News Flash:

Dieta de slabit cu rezultate rapide

25 Noiembrie 2018
797 Vizualizari | 0 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.7216 RON (0.0000)
USD: 4.2706 RON (0.0000)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti
Dieta

Daca vrei sa slabesti si sa te mentii, trebuie sa adopti o dieta echilibrata si sa te tii de ea. Nu poti sa tii regim doar pentru a slabi, iar apoi sa renunti la el. Scopul este de a avea un stil de viata sanatos pe termen nelimitat. 

Urmand aceasta dieta de slabit, poti pierde cam 0,5 kg pe saptamana. Astfel, poti da jos in jur de 2 kg pe luna fara sa apelezi la cure de slabire „miraculoase”. De multe ori, acestea din urma nu functioneaza, deoarece persoanele in cauza incep sa se ingrase de indata ce incheie regimul.

In acest articol, iti prezentam o dieta de slabit care sustine pierderea in greutate rapida, dar sanatoasa. Nu este vorba despre un regim strict, care sa limiteze consumul anumitor grupe de alimente. Metoda de fata consta intr-o schimbare a dietei care asigura si necesarul de nutrienti al organismului.

Ideea de baza este sa reduci numarul de calorii provenite din dulciuri si grasimi prin intermediul asa-zisei „diete hipocalorice”.

Ce alimente sunt incluse in aceasta dieta de slabit?

Produse lactate

Este important sa consumi doar lactate cu un continut mic de grasimi, cum ar fi laptele sau iaurtul degresat.

Daca vrei sa servesti bauturi vegetale, cum ar fi lapte de soia, lapte de migdale sau lapte de orez, cauta sortimente bogate in calciu.

Fructe, legume si leguminoase

Legumele nu trebuie sa lipseasca dintr-o alimentatie sanatoasa. Acestea trebuie servite zilnic ca garnitura la masa de pranz si ca fel principal la cina.

Cateva recomandari de legume pe care le poti adauga in dieta sunt salata verde, rosiile, castravetii, morcovii, dovlecelul, ciupercile si legumele crucifere, precum broccoli si conopida.

Fructele trebuie sa faca parte, de asemenea, din orice dieta. Este recomandat sa consumi doua – trei fructe pe zi, incluse in meniul de la micul dejun, pranz si cina.

In plus, fructele pot fi servite si ca gustare. Acestea reprezinta alegerea ideala atunci cand ti se face foame intre mese.

Alte categorii de alimente care trebuie mentionate sunt cerealele si leguminoasele. Acestea ofera o doza considerabila de energie. Prin urmare, este indicat sa consumi un pumn de cereale sau leguminoase pe zi.

In ceea ce priveste pastele, este bine sa optezi pentru sortimentele din grau intreg si sa eviti produsele fainoase rafinate.

Proteine si grasimi

O dieta de slabit rapida si eficienta trebuie sa includa si surse de proteine, cum ar fi ouale, carnea si pestele. In ceea ce priveste ouale, trebuie sa consumi cam trei – patru pe saptamana. De asemenea, este bine sa optezi pentru carne alba. Nu consuma carne rosie mai des de doua ori pe saptamana. 

Iti recomandam sa maresti consumul de peste pentru a reduce aportul de carne. Mananca peste de patru – cinci ori pe saptamana, alternand pestele alb cu cel gras. Grasimile si uleiurile nu trebuie sa depaseasca „doza” de doua – trei linguri pe zi. Poti folosi uleiul la gatit sau in dressinguri.

Reducerea consumului de grasimi si carne este esentiala pentru scaderea aportului zilnic de calorii si pierderea rapida in greutate.

Dieta de slabit rapida

Pentru a distribui aceste alimente pe tot parcursul zilei, trebuie sa iti organizezi bine mesele. In acest fel, te poti asigura ca servesti toate alimentele propuse si ca mentii o dieta echilibrata.

  • La micul dejun, serveste lactate, cum ar fi o cafea cu lapte degresat sau cereale. O alta optiune ar fi paine prajita cu carne de curcan. Aceasta combinatie reprezinta o sursa excelenta de proteine si energie pentru a-ti incepe ziua in forta.
  • Mai tarziu, cam la mijlocul diminetii, serveste o gustare cu fructe, precum doi kiwi, o banana sau o portocala. In acest fel, iti vei potoli foamea pana la ora pranzului.
  • La pranz, consuma ca aperitiv legume, cereale si leguminoase, cum ar fi o supa sau un cartof copt. La felul principal, opteaza pentru o sursa de proteine saraca in grasimi, precum carnea de pui si somonul la gratar.
  • Intre pranz si cina, poti servi inca un fruct, la fel ca la mijlocul diminetii. Astfel, iti poti completa doza de fructe recomandata pentru consumul zilnic. Poti opta pentru un mar au o banana.
  • La sfarsitul zilei, urmeaza acelasi tipar ca la pranz, insa cu portii mai mici. Serveste o salata verde cu legume sau ciuperci la gratar cu o sursa de proteine, precum calcan sau merluciu sau chiar o omleta.

Incheie ziua cu un alt produs lactat, cum ar fi un pahar cu lapte cald sau un iaurt cu un procent redus de grasimi.

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.
Distribuie:  

Realitatea.net

RomaniaTV.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2019 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1956 (s) | 23 queries | Mysql time :0.060295 (s)