News Flash:

Doua concepte fundamentale

22 Iunie 2001
807 Vizualizari | 0 Comentarii
Amplasat chiar in centrul celui mai mare campus universitar, aflat la doar cateva minute de principalele cartiere ale orasului si la cinci minute de zona centrala a acestuia, IULIUS MALL IASI, primul mall din zona Moldovei si cel de al doilea din tara, reprezinta incununarea cu succes a eforturilor unei echipe competente de a promova in estul Romaniei conceptul de mall.

Acesta reprezinta, la randul sau, imbinarea a doua concepte fundamentale:
•One Stop Shopping - oportunitatea unica de a economisi atat timp, cat si bani, prin accesul la o gama variata de servicii si produse, care pot fi gasite in acelasi loc si la preturi competitive.
•Entertainment - crearea unui ambient placut, de buna dispozitie, prin arhitectura si design, prin organizarea de evenimente speciale si manifestari culturale adresate cumparatorilor.
Scopul este obtinerea unei reactii de cumparare rapida, concomitent cu posibilitatea de a petrece timpul liber intr-o ambianta cat mai placuta.

IULIUS MALL adauga valorii culturale a regiunii un remarcabil potential economic

IULIUS MALL a devenit principalul punct de atractie nu numai pentru cei din Iasi, ci si din zona Moldovei, maximizand importanta comerciala si culturala a regiunii. Avand ca principiu de baza satisfacerea cererilor clientilor - atat printr-un excelent mix de profile, care vine in intampinarea cerintelor pietei, cat si prin promovarea cu succes a conceptului de entertainment - Iulius Mall adauga valorii culturale a regiunii un remarcabil potential economic.

Suprafata constructie: 19.532 mp
Suprafata totala inchiriata: 10.663 mp
Suprafata parcare: 12.000 mp
Nr. magazine: 133
Nr. chiriasi: 120

Grupul-tinta

IULIUS MALL IASI se adreseaza unui segment foarte larg de cumparatori. Grupul-tinta este reprezentat de oamenii cu venituri medii si ridicate din judetul Iasi, cu varsta intre 18-55 de ani, mall-ul fiind frecventat in timpul saptamanii de aproximativ 14.000 de ilienti pe zi, iar in timpul week-end-ului de circa 16.000 de clienti pe zi.

Tematica pe niveluri si clientii importanti

Demisolul este destinat distractiei tineretului, aici aflandu-se, pe o suprafata de 9.800 mp si intr-un ambient occidental, o discoteca techno, o sala de bowling cu sase piste, 17 mese de biliard, doua mese de snooker, o sala de jocuri electronice si doua baruri.

Parterul este destinat serviciilor, aici fiind amplasate oficiul postal, agentia de turism, casele de schimb valutar, studioul foto, farmacia, spalatoria ecologica, serviciile bancare, serviciile de telefonie fixa. De asemenea, la parter se afla galeriile de lux, cu magazine deosebit de atractive, Pitti Shoes, cu incaltaminte italieneasca de lux si BSB Fashion, renumita casa de moda din Grecia si unica reprezentanta din Romania. in curand, parterul va gazdui un alt nume important in peisajul modei, Just Sons Studio. O ancora importanta la acest nivel este supermarketul Gima, cu o suprafata de 1.700 mp, care ofera peste 15.000 de categorii de produse. Reprezentand cea mai mare oferta din zona, supermarketul atrage aproximativ 2.200 de clienti pe zi in timpul saptamanii si 3.000 de clienti pe zi in wee-kend. Barul Antoine, situat la parter, ofera clientilor o gama diversificata de bauturi si o imagine de neuitat: cascada pe trei niveluri!

Etajul I este clasic, destinat segmentului de varsta medie, magazinele de pe acest nivel oferind produse pentru decorarea si utilarea caminului - magazine reprezentative in acest sens sunt Casa Mia si Sarra Blu -, articole de vestimentatie clasice, elegante, promovate de case de moda precum Irina Schrotter, Steilmann, Tina R, Bigotti -, magazine de parfumuri si cosmetice - Gerovital, Ina Center. O ancora importanta pe acest nivel este restaurantul Grill House, avand o suprafata de 319 mp si o capacitate de 120 de locuri. Personalul specializat, meniurile diversificate si ambianta rafinata si eleganta fac din restaurantul Grill House un loc deosebit de frecventat, aici luand masa aproximativ 700 de persoane pe zi in timpul saptamanii si 1.300 de persoane pe zi in timpul week-end-ului. O alta ancora pe acest nivel este coaforul Irina Schrotter, un salon sofisticat de coafura si frizerie, in care clientii beneficiaza de serviciile unor stilisti profesionisti.

