cu diverse seminte. Ciupercile, dovleceii, vinetele nu trebuie sa lipseasca din dieta vegetariana.

Daca vrei sa urmezi o astfel de dieta, un sfat important ar fi sa te adresezi unui medic nutritionist care sa iti organizeze initial ingredientele permise si sa iti ofere sugestii punctuale cu privire la modul de preparare si combinare a alimentelor.

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

dieta vegetariana slabire alimentatie ingrasare
Distribuie:  

Realitatea.net

RomaniaTV.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2018 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1648 (s) | 21 queries | Mysql time :0.032071 (s)