WoW!

Dieta cu cartofi. Promite să slăbești 5 kg în 3 zile

Publicat: 18 mai 2021
tanara care isi masoara talia dupa ce a tinut dieta cu cartofi
Dieta cu cartofi se poate ține și 14 zile și ai voie să consumi brânză de vaci, pentru că are mai puține calorii decât alte ingrediente

Slăbeşte cu dieta cu cartofi! Se zice că dai jos 5 kg în numai 3 zile! Ai grijă însă, pentru că meniul e cam strict. În definitiv, vorbim despre o dietă hipocalorică. Din aceeaşi categorie face parte şi dieta daneză. Mai jos găseşti toate regulile acestei cure de slăbire, dar şi meniul complet.

De ce ai vrea să slăbeşti? Pentru a scăpa de kilogramele în plus, pentru a-ţi remodela silueta, pentru a te simţi fizi mai bine şi nu numai. Ideal ar fi ca, înainte de a folosi o dietă, să-ţi ajustezi stilul de viaţă, astfel încât să te obişnuieşti cu obiceiurile sănătoase. Dacă însă ai o urgenţă, să spunem că o nuntă şi vrei să încapi în rochia preferată, ai la dispoziţie dieta cu cartofi.

Reguli să slăbeşti rapid cu dieta cu cartofi

Ţine cont de faptul că dieta este destul de dură. Aşadar, nu trebuie să ai probleme de sănătate. Dacă ai indice glicemic mare ori probleme cu ficatul, evit-o. Ideal ar fi să ceri sfatul medicului de familie înainte de a te apuca de ea.
În primul rând, nu ai voie să consumi sare. Din cauza acesteia poate apărea retenţia de apă.

Alte reguli:

  • dacă îţi e în continuare foame, consuma încă puţin iaurt sau chefir ori migdale;
  • sunt permise fructe care nu conţin mult zahăr;
  • dieta se ţine mai bine în zilele de weekend. În caz că te simţi slăbit, măcar eşti acasă;
  • combină dieta cu cartofi cu exerciţii fizice.

Ştiai că… dieta cu cartofi a fost gândită în anul 1849, de un medic american care voia să ajute femeile să slăbească fără efort, mai ales pe cele cu probleme digestive?
Alte persoane spun însă că dieta a fost inventată în America Latină, cu sute de ani în urmă, pentru detoxifierea colonului.

Meniu pe 3 zile – Ce ai voie să mănânci

Iată ce poţi să mănânci.

Prima zi

  • mic dejun: 1 cartof fiert fără sare, un iaurt mic;
  • prânz – 2 cartofi fierți, un iaurt mic;
  • cina – 2 iaurturi mici.

A doua zi

  • micul dejun – 1 cartof fiert fără sare, un iaurt mic;
  • prânz – 2 cartofi fierți, un iaurt mic;
  • cina – 1 cartof fiert fără sare, un iaurt mic.

A treia zi

  • micul dejun – 1 cartof fiert;
  • prânz – 1 cartof fiert;
  • cina – un iaurt mic.

Cartofii – Beneficii pentru sănătate

Uite care sunt motivele pentru care e bine să incluzi cartofii în regimul alimentar săptămânal:

  • conţin vitamine. Cei dulci, spre exemplu, au multă vitamina A. Oricum, sunt o sursă de: vitamine B, C, dar şi de cupru, fier şi potasiu;
  • potasiul sin coaja este bun pentru a regla nivelul hipertensiunii arteriale;
  • dau senzaţia de saţietate, ajutându-te să eviţi mesele prea îmbelşugate;
  • stimulează sistemul imunitar.

Sunt persoane care ţin dieta tiimp de 14 zile. În primele două zile consuma 1 kg de cartofi, distribuit în mod egal între cele 3 mese principale. Ideea este însă să nu prăjeşti cartofii. Poţi, în schimb, să-i fierbi şi să-i mănânci cu ceapă, brânză de vaci şi verdeaţă.

Mai există şi ideea de dietă cu cartofi şi brânză. Ideal este să fie brânză de vaci, pentru că are conţinut redus de calorii şi sare:

  • La micul dejun poţi mânca o lingură de brânză cu o felie de pâine neagră şi un grepfrut. Nu uita să bei o cană de apă cu zeama de lămâie.
  • La praz mănâncă nişte cartofi fierţi cu brânză de vaci, la care să adaugi 1 bucată de ardei gras şi o ceapă crudă.
  • La cină ai voie peste său piept de pui la grătar şi o salată.
  • Dacă vrei şi gustări între mese, mănâncă citrice.




Adauga un comentariu