News Flash:

Dialog-Orange clacheaza

23 Aprilie 2002
1023 Vizualizari | 0 Comentarii
•Timp de 5 ore, reteaua Dialog-Orange a fost inoperanta pe zona Moldovei •Un echipament securizat, din centrala Bacau, s-a defectat •Specialistii sustin ca producerea unui asemenea incident are o foarte mica probabilitate •Oamenii de afaceri au pierdut multe milioane de lei in perioada in care telefoanele mobile au fost inutilizabile •Cei nemultumiti vor fi compensati de operatorul Orange pe baza sesizarilor primite de la abonati

Ieri, intre orele 11.00 si 16.00, abonatii retelei de telefonie mobila Dialog-Orange au avut neplacuta ocazie de a nu putea utiliza celularul. Mesajul aparut pe ecran indica faptul ca nu exista semnal in zona Moldovei. Motivul il constituie, conform declaratiilor celor din compartimentul "Maintenance", Centrul zonal Bacau, "caderea unui echipament securizat si a rezervei din centrala care deservea o zona mai mare".
Aceleasi surse au sustinut ca echipamentul respectiv este similar unui calculator si, in momentul cand a fost prea mult solicitat, a cedat. "Un asemenea incident se produce foarte rar, practic o data la 10 ani. A fost o situatie neplacuta, dar angajatii nostri au reusit sa remedieze defectiunea", au declarat cei de la Dialog-Orange, Centrul Bacau.
Pe de alta parte, directorul Romtelecom, filiala Iasi, Alexandru Gagea, considera ca aceasta defectiune putea fi remediata mai repede. "Cei de la Dialog-Orange au fost prinsi pe picior gresit. Timpul lung al repararii defectiunii este cauzat de faptul ca nu au fost pregatiti pentru asa ceva", a declarat directorul Romtelecom.
Oamenii de afaceri din Iasi, si nu numai din aceasta zona, considera ca ziua de ieri poate fi considerata una "moarta" din punct de vedere financiar. Ei sustin ca, in cele cateva ore de nefunctionare a telefoanelor, au pierdut sute de milioane de lei. "Trebuia sa confirm trimiterea de CEC-uri pentru plata marfii si sa primesc comenzi din partea unor clienti. Nu mai stiu ce s-a intamplat, dar doua afaceri mi-au fost compromise", a declarat Vasile Pruteanu, din Piatra Neamt.
Prefectul Rusu Banu sustine ca a fost norocos deoarece a avut un telefon care opera pe Connex. "Daca nu aveam acest celular, toata activitatea mea de astazi (ieri - NR) ar fi fost data peste cap. Nu stiu ce s-a intamplat cu cei de la Dialog, dar au stricat destul de mult", a declarat prefectul Banu.
Operatoarele de la serviciul "Relatii cu clientii" au trebuit sa faca fata avalansei de reclamatii primite imediat ce s-a remediat defectiunea. "Clientii nemultumiti au posibilitatea sa se adreseze serviciului nostru cu sesizari, in scris sau telefonic. Fiecare sesizare va fi analizata si vor fi operate anumite compensatii pentru plata serviciilor oferite", a declarat Delia Talos, de la Serviciului Clienti Bucuresti.
Cei afectati de aceasta defectiune se pot adresa in scris la numarul 01.203.34.13 sau la telefon 456, in cazul firmelor mari, si 411, pentru persoane fizice si firme mici.
Vasile MIRON
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1388 (s) | 22 queries | Mysql time :0.013714 (s)