Etajul II este modern, adresat tineretului, magazinele de aici oferind tinute casual - magazinul Naf Naf, Neckermann -, articole sport - reprezentanta Big Star, O'Neill, Reebok, Motor - casete, CD-uri, suveniruri. O ancora importanta la etajul II este Flamingo Club, cel mai rapid internet cafa din Iasi. Conectarea la Internet se face cu ajutorul celei mai performante tehnologii existente la ora actuala. in plus, o echipa de profesionisti se afla in permanenta la dispozitia tuturor clientilor pentru a-i servi si indruma. Tot pe acest nivel, cafeneaua Flavors ofera clientilor toate sortimentele de cafea. KidsLand-ul ofera gazduire copiilor ai caror parinti doresc sa se plimbe sau sa isi faca unele cumparaturi in mall. Aici sunt organizate in fiecare week-end jocuri interactive, instructiv-educative, spectacole si concursuri pentru copii. In plus, exista un personal calificat care supravegheaza cu atentie copiii care prefera sa isi petreaca timpul la KidsLand. Mai mult, cofetaria si bomboneria, aflate in imediata apropiere, reprezinta o permanenta atractie nu numai pentru copii, ci si pentru parinti.

Deschiderea noului restaurant, Off Limits, va intregi oferta de entertainment a IULIUS MALL IASI.

Proiecte de viitor

Infiintata in Iasi, in anul 1991, compania IULIUS GROUP si-a extins rapid activitatea, devenind in scurt timp un important operator de centre comerciale in Romania. Desi exista multe intentii de a construi mall-uri in Romania, la ora actuala sunt doar doua centre comerciale de acest tip, iar unul dintre acestea este IULIUS MALL din Iasi. Ca proiect de viitor, compania si-a propus dezvoltarea unei retele nationale de centre comerciale in orasele importante din tara:
- Timisoara
- Brasov
- Constanta
- Cluj
- Bucuresti

In iunie 2001, compania va incepe constructia celui de-al doilea obiectiv al retelei nationale de centre comerciale. Experienta in domeniu, acumulata pe parcursul acestor ani, a constituit punctul de pornire al unui proiect mult mai complex, denumit IULIUS CENTER TIMISOARA. Va fi un obiectiv multiutilitar - sinergie de componente functionale care, amplasate in cadrul aceluiasi ansamblu arhitectonic, vor oferi toate categoriile de servicii: comerciale, financiar-bancare, hoteliere, medicale, de entertainment.

Aria totala: 40.000.mp
Aria inchiriabila: 24.000.mp
Parcare: 25.000 mp
Numar de magazine: peste 200
In cadrul mall-ului vor exista: un supermarket (2.500 mp, 6 sali multiplex cinema (1.500 mp), sali de bowling si jocuri electronice (2.000 mp), restaurant (400mp), 4 baruri (a cate 100 mp fiecare), internet cafe (200 mp), KidsLand (100 mp) etc.

Reguli ce trebuie respectate in IULIUS MALL

Pentru un ambient placut si pentru buna desfasurare a activitatii in IULIUS MALL trebuie respectate urmatoarele reguli:

Se interzice:
•Accesul in Mall cu animale;
•Intrarea intr-o tinuta inadecvata (fara camasa, tricou sau incaltaminte);
•Accesul in Mall cu arme, droguri sau alte obiecte si substante care pot afecta alte persoane;
•Intrarea in Mall cu role, skateboard sau biciclete;
•Limbajul obscen si comportamentul lipsit de bune maniere;
•Fotografierea si filmarea in Mall fara acordul prealabil al conducerii;
•Desfasurarea evenimentelor artistice si culturale in Mall fara acordul prealabil al conducerii;
•Desfasurarea actiunilor de promovare in incinta Mall-ului sau in parcarea acestuia fara acordul prealabil scris al Departamentului de marketing;
•Intrarea persoanelor in stare de ebrietate in incinta Mall-ului
•Folosirea injuriilor la adresa cumparatorilor, vanzatorilor sau angajatilor IULIUS MALL.

Aproape 500.000 de clienti trec pragul IULIUS MALL in fiecare luna

Inca de la lansare, IULIUS MALL s-a bucurat de o mare popularitate in randul iesenilor. Acestia si-au facut un obicei de a-i trece pragul si de a face cumparaturile de rigoare. Daca in luna aprilie 2000 numarul de vizitatori ajunsesera la 200.000, evolutia in timp a fost spectaculoasa. in scurt timp, numarul acestora a crescut la 350.000 (in luna noiembrie), iar dupa deschiderea supermarketului "GIMA" acesta a ajuns la 500.000 pe luna. Cu alte cuvinte, iesenii si-au insusit destul de repede notiunea de mall si au acceptat-o chiar cu entuziasm.
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1321 (s) | 22 queries | Mysql time :0.012934 (s)