WoW!

Dieta de post – Slăbire rapidă și ușoară. Topești rapid 4 kg

Publicat: 19 apr. 2021
farfurie alba cu fructe pentru dieta de post care asigura slabire rapida si usoara
Dieta de post te poate ajuta să dai jos până la 4 kg, dar este destul de restrictivă. Atenție la ea, pentru că seamănp cu dieta daneză

Oricine îşi doreşte să aibă o siluetă ca trasă prin inel. Ţine de aspectul fizic şi de ego, dar şi de sănătate. Cu cât eşti mai aproape de numărul de kilograme conform înălţimii şi vârstei tale, cu atât vei avea mai puţine probleme de sănătate. Gândeşte-te, spre exemplu, câtă presiune trebuie să suporte genunchii unei persoane care cântăreşte peste 100 de kilograme. Dacă vrei o slăbire rapidă şi uşoară, îţi recomand dieta de post.

Se spune că te poate scăpa, într-un timp relativ scurt, de 4 kg. Regulile sunt simple, nu trebuie să cheltuieşti mai mulţi bani când mergi la cumpărături şi, în plus, corpul va avea de câştigat. Doar pentru că urmezi o dietă, nu înseamnă că organismul va fi lipsit de nutrienţii necesari. Hai să vedem în ce constă această metodă de slăbit.

Reguli ca să slăbeşti uşor

Iată regulile de care să ţii cont.

1. Bea multe lichide

Include aici, în special, apa cu lămâie. Sunt bune şi ceaiurile, dar fără îndulcitori. Sucurile naturale de fructe sunt o capcană. Conţin mult zahăr. Cafeaua este bine să o consumi dimineaţa, dar apoi asigură-te că bei suficientă apă. De ce? Pentru că te deshidratează, iar celulele au nevoie de apă şi de oxigen ca să ardă grăsimile în plus.

2. Renunţă la obiceiurile nesanatose, ce implică: ţigări, alcool şi dulciuri

Ţigară, chiar dacă îţi taie pofta de mâncare, este nociva pentru organism. Alcool, pe de altă parte, îţi creşte apetitul alimentar. Dulciuril trebuie evitate pentru că au mult zahăr, dar conţin şi grăsimi săturate. Acestea sunt şi cauzele pentru care îţi creşte nivelul colesterolului din sânge.
Dacă îţi e poftă de dulce, mai bine optează pentru un fruct. Evita fructele confiate, întrucât sunt o bombă de zahăr, dar şi bananele. Ideale sunt citricele şi merele.

3. Ţine cont de nevoile organismului

Dacă simţi nevoia să ieși la plimbare, strecoară-ţi în programul zilnic câte 30 de minute de plimbare sau de jogging. Încearcă să faci mişcare prin curte, dacă locuieşti la casă. Grădinăritul are dublu avantaj: faci mişcare şi ai grijă s de curte şi grădină.
Nu uita să dormi suficient. Încearcă să nu treci de ora 23.00. Ideal este somnul din intervalul 23.00 – 04.00.

Dieta de post – Slăbeşte 4 kilograme rapid şi uşor

Iată şi meniul pentru 7 zile.

Prima zi

Mănâncă:

  • micul dejun: ceai călduţ şi 2 linguriţe de seminţe de in, puse la hidratat de cu seara.
  • prânz: 150 gr morcovi feliaţi, cu 50 gr orez fiert.
  • cină: 50 gr orez fiert, 2 linguriţe de seminţe de in hidratate.

A doua zi – A cincea zi

Mănâncă:

  • micul dejun: 1 cană de ceai de rozmarin. Această plantă stimulează circulaţia sanguină. Apoi consuma 150 ml suc de fructe + 100 ml suc de legume;
  • prânz: 2 felii de pâine neagră + 200 ml suc natural de fructe + 150 ml suc de legume;
  • cina: 100 gr smochine sau curmale + 2 căni ceai de plante.

A şasea zi – A şaptea zi

Mănâncă:

  • mic dejun: 1 cană ceai de mentă + 2 linguriţe seminţe de in + 1 felie de pâine prăjită + 1 banană.
  • prânz: salată (gogoşari muraţi, roşii, castraveţi) + 1 felie de pâine prăjită. Altă variantă ar fi să-ţi fierbi 200 gr conopida şi 2 morcovi. După ce ai terminat de mâncat, bea o cană de ceai de sunătoare.
  • cina: 2 felii pâine neagră + 2 mere.

Dacă vrei să slăbești mai mult și ai suficientă voință, apelează la dieta daneză. Aceasta ține 13 zile și promite rezultate spectaculoasă. Ce au în comun cele două? Ei bine, regimul alimentar este destul de drastic.

Nu uita: îți va fi mai ușor dacă te apuci de slăbit cu cineva. Sprijinul reciproc este foarte important, mai ales atunci când vrei să încalci regulile. Vorbește cu prietena cea mai bună și convinge-o să slăbiți împreună. Spune-ne în comentarii dacă și tu ai ținut dieta de post pentru o slăbire rapidă.





Adauga un comentariu