WoW!

Dieta cu care a slăbit Cristina Șișcanu

Publicat: 04 iun. 2020

Cristina Siscanu, soţia lui Madalin Ionescu, a slăbit spectaculos cu o dietă minune. În doar câteva luni, ea a scăpat de 27 de kilograme, pe care le acumulase în timpul sarcinii. După naştere, Cristina a apelat la o dietă, pe care a dezvăluit-o şi fanilor săi.

Iată meniul dietei pe care a ţinut-o Cristina Siscanu:

Mic dejun

Variante:
35g cereale integrale +250 ml de lapte 1,5% grăsime sau 250 ml de iaurt 2% grăsime
SAU
1-2 ouă + 1 avocado (sau o legumă)+ 75 g de brânză (nu grasă) sau 100 g de ton în suc propriu
SAU
50 g carne fiartă sau o cutie de brânză cottage 2% grăsime + o legumă +2 felii de pâine integrală

Gustare 1 maxim 200 g de fruct (nu struguri, nu banana)

Prânz

Variante:
150 g carne de pui sau de curcan sau de vită la grătar sau la cuptor fără ulei + 200 g salata de crudităţi fără ulei
SAU
200 g de peşte la grătar sau la cuptor fără ulei + 200g de legume (nu cartofi!) la grătar sau la cuptor sau la abur fără ulei SAU + 125 g orez sălbatic
SAU
300 ml ciorba/supa (să nu aibă cartofi şi nu rădăuţeana) +50g de crutoane
G2 ZERO (deoarece mai mâncăm ciocolatele îndulcite cu extract din ştevie)

Cina

Variante:
Salata asortată cu 200 g de brânză light sau carne (fiarta sau grătar) sau peste (grătar sau la cuptor) bucatele +10-12 măsline + 125 g legume asortate
SAU
200 g de mămăligă+ 125 g de brânză (nu grasă, de ex. telemea light)
SAU
135 g penne integrale + brânza rasă light (telemea sau mozarella) (varianta mea preferată)
Se bea: cafea cu lapte 1.5% grăsime, ceai de şoc, ceai verde (fără zahăr) şi apa.





Adauga un comentariu