News Flash:

De necrezut! Receptionerul i-a dat cheia de la camera, iar ea a intrat brusc inauntru! Nici acum nu-si poate scoate din minte ce a vazut pe PAT! FOTO

12 Octombrie 2017
9380 Vizualizari | 2 Comentarii
• O ieseanca a vrut sa petreaca o vacanta de neuitat cu familia, insa a avut parte de cea mai urata experienta • A platit avansul pentru rezervarea camerelor, iar cand a ajuns la hotelul de pe litoral a ramas socata cand a vazut locul unde era cazata cu familia • A cerut banii platiti si a refuzat sa se cazeze • Reprezentantii hotelului au amenintat-o ca o dau in judecata • Femeia a depus reclamatie la Protectia Consumatorilor • Hotelul era inchis cand au fost inspectorii in control

Maria S. nu a mai fost pe litoralul romanesc de aproape 10 ani si a decis impreuna cu sotul sau ca ar fi o vacanta binemeritata daca merge cu cei doi copii si nasii de cununie. A facut rezervare de pe un site de booking la un hotel de doua stele din statiunea Venus pentru perioada 21-27 august.

A platit avansul cerut de catre reprezentantii hotelului Claudia in valoare de 400 de lei si a plecat spre mare, nerabdatoare sa petreaca o saptamana pe litoral. Cand a ajuns insa la hotelul din statiunea Venus si a vazut conditiile din camere, a cerut avansul platit si a plecat cu familia sa-si caute alta cazare.

"Am vorbit la telefon cu unul din personal pentru rezervarea a doua camere începând cu data de 21 august pana pe 27 august. Cel cu care am vorbit mi-a spus ca va trebui sa platesc in avans cele 3 nopti (120 RON/noapte), adica 360 RON. Eu am achitat 400 RON prin transfer bancar si urma sa mi se scada la final din valoarea totala a sejurului, adica 720 de lei, cazarea pentru cele 6 nopti. Cand am ajuns la hotel in data de 21 cu cei doi copii (primul de 4 ani si cel de-al doilea de 2 ani), am zis ca pica cerul pe mine. Conditiile erau jalnice. Pe booking ziceau ca au mobilier nou si pozele erau facute dintr-un unghi de unde nu se putea vedea clar cum arata hotelul. Din poze hotelul era ok si din acest motiv am facut rezervarea. Doamna respectiva ne-a dus si ne-a aratat camera 315, spunand ca e cea mai buna din tot hotelul. Credeti-ma ca nu se putea sta acolo cu cei doi copii. Erau lenjeriile murdare, mobilierul vechi si baia jalnica. Am vorbit frumos cu doamna care ne-a dus la camera si i-am spus ca nu ne putem caza acolo", a spus ieseanca.

Citeste si : Teapa uriasa data de un italian impreuna cu o ieseanca: Au furat 5 milioane de euro cu un depozit de la marginea Iasului

Amenintata cu instanta

Aceasta se astepta sa primeasca banii platiti in avans, insa nici vorba de asa ceva. "Raspunsul doamnei a fost ca pierdem cei 400 RON avansul si ca asta e. Nu vrem sa stam, e alegerea noastra. I-a spus sotului sa revenim la ora 18:00 sa vorbim si cu directoarea hotelului. Am plecat de acolo, am stat cu copiii pe plaja pana am revenit sa vorbim cu directoarea. Copiii au facut insolatie, s-au simtit rau si am luat de la farmacie niste medicamente sa nu mai vomite. Cand am mers din nou la hotel, doamna directoare nu era acolo, cum ne spusese colega ei. Tin sa precizez ca banii i-am depus de la banca, din Iasi si se poate verifica. La hotel nu mi s- a dat nici un fel de act (factura sau chitanta). Mi-au spus la telefon, cand am facut rezervarea, ca hotelul era proaspat renovat. Sunt sigura ca nu asa arata un hotel renovat. I-am trimis doamnei directoare un email in care o rugam sa solutionam pe cale amiabila si raspunsul dânsei a fost ca ma da in judecata si va folosi ca proba in instanta inregistrarile video si audio. Ambii copii s-au îmbolnavit pentru ca am fost nevoita sa stau cu ei pe plaja, apa fiind rece, pana a gasit sotul cazare. Eu vreau sa-mi recuperez banii si sa stie lumea ca nu e normal ceea ce se intampla. Unii oameni care vin pe litoral nu au bani sa cheltuie de doua ori pe cazare", a mai spus Maria S.

Aceasta mai spune ca in raspunsul primit pe email de la reprezantantii hotelului, acestia o atentionau ca pozele de pe booking sunt reale, iar avansul platit este doar pentru o noapte de cazare, pentru doua camere. Acesta nu poate fi returnat pentru ca se solicita in astfel de situatii pentru ca asa este politica hotelului.

Maria S. a depus reclamatie la Comisariatul Judetean pentru Protectia Consumatorilor Constanta, iar inspectorii au mers in control pentru a verifica cele reclamate. Insa cand au ajuns acolo, hotelul era inchis.
Reprezentantii hotelului Claudia nu au putut fi contactati pentru a oferi un punct de vedere in legatura cu situatia reclamantei.

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

Galerie Foto

hotelclaudia4
booking hotel venus cazare avans litoral protectia consumatorilor
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Comentarii (2)

Gabriel Tarca  | #627193
Exact acelasi lucru mi s-a intamplat mie (tot la Venus) acum vreo 10-15 ani. Nu mai dau pe acolo de atunci. Suntem o tara de excroci de hahalere, de hoti - si multi multi tantalai(ca mine) care suportam sa ne fure-injure-scuipe...NIMIC NU SE VA INTAMPLA IN URMATOAREA 100 ANI!!!!
flavia  | #627203
hotel de 2 stele...la ce te asteptai??
Adauga comentariu
Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1474 (s) | 23 queries | Mysql time :0.020593 (s)