News Flash:

E.ON are un plan de distrus televizoare si frigidere

8 August 2008
2003 Vizualizari | 6 Comentarii
• Fluctuatiile de tensiune au distrus ieri aparatura electrocasnica din casa unui iesean
In ultima perioada, E.ON Moldova SA furnizeaza clientilor servicii de calitate tot mai indoielnica. Iesenii s-au obisnuit deja cu socurile de tensiune si penele de curent, a caror frecventa a crescut semnificativ in ultima perioada. Ieri, de exemplu, socurile de tensiune au provocat defectarea frigiderului si a televizorului unuia dintre cititorii BUNA ZIUA IASI, domiciliat in cartierul Pacurari. Contactati telefonic pentru a da o explicatie, reprezentantii E.ON Moldova SA nu au putut spune decat ca vor acorda despagubiri clientului, in cazul in care se dovedeste ca vina apartine furnizorului de electricitate. "Pana nu primim sesizare de la client noi nu avem ce face. Practic, E.ON Moldova Distributie acorda despagubiri consumatorilor casnici pentru aparatura electrocasnica deteriorata in urma socurilor de tensiune, doar in conditiile respectarii Contractului de furnizare a energiei electrice pentru clientii casnici si a procedurii de despagubire a consumatorilor casnici pentru deteriorarea unor receptoare electrice din culpa operatorului de distributie. Cu alte cuvinte, in termen de maximum cinci zile de la data producerii evenimentului care a condus la deteriorarea aparaturii electrocasnice, titularul de contract trebuie sa depuna o cerere in scris la Centrul Relatii Clienti aferent locului de consum, unde va solicita acordarea despagubirii", a precizat Sorin Munteanu, purtator de cuvant in cadrul E.ON Moldova SA. Multi ieseni s-au plans insa ca, desi au dovedit ca li s-au stricat aparatele electrocasnice din vina furnizorului de electricitate, nu au mai primit despagubiri, fiind purtati zile intregi cu tot felul de hartii si aprobari in mana de la un birou la altul din sediile E.ON Moldova SA.
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Comentarii (6)

Krissti  | #40357
Ce stiu astia sa se scoata, trebuie sesizari de la persoane sub forma de plangere, ei nu stiu sa se autosesizeze. Ce fel de calitate ofera E.ON ? NU au standarde? Sunt niste neseriosi.
VASEA  | #40358
iN LOC SA VA PLINGETI IVATATI SA CITITI SI INCEPETI CU LECTURAREA AVIZULUI SI A CONTRACTULUI DE FERNIZARE ENERGIE ELECTRICA PE CARE L-ATI SEMNAT CU ACEASTA FIRMA PRIVATA (pe care de altfel v-ati dorit-o pentru a avea satisfactia mortii caprei salariatilor fostei ELECTRICA),o sa aveti surpriza ca singurii vinovati santeti voi cei care protestati, pentru ca nu v-ati achitat de obligatiile contractuale privind dotarile cu echipamente de protectie si reglare.
p.ros  | #40359
si eu am avut o plangere la e+on si mi-au raspuns ca fluctuatiile de tensiune nu strica aparatura electro-casnica.unde sa merg_ la opc_
re:vasea  | #40360
Domnule din cate stiu eu eon-ul este o firma monopol, imi puteti spune si mie cu ce alta firma as putea incheia un contract de furnizxare a energiei electrice?...Nu....deci v-as ruga sa nu mai comentati, sau cel putin sa intelegeti bietii oamnei..Nu v-as dori sa vi se stice dotarile electrice din casa datorita eon-ului...atunci sa vad ce ati spune.
cristi  | #40361
felicitari persoanei si redactiei pt. acest articol BRAVO
diana c.  | #40362
minunatii astia de la e.on mi-au stricat calculatorul. nu au nici o treaba ii doare fix la basca despre noi. bine ca vor bani .
Adauga comentariu
Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1514 (s) | 22 queries | Mysql time :0.028423 (s)