News Flash:

Donald Trump se implica in scandalul avioanelor Boeing 737 Max. Ce crede ca trebuie schimbat

15 Aprilie 2019
469 Vizualizari | 0 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.7584 RON (-0.0023)
USD: 4.2306 RON (-0.0021)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti
Boeing 737 Max

Presedintele SUA a postat pe Twitter o recomandare cel putin neobisnuita pentru compania Boeing

Presedintele Donald Trump a cerut luni companiei Boeing sa remedieze deficientele modelul 737 MAX si sa-i faca un ″rebranding″⁣, dupa ce doua catastrofe aeriene au condus la consemnarea la sol a acestui tip de avion in intreaga lume ca urmare a suspiciunilor privind functionarea sistemului automat de control, banuit a fi la originea ambelor accidente, relateaza Reuters si AFP.

″Ce stiu eu despre branding, probabil nimic (dar am devenit presedinte!), insa daca as fi Boeing, as remedia Boeing 737 MAX, i-as adauga unele caracteristici deosebite, & as REBRANDUI avionul cu un nou nume. Niciun produs nu a suferit ca acesta. Dar din nou, ce naiba stiu eu?″⁣, a scris Trump pe Twitter.

Acest tip avion, dat in exploatare in mai 2017, a cunoscut in mai putin de sase luni doua accidente mortale. Pe 28 octombrie un aparat al companiei indoneziene Lion Air s-a prabusit la scurt timp dupa decolarea de pe aeroportul din Jakarta, toti cei 189 de oameni aflati la bord pierzandu-si viata, iar pe 10 martie un avion similar al companiei Ethiopian Airlines s-a prabusit tot la scurt timp dupa decolare, facand 157 de victime. Ambele aparate au urmat traiectorii dezordonate, cu oscilatii de viteza si altitudine.

Vezi si: Ultimele clipe ale Boeing-ului prabusit in Etiopia: "Ridica-l!"

Desi investigatiile sunt inca in desfasurare, este suspectata o functionare defectuoasa a sistemului automat de stabilizare in zbor menit sa impiedice intrarea avionului in picaj, denumit MCAS (Manoeuvering Characteristics Augmentation System).

Acest sistem a fost conceput special pentru modelul Boeing 737 MAX pentru a preveni o anomalie aerodinamica creata de motoarele mai grele si cu un diametru mai mare fata de cele ale precedentelor generatii de Boeing 737. Aceasta anomalie poate pune avionul intr-un unghi de urcare, ceea ce poate antrena apoi un picaj. Pentru a preveni acest picaj, sistemul MCAS reorienteaza avionul intr-un unghi de coborare pentru ca aparatul sa poata recupera viteza.

Compania Boeing a anuntat cu doua saptamani in urma ca a testat cu succes o actualizare a softului pentru sistemul MCAS. Cele circa 300 avioane de acest tip raman in continuare la sol, iar unele companii aeriene l-au scos din planul de zbor pana in luna august.

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

presedintele sua twitter compania boeing
Distribuie:  

Realitatea.net

RomaniaTV.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2019 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.4261 (s) | 21 queries | Mysql time :0.300857 (s)