Eveniment-Social

Dilema in mocirla din Podu Ros! Primaria vrea o investitie doar de dragul de a cheltui banii! FOTO

Publicat: 20 oct. 2014

@ Municipalitatea si RATP nu se pun de acord pe problema unui tronson de linii de tramvai @ In timp ce locatarii cer o interventie din partea municipalitatii, de orice natura, cei de la RATP invoca inutilitatea modernizarii liniei de tramvai

Traseul liniilor de tramvai care vin din Podu de Piatra spre Podu Ros ar fi inutil, sustin reprezentantii RATP. Acestia sustin desfiintarea sa. Pe de alta parte, locatarii din zona Podu Ros Cantemir indura de ani de zile mizeria de pe traseul liniei de tramvai. Infrastructura liniei este una veche, deteriorata, care nu a beneficiat de investitii macar in intretinere, in timp ce zona din jur este un adevarat focar de infectie care se transforma in mlastina dupa fiecare ploaie.

„Nu ai cum sa traversezi pe aici fara sa te murdaresti pana la ceafa daca mai si ploua. Balariile au doi metri, ce grija a avut primaria de locul acesta? Asa e de ani de zile”, a declarat Mircea Vantur, un iesean din Podu Ros. In timp ce locatarii cer o interventie din partea municipalitatii, de orice natura, cei de la RATP invoca inutilitatea modernizarii liniei de tramvai. „Discutii pe acest subiect au fost destul de multe. Acolo tramvaiele nu circula in acest moment. Odata ce se va relua circulatia pe traseul Nicolae Iorga se va putea reface inelul de circulatie atat spre Tudor Vladimirescu, cat si spre Podu Ros. Acel tronson (Podu de Piatra – Podu Ros – n.r.) era avut in vedere pentru dezafectare. Cel mai bine stie primaria ce se va intampla acolo. Discutiile care s-au purtat au adus in atentie faptul ca mijlocele de transport care veneau pe acel traseu si intrau in sensul giratoriu, blocau traficul de multe ori. Cum spuneam, primaria va poate spune ce variante are in vedere”, a declarat Adrian Mihai, purtatorul de cuvant al RATP.

Primaria mai vrea licitatie

In timp ce RATP sustine ca mai utila ar fi dezafectarea liniei, o posibila varianta fiind inlocuirea acesteia cu o strada, cei din Palatul Roznovanu s-au apucat deja de creionat un proiect pentru extinderea liniilor. „Pentru legatura liniilor de tramvai dintre Podu de Piatra si Podu Ros se lucreaza in prezent la o documentatie pentru a depune un proiect spre finantare europeana pe actualul exercitiu bugetar, adica pana in 2015. Cand va fi gata documentatia, vom putea lansa si o suma necesara acelor lucrari. Vorbim practic de modernizarea liniei de tramvai si de refacerea spatiului verde de langa linii, chestiune care nu este inclusa in a doua etapa de modernizare a cursului Bahluiului. Acest proiect pentru linia de tramvai nu elimina proiectele pe care le aveam in vedere pentru viitorul exercitiu financiar al Uniunii Europene, pe care vrem sa obtinem finantari pentru reabilitarea ambelor splaiuri, cu acele pasaje subterane propuse cu mai mult timp in urma”, a declarat Sebastian Buraga, purtatorul de cuvant al municipalitatii.



loading...

Comentarii
  • Toti pensionarii din Cantemir, pentru un kg de faina si un litru de ulei, l-au votat pe Nichita!

    Poate acum, in al 9-lea ceas, sa relizeze ca ciuma rosie, adica PSD, nu face altceva decat sa prosteasca pe cei care se lasa prostiti!

    Treziti-va oameni buni! Sanctionati la alegeri PSD-ul!

    Votati orice altceva dar nu Ponta sau Tariceanu (pus de diversiune ca sa rupa din electoratul contra Ponta).

  • o strada cu sens unic podu rosu – podu de piatra (pe locul actualei linii de tramvai)si reabilitarea sensului unic podu de piatra – podu rosu ar fi util(pe locul actualei strazi)

    • da, sigur, facem si asta, sa te vad insa daca mai poti circula prin Podu Ros! Va fi haos, chiar si daca faci Nationala sens unic spre Podu de Piatra, intersectia de la Podu Ros are prea multe strazi care debuseaza in ea! Eu unul prefer modernizarea tramvaiului!

Adauga un comentariu