News Flash:

De ce doarme directorul Termo Service SA

16 Iunie 2004
1207 Vizualizari | 0 Comentarii
•O femeie in varsta de 50 de ani, din Iasi, a devenit, in urma cu doi ani, chiriasa intr-un bloc al Primariei din cartierul Tatarasi •Elena Cibotar nu stie ce sa faca in privinta datoriilor ramase la intretinere de la ultimul chirias •Aceasta a mai precizat ca, nici dupa doua luni de la depunerea unui memoriu, reprezentantii SC Termo Service SA Iasi nu i-au dat un raspuns

Elena Cibotar, in varsta de 50 de ani, din Iasi, este mama a doi copii minori. In urma cu doi ani de zile, aceasta a devenit, dupa spusele sale, chiriasa in blocul D1, din cartierul Tatarasi. Totusi, nu mica i-a fost mirarea atunci cand a descoperit ca, la intretinere, au ramas datorii de peste 60 milioane de lei. Incercand sa afle ce trebuie sa faca pentru ca acele datorii sa fie sterse, Elena Cibotar a mers la mai multe institutii din municipiu, in speranta ca vreo persoana ii va da o mana de ajutor. Atat de la Primaria municipiului Iasi, cat si de la Directia de Administrare a Patrimoniului Public (DAPPP), femeii i s-a spus sa mearga la societatea comerciala Termo Service SA. Elena Cibotar a aratat ca a mers la Termo Service SA, unde a depus mai multe cereri, care au ramas fara un raspuns concret. "Chiriasul de dinaintea mea avea datorii mari la intretinere si l-au dat afara. Mie nu mi-a spus nimeni ce se va intampla cu acele datorii la intretinere, daca le preiau eu sau nu. Am fost la Termo Service si domnisoarele de acolo au ridicat din umeri. Nimeni de acolo nu mi-a dat o solutie", a declarat ieri seara Elena Cibotar. Femeia a subliniat faptul ca, desi a fost de mai multe ori in audienta la Cristian Andries, directorul SC Termo Service SA, acesta nu i-a putut oferi o solutie pentru problema sa. "Am fost la domnul Andries in audienta de mai multe ori pana acum. Acesta a chemat juristele, care au spus ca au facut scris la DAPPP si ca asteapta raspunsul de acolo, pentru a sti ce sa faca in situatia mea. Problema este ca, la datorii de 63 milioane de lei, penalitatile sunt foarte mari. Eu iau un salariu de trei milioane de lei si prefer sa-mi platesc toate datoriile, fara sa ma mai gandesc la haine sau mancare", a mai afirmat Elena Cibotar. Femeia a declarat ca a facut un memoriu in urma cu doua luni, la care nu a primit inca raspuns. "Pe data de 26 aprilie 2004, am depus un memoriu la Termo Service, inregistrat cu nr. 4176, prin care ceream sa se clarifice situatia. Totusi, nici acum nu am primit un raspuns clar. Noi murim de foame, iar altii nu mai pot de bine", a mentionat Elena Cibotar. Contactat telefonic, directorul Termo Service SA a declarat ca nu stie despre ce este vorba. "Daca as sti despre ce este vorba, v-as putea da un raspuns, dar in acest moment nu stiu despre ce este vorba. Discutam maine daca doriti", a afirmat directorul Andries.
Ciprian NEDELCU
Dan MARTUNEAC
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.2072 (s) | 22 queries | Mysql time :0.066978 (s)