News Flash:

Dezbaterile conferintelor Banii Nostri

30 Iunie 2006
882 Vizualizari | 0 Comentarii
Municipiul Iasi are nevoie de o marca

•Oamenii de afaceri ieseni, dar si autoritatile judetene cred ca municipiul Iasi are nevoie de un brand (marca - n.r.) pentru a atrage mai multi turisti

Omenii de afaceri din zona Moldovei au participat ieri la ultima zi a evenimentului Conferintele Banii Nostri. Tema reuniunii a fost "Branding (marca - n.r.) de companie - Branding de oras - Branding de tara. Strategii de promovare a vanzarii de imagine". Dupa ce mai multe firme care activeaza in domeniul "branding - rebranding" sau al promovarii de imagine au prezentat strategiile si pasii pe care trebuie sa-i parcurga o firma care vrea sa schimbe imaginea sau sa lanseze pe piata o noua marca, atentia participantilor s-a indreptat asupra crearii unei imagini a municipiului Iasi. Atat autoritatile judetene, cat si intreprinzatorii prezenti la eveniment au ajuns la concluzia ca autoritatile locale si judetene ar trebui sa faca mai mult pentru a construi o imagine buna a orasului. "Chiar daca in Iasi sunt multe puncte de atractie pentru turisti, nu avem ce le transmite acestora. Pentru fiecare dintre aceste obiective, Palatul Culturii, Biserica Trei Ierarhi, Mitropolia, Universitatea, cramele si toate celelalte ar trebui sa lucram mai mult sa le cream un brand cu care sa atragem turistii in zona. Sunt o multime de obiective cu care ne diferentiem de celelalte orase, dar care nu sunt puse la adevarata lor valoare", a spus Gheorghe Plesu, om de afaceri iesean. Mai mult, pe langa aceasta s-a pus in discutie faptul ca din Iasi vizitatorii nu pot cumpara, in afara pliantelor si cartilor postale, nici o amintire cu obiectivele care pot fi vizitate. In statele occidentale, toate institutiile ofera spre vanzare tricouri, insigne, sau alte obiecte pe care sunt inscriptionate principalele obiective care atrag turistii in zona. Specialistii in domeniu sustin ca, in primul rand, autoritatile publice locale si celelalte institutii implicate ar trebui sa hotarasca ce anume vor sa scoata in evidenta si mai ales carui grup tinta se adreseaza. Ulterior vor construi o marca a orasului. "Mai intai ar trebui definit grupul tinta pe care acest proiect il vizeaza. Majoritatea persoanelor care au trecut de prima varsta va veni in zona pentru a vizita obiectivele istorice, culturale sau religioase, dar tinerii vor, pe langa acestea, si discoteci in care sa petreaca timpul liber. Aseara (in urma cu doua seri - n.r.) am observat ca municipiul Iasi este deficitar din acest punct de vedere", a subliniat Mihai Bancila, creative director la Streamline Comunication.
Cerasela APOSTU
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1506 (s) | 22 queries | Mysql time :0.028898 (s)

loading...