News Flash:

Definitiv: CET nu mai inchiriaza masini noi

1 Noiembrie 2010
1060 Vizualizari | 2 Comentarii
• Oficialii termocentralei afirma ca nu vor mai relua licitatia pentru inchirierea a 7 masini de lux, din cauza criticilor

Sefii Centralei Electrice de Termoficare (CET) Iasi SA au renuntat definitiv la intentiile de a inchiria masini pentru deplasarea personalului la interventii. Valul de proteste din partea angajatilor, dar si criticile formulate de opinia publica au facut ca incheierea unui contract de inchiriere de peste 100 mii euro sa nu mai fie considerata prioritara. Si asta mai ales ca termocentrala se afla intr-o situatie financiara destul de grava, conducerea nereusind sa achite la timp salariile celor 1.300 de angajati. Acestia din urma au si declansat de altfel o actiune de protest in urma cu doua saptamani, acuzand faptul ca nu-si primesc salariile la zi. Astfel, dupa o prima licitatie nereusita, din cauza lipsei ofertelor, sefii institutiei afirma ca nu vor mai relua procedura. "Nu vom mai relua licitatia, chiar daca avem nevoie macar de masinile de interventie. Se face prea mult caz de aceasta posibila achizitie. Ne vom descurca cu ce avem. Macar pana la finalizarea sezonului rece", a declarat Dorin Ivana, directorul CET Iasi SA.
Sefii termocentralei au dorit sa inchirieze masinile dupa ce Fiscul le-a vandut cele opt autoturisme de serviciu din cauza datoriilor la bugetul consolidat al statului.

Ce masini au vrut sa inchirieze sefii CET

Caietul de sarcini postat pe Sistemul Electronic de Achizitii Publice de reprezentantii CET Iasi SA presupunea inchirierea a sapte autoturisme. Licitatia a fost impartita pe trei loturi: trei masini break ce urmau sa fie folosite la interventii, trei berline pentru deplasarea sefilor institutiei, precum si un autorism de 105 cai putere, care era pregatit pentru directorul termocentralei. Oficialii CET au solicitat ca autoturismele sa fie dotate cu cele mai tari accesorii. Astfel, cele sase masini pentru personal si sefii din institutie trebuiau sa fie de culoare alba, sa aiba o motorizare de 1.500 centimetri cubi, ABS, aer conditionat, computer de bord, radio CD, MP3, antidemaraj electronic, airbaguri, geamuri electrice cel putin pe fata sau inchidere centralizata.
Masina preconizata pentru directorul institutiei trebuia sa fie argintie, cu motorizare de 1.600 centimetri cubi, 105 cai putere, instalatie de aer conditionat in doua zone cu distributia aerului si catre ocupantii locurilor din spate si functia AQS (Air Quality System), imobilizator electronic motor, sistem de franare servoasistat, ABS, caroserie galvanizata complet, airbag-uri frontale sofer si pasager, airbag-uri laterale fata, computer de bord, functie de deblocare automata a usilor si activarea luminilor de avarie la impact, geamuri electrice fata / spate atermice, radiocasetofon cu CD, MP3 player si proiectoare de ceata.
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Comentarii (2)

Iesean  | #129385
Vroia si Ivana Nisan ca Apostol de la Salubris ca de, afacerea este mai mare la CET decat la Salubris si nu este normal ca directorul CET-ului sa circule cu Loganul ca un sef de piata al PRIMARIEI IASI.
La 1,8 milioiane de euro cat se ridica fondul de salarii lunar la CET trebuie bani nu gluma sa stranga de la populatie.
La CET nu se abordeaza fondul problemei ci numai efectul (adica lipsa banilor)si atunci niciodata nu vor incasari casa le ajunga pentru combustibil si salarii mai ales acum in criza cand incasarile lor au scazut la 30% din valoarea facturilor.Cine ataca fondul problemei la CET, deoarece populatia nu mai are banisi si criza se va adanci mai ales ca locatarii au inceput sa se debranseze masiv pentru ca nu mai suporta mofturile si aroganta celor de la CET de a sta in frig.Are interes CET-ul acum cand isi pregateste un parteneriat public privat sa-si piarda clienti si sa creeze haos in sistemul de termoficare?
Are cineva din CET o intelegere facuta cu o firma din cele ce vor sa faca prteneriat public privat si creeaza aceasta situatie nefavorabila CET-ului care nu va mai fi in postura de a solicita ci numai de a accepta conditiile de preluare
Serban  | #129472
eu totusi nu inteleg o chestiune....
daca le ai cat de cat cu masinile, observi ca, criteriile se "lovesc" perfect de Logan MCV sau eventual...Kangoo iar cea pt director iese o Octavia, cel mult un Fluence.Totusi, de cand sunt masinile astea "MASINI DE LUX" ??? si dotarile "cele mai tari accesorii" ??? va spun eu totusi...abereaza aia de la CET dar si astia de la ziar o dau cu mu...`n fasole...
Adauga comentariu
Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.2820 (s) | 22 queries | Mysql time :0.136976 (s)

loading...