Actualitate

Declaratii desprinse din filmele cu spioni. Orange, acuzata ca intra in telefoanele clientilor pentru a supraincarca facturile

Publicat: 06 mai 2015

@ Intamplari incredibile pentru o abonata a acestei companii @ Numerele de ordine nu par a fi o solutie pentru rezolvarea problemelor clientilor in timp util de catre angajatii Orange

O abonata a serviciului de telefonie mobila Orange este uimita de ceea ce se intampla de cand foloseste aceasta retea si a declarat ca, desi a incercat sa rezolve problemele pentru a ramane abonata acestora, singura solutie a ramas portarea pe alte retele, pentru a evita toata aceasta tevatura. In urma cu cateva zile, aceasta a mers la unul dintre sediile Orange din municipiul Iasi pentru a reclama primirea unui mesaj care i s-a parut a fi dintr-un film de groaza. „Am primit un mesaj de la mama mea, in varsta de 73 de ani, prin care imi era promovat un serviciu al acestui centru. Fireste ca am fost uimita, mai ales ca mama mea nu a trimis mesaje niciodata, pentru ea telefonul mobil este doar pentru conversatie vocala”, a declarat Mihaela Steliana Munteanu.

In trecut, abonata a mai avut probleme cu acelasi telefon, aceasta spunand ca pe factura i-ar fi fost trecute date ca si cum batrana ar fi folosit serviciile de internet. „Nu este pentru prima data cand am probleme cu Orange. Data trecuta, pe acelasi telefon a aparut trafic pe internet, timp de mai bine de doua luni, intre 1 si 3 noaptea, ca si cum mama mea ar fi stat la acea ora ca orice adolescent pe internet. Mama nu stie sa utilizeze internetul, asa ca am reclamat la Orange si au recunoscut greseala, renuntand la costurile pentru internet. De data aceasta insa ar fi vorba de intrarea in agenda de contacte si trimiterea unor mesaje, adica incalcarea confidentialitatii datelor cu caracter personal„, a mai spus reclamanta.

Aceasta este, de asemenea, nemultumita de faptul ca pentru rezolvarea problemei a fost nevoita sa stea cateva ore la coada, iar la final a fost tratata cu indiferenta de catre angajatii Orange. „Dincolo de banuiala mea, in incercarea de a reclama cele intamplate, m-am lovit si de nesimtirea unei firme care m-a tratat cu sictir. Zeci de oameni care primeau numere de ordine asteptau ore intregi, pana ce un angajat le acorda posibilitatea dialogului. In ceea ce ma priveste am privit uimita panoul care afisa ca timp mediu de asteptare pentru un client 30 de minute, ceea ce pentru mine a insemnat cam doua ore, pana am putut vorbi cu cineva”, a mai spus abonata revoltata. Pana la inchiderea editiei, reprezentantii companiei de telefonie mobila Orange nu au putut fi contactati de catre reporterii cotidianului BUNå ZIUA IASI.



loading...

Comentarii
Adauga un comentariu