Sport

De ce nu mai are FCSB materiale promoționale. Gigi Becali: „Eu pierdeam 100.000 de euro pe an”

Publicat: 19 ian. 2020

FCSB a renunțat complet la marketing. Clubul lui Gigi Becali nu mai vinde tricouri sau alte materiale promoționale de câțiva ani. Finanțatorul echipei a decis să desființeze departamentul după ce a constatat că pierdea 100.000 de euro pe an. Gigi Becali a dezvăluit câți bani a băgat la echipă, din 2003, de când a preluat Steaua, și până în prezent. Finanțatorul FCSB susține că a cheltuit 40 de milioane de euro la club, dar a reușit să-și scoată investiția. În acest moment, omul de afaceri i-a mai împrumutat pe roș-albaștri cu 5 milioane de euro, dar consideră că poate face un profit de 95 de milioane de euro, dacă vinde tot patimoniul societății.

”Eu pierdeam 100.000 de euro pe an, pe imprimerie, pe material, făcusem și mașina din aia să mergem prin țară, să vindem tricouri. I-am zis lui Argăseală: ”Gata, tată, stop!” Argăseală mi-a zis că trebuie să vindem tricouri. Nu, tată, stop, cum să vindem tricouri, daca pierdem 100.000 de euro pe an? Nu există asta.

Dacă o să câștigăm un euro pe an, vindem tricouri, dar dacă pierdem bani, nu mai vindem tricouri. Am externalizat și aveam un parteneriat, dar tot eu pierdeam cam 10.000 de euro pe lună. Nu a vrut nimeni, niciodată, să ia cu totul. Eu am făcut și peirdeam 100.000 de euro pe an”, a declarat Gigi Becali.

Îmi scosesem banii, aveam și profit

”Eu aveam 40 de milioane de euro investiții, când nu știam și nu mă băgam. Am zis, stai, mă, puțin, eu sunt tâmpit. Acum, chiar dacă nu sunt pe profit. Îmi scosesem banii, aveam și profit, dar acum am vreo 5 milioane de euro băgați în toată societatea.

Dar, în balanță, dacă vând societatea, dacă vând tot patrimoniul, fac 100 de milioane, asta înseamnă că o să am profit. 40 de milioane am investit, înainte să încep să fac profit. Munca mea de 15 -20 de ani de zile, înseamnă 95 de milioane de euro profit”, susține Gigi Becali.



loading...

Adauga un comentariu