Diete si regimuri

De ce dieta mediteraneană te poate ajuta să slăbești

Publicat: 30 iun. 2020
Dieta-mediteraneană
Dieta mediteraneană ajuta la slabire

Dieta mediteraneană ajuta la slabire. Dieta mediteraneană este inainte de toate o dietă sănătoasă. Deoarece reechilibrează dieta cu fructe și legume nelimitate, leguminoase și cereale integrale, este cheia pentru pierderea în greutate în condiții de siguranță.

Dieta mediteraneană are adepții săi în întreaga lume. Ridicata in slavi pentru beneficiile sale pentru sănătate, ajută la combaterea bolilor cardiovasculare, promovează longevitatea și reduce riscul de a dezvolta cancer. Nu este totul, această dietă poate fi asociată cu pierderea în greutate.

Prin accentuarea alimentelor crude și a produselor proaspete, această dietă reechilibrează dieta. „Dieta mediteraneană este cea mai apropiată de recomandările Programului Național de Nutriție și Sănătate (PNNS). Acesta garantează o dietă variată și diversificată, fără suplimente inutile ”, explică specialistul.

Necesarul de energie diferă pentru fiecare persoană. Astfel, pentru un bărbat cu vârsta cuprinsă între 18 și 45 de ani, aportul de energie recomandat este cuprins între 2.400 și 2.600 de calorii pe zi. Pentru o femeie, aportul este cuprins între 1.800 și 2.200 cal / zi. Datorită dietei mediteraneene, aportul este garantat.

Meniuri echilibrate

Zilnic, se recomandă respectarea principiilor generale ale dietei mediteraneene. Fructe și legume nelimitate, carne albă, pește, unele produse lactate, cereale integrale, leguminoase și ulei de măsline. Pentru a slabi, sunt preferate anumite metode de gătit și alimente. Este recomandat să preferați gătirea la aburi, în folie sau pe grătar, fără a adăuga grăsime.

Dieta mediteraneană ajuta la slabire. Sfaturi practice pentru a vă modela silueta

Pentru micul dejun, uitați de nuci și optați pentru un fruct. Înlocuiți și mierea cu stafide.
La prânz, optati pentru pregătirea unui gazpacho sau o supă rece de roșii și castraveți.
La cină, începeți masa cu un amestec de sardine, brânză 0% și condimente. Apoi pregătește dovlecei / plăcintă cu curry. Finalizează cu o felie de 200 de grame de pepene.
Ultimul sfat, frunzele de măsline ar putea fi, de asemenea, un interesant aliat de slăbire. Pentru a savura toate beneficiile, puteți face un ceai din plante cu frunze de măsline. Rețeta este foarte simplă: 1 litru de apă clocotită și 50 de grame de frunze de măsline proaspete sau uscate.

Cea mai bună dietă din lume

Această dietă oferă repere pentru o dietă echilibrată, care este ușor de urmat în fiecare zi.

„Persoanele care optează pentru dieta mediteraneană observă rapid pierderea în greutate. Eliminând produsele procesate, grase sau prea sărate, pierd câteva kilograme”, notează Florence Foucaut, potrivit Sante Magazine. Prin urmare, această dietă trebuie să fie preferată dietelor restrictive sau monodietelor care pot cauza deficiențe. Datorită dietei mediteraneene, pierderea în greutate este posibilă fără riscuri pentru sănătate și fără frustrări.

La începutul anului 2019, US News & World Report a publicat clasamentul celor mai eficiente 41 de diete pentru pierderea în greutate și cea mai bună pentru sănătate. Fiecare dietă a fost evaluată de un grup de experți, criteriile referitoare la pierderea în greutate pe termen scurt și lung, ușurința de a urma dieta, respectarea normelor nutritive actuale și riscurile pe care le poate avea pentru sănătate. Primul loc în clasament este ocupat de dieta mediteraneană.





Adauga un comentariu