National

Dieta cu mandarine. Iată care sunt beneficiile acestui fruct

Publicat: 21 nov. 2020
Mandarine
Mandarine

Înainte de a începe orice dietă pentru a pierde în greutate, trebuie să vă consultați medicul despre starea dumneavoastră de sănătate, iar atunci când acest lucru este optim, puteți începe să implementați dietele pentru a pierde în greutate. Iar dacă trebuie să pierdeți 2 kilograme urgent, astăzi vă prezentăm o dietă foarte eficientă.

Este dieta care te ajută să pierzi 2 kilograme în 5 zile deoarece exploatează proprietățile acestei citrice, care este scăzută în calorii, mult mai puţine faţă de portocale de exemplu. Este compusă în principal din apă și are un nivel ridicat de fibre.

Dar aceasta nu este totul, mandarinele sunt bogate în vitamina: C , A, B1, B2, B3 și B6. Așa că pentru a urma această dieta, trebuie să urmați meniul de mai jos timp de 5 zile:

Mic dejun: 1 pahar de lapte degresat, 1 mandarină . Până în prânz: beți un pahar de suc natural de mandarine cu îndulcitor.

Pranz: O farfurie de orez integral condimentat cu mandarine și o farfurie de legume fierte cu bulion ușor și mâncați mandarine câte doriţi.

După-amiaza: 1 iaurt cu conținut scăzut de grăsimi, 50 de grame de brânză dietetică, 1 mandarină.

Cina: 1 cană cu supă de legume și mâncați mandarine câte doriți. Acesta este meniul care ar trebui urmat pentru un total de 5 zile, cu care puteți pierde până la 2 kg. Se recomandă să beți mult lichid, să îndulciți sucurile de mandarine cu îndulcitor și să aveţi o activitate fizică zilnică, care să aibă o durată minimă de aproximativ 30 de minute.
Deci, dacă urmați fiecare dintre etapele descrise în dieta de astăzi, puteți obține rezultate benefice în ceea ce privește pierderea în greutate, luând întotdeauna în considerare faptul că „Dieta mandarină” este gândită să se piardă în greutate rapid.

Mandarinele mai au rolul, combat senzația de foame, dau senzația de sațietate, ajută digestia, favorizează tranzitul intestinal, dezumflă burta, combat retenția de lichide. Mandarina nu este perfectă doar pentru a pierde în greutate: este un fruct care ajută la sănătate în general, titrează tododieta

Beneficiile mandarinelor

Mandarinele ajută creierul să se menţină tânăr
Potasiul, acidul folic şi alte substanţe antioxidante din mandarine asigură protecţie celulelor cerebrale. Acidul folic, de exemplu, este cunoscut pentru faptul că reduce riscul de boală Alzheimer şi întârzie declinul cognitiv, în timp ce potasiul creşte fluxul sanguin către creier şi îmbunătăţeşte memoria, concentrare şi activitatea sistemului nervos.

De asemenea, mandarinele sunt bogate în complexul de vitamine B, care previn stările depresive, precum şi tulburările de echilibru.

Mandarinele, benefice pentru gravide şi copii
Tot datorită vitaminelor B conţinute, mandarinele au efect benefic în dezvoltarea celulelor nervoase ale fătului şi pot preveni malformaţiile congenitale. Studiile arată că deficienţa de acid folic la gravide este asociată cu greutate mică a fătului la naştere, precum şi cu defecte de tub neural sau naştere înainte de termen.

Mandarinele, recomandate hipertensivilor
Nivelul crescut de potasiu din mandarine ajută la reglarea tensiunii arteriale, ca urmare a proprietăţile vasodilatatoare asupra vaselor de sânge. De asemenea, mandarinele conţin foarte puţin sodiu, motiv pentru care sunt recomandate şi persoanelor care au probleme cu retenţia de apă în ţesuturi.

Mandarinele, bune pentru inimă
Bogate în fibre, vitamina C, vitamina B6 şi potasiu, mandarinele sunt ideale pentru protejarea sănătăţii inimii. Studiile au arătat că persoanele care consumă zilnic alimente care conţin potasiu (minimum 4.000 mg) prezintă un risc mult mai mic de a dezvolta boli de inimă.

Mandarinele susţin imunitatea
Datorită nivelului crescut de vitamina C şi a numeroaselor substanţe antioxidante (betacaroten, luteină, zeaxantină), mandarinele pot ajuta la contracararea efectelor nocive ale radicalilor liberi asupra organismului, susţin sistemul imunitar în lupta cu infecţiile virale şi protejează vederea.

Mandarinele înfrumuseţează pielea şi părul
Tot vitamina C este „vinovata” de serviciu. Aceasta nu numai că susţine imunitatea, dar poate spori şi producţia de colagen, o proteină esenţială pentru sănătatea pielii şi a părului. În plus, mandarinele conţin din abundenţă vitamina A, care poate regla secreţia de sebum atât la nivelul scalpului, cât şi al feţei.

Mandarinele ajută digestia şi reglează nivelul de colesterol
Fibrele conţinute din belşug de mandarine ajută la reglarea tranzitului intestinal, previn constipaţia şi ţin la distanţă senzaţia de foame, fiind astfel indicate şi în curele de slăbire.

De asemenea, fibrele sunt importante şi pentru reglarea nivelului de colesterol şi a glicemiei, prevenind astfel boli precum diabetul, hipertensiunea arterială sau infarctul de miocard.





Adauga un comentariu