News Flash:

Dependenta de Bixtonim

13 Februarie 2003
1589 Vizualizari | 0 Comentarii
Administrarea prelungita a Bixtonimului (picaturi pentru desfundarea cailor respiratorii) poate duce la dependenta. Medicii spun ca, in cazul administrarii mai mult de patru zile a acestor picaturi, pacientul se poate trezi, chiar si dupa rezolvarea problemelor nazale, ca simte nevoia sa ia in continuare acest medicament. Specialistii ORL spun ca in ultimul timp au avut tot mai multe cazuri de dependenta de acest medicament si avertizeaza bolnavii ca, in cazul in care au probleme cu caile nazale, sa se prezinte la medic pentru stabilirea tratamentului adecvat. (C.D.)
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1235 (s) | 24 queries | Mysql time :0.013849 (s)