News Flash:

Dealerul Peugeot este acuzat de clienti

10 August 2007
2495 Vizualizari | 2 Comentarii
Dealerul Peugeot este acuzat de clienti
• Administratorul unei firme din Iasi se plange ca a fost inselat de firma Serv Union SRL Iasi, prin faptul ca a platit un autoturism marca Peugeot cu norma de poluare Euro 4 si a primit Euro 3 • Victor Ciustea, patronul SC Trans Service SRL, sustine ca a descoperit acest lucru in momentul in care a mers sa plateasca taxa de prima inmatriculare, mai mare cu 440 Euro decat ar fi trebuit sa plateasca pentru Euro 4 • Reprezentantii Serv Union SRL sustin ca a fost respectat contractul in care nu se vorbeste despre norma de poluare • "Clientul nostru, domnul Ciustea, a primit exact masina pe care a contractat-o si nimic altceva. Noi am respectat toate datele din contractul semnat cu firma Trans Service SRL cu promptitudine. Am livrat masina in termenii contractuali", a sustinut Bogdan Mustata, directorul SC Serv Union SRL Iasi


Administratorul SC Trans Service SRL acuza SC Serv Union SRL Iasi, dealerul pe Iasi al marcii Peugeot, ca i-a vandut o masina de aproape 18 mii Euro, cu o norma de poluare mai mica decat cea promisa initial. Reprezentantii Serv Union SRL se apara, sustinand ca firma reclamanta nu a fost inselata si ca aceasta a respectat cu strictete contractul semnat intre cele doua parti. "Clientul nostru, domnul Ciustea, a primit exact masina pe care a contractat-o si nimic altceva. Noi am respectat toate datele din contractul semnat cu firma Trans Service SRL cu promptitudine. Am livrat masina in termenii contractuali", a sustinut Bogdan Mustata, directorul SC Serv Union SRL Iasi. In acelasi timp, Victor Ciustea, patronul SC Trans Service SRL, sustine ca a descoperit acest lucru in momentul in care a mers sa plateasca taxa de inmatriculare, mai mare cu 440 Euro decat ar fi trebuit sa plateasca pentru Euro 4.

"La data de 8.04.2007, am facut transferul in contul firmei Serv Union SRL a diferentei de bani pentru autoturismul Peugeot 307 berlina Diesel, dupa care am ridicat autoturismul cu numere provizorii, eliberate de firma, pentru o perioada de 30 de zile. Din motive de ordin personal, nu am efectuat formele de inmatriculare a autoturismului pana in ziua de 11.07.2007, cand, mergand la Directia Finantelor Publice Iasi, prezentand actele de provenienta a masinii, mi s-a adus la cunostinta ca aceasta are norma de poluare Euro 3 si trebuie sa platesc o taxa de prima inmatriculare de 600 Euro, desi eu dorisem Euro 4 si pentru acest tip trebuia sa achit suma de 160 Euro. Contrariat, am luat legatura cu un agent de vanzari de la Serv Union, care mi-a spus ca este o greseala a celor de la finante si ca autoturismul este dotat cu Euro 4. Am mers impreuna cu directorul de vanzari si, dupa verificarile de rigoare, mi-a adus la cunostinta ca autoturismul este Euro 3. Ma consider inselat in tranzactia facuta cu firma Serv Union", sustine in plangere administratorul Trans Service SRL. Totodata, Victor Ciustea sustine ca, pe langa taxa de inmatriculare, diferenta de norme de poluare va aduce un pret mai mic in urmatorii ani, in cazul in care va decide sa vanda masina, avand in vedere ca pe piata au aparut si autoturisme cu norma de poluare Euro 5. Acesta a depus si o plangere in instanta pentru rezolvarea conflictului. Vom reveni.


Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Comentarii (2)

daddy  | #16952
Sunt recunoscuti cei de la Serv Union ca fiind hotii hotilor. Au un reflex bine format de a raspunde cu "da are..." la orice intrebare a clientului. Cred ca daca intrebi "are rahat pe bord?" iti vor raspunde din reflex ca are si dintr-ala.
Dar nu sunt singurii. Parca ar fi fratii celor de la Caremil. Si ei procedau identic cu Loganul berlina Diesel cand era echipat cu norma Euro 3. Doar ca ei erau acoperiti in contract unde scria (fffff mic) ca este echipat Euro 3. Asta nu scuza insa infractiunea de inselaciune a dealerilor de la Serv Union si Caremil. (La caremil nu se mai pune problema pt ca acum Loganul este echoipat Euro 4 in toate versiunile).
BERBECARU GABRIEL  | #16953
Orice contract incheiat trebuie respectat. Asa ca , in situatia de fata, daca se mentioneazan contract euro 4/euro 3 , e ok. daca cumparatorul comanda ceva trebuie sa stie ce comanda , deci tb sa deschida bine ochii si sa nu semneze ca primarul . Pe de alta parte nu e exclus, ca in competia care exista la noi in randul dealerilor auto, sa se omita intentionat anumite detalii , care poate "ar parea " evidente . In concluzie, cine nu deschide ochii...deschide punga si in lipsa unui clauze din contract care sa precizeze detaliu cu euro4/3 , cumparatorul se va invata minte ca la urmatoarea masina achizitionata sa fii mai....atent . Oricum , sper ca urmatoarea masina sa nu fie peugeot, astea nu sunt masini....sa incerce o marca japoneza
Adauga comentariu
Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1540 (s) | 22 queries | Mysql time :0.023222 (s)

loading...