News Flash:

E.ON: Fraierilor, v-am luat banii!

29 Decembrie 2010
7749 Vizualizari | 10 Comentarii
Cristian Munteanu lider sindicat EON Moldova
 Iesenii trebuie sa se obisnuiasca de anul viitor cu servicii si mai proaste oferite de concernul E.ON Moldova • O singura echipa va interveni la avariile aparute intr-un oras cu o populatie de aproximativ 400.000 locuitori • E.ON Moldova Furnizare si E.ON Gaz Furnizare se vor uni la inceputul anului viitor • Informatia a fost confirmata ieri de liderii de sindicat ai institutiei • Conform acestora, in municipiu opereaza o singura echipa de interventie la avariile din sistemul de electricitate, iar in judet maxim doua • Problemele mari in functionarea sistemelor de alimentare cu energie electrica din municipiu au fost semnalate si de reprezentantii primariei  

Fuziunea dintre E.ON Moldova Furnizare si E.ON Gaz Furnizare a fost anuntata inca de la inceputul anului trecut, dar nu a fost pusa in practica nici pana acum. De la 1 ianuarie 2011, insa, cele doua institutii vor fi comasate, noua companie urmand sa functioneze sub denumirea de E.ON Energie Romania. Personalul celor doua unitati va fi astfel redus. Inevitabil, acest lucru va duce la servicii mult mai proaste, mai ales in ceea ce priveste interventia la avariile produse in sistemul de alimentare cu energie electrica. Nici cozile de la ghisee nu vor deveni o amintire urata pentru ieseni, mai ales ca ghiseele institutiei au fost eliminate de curand. Mai mult, rezolvarea interventiilor la nivelul municipiului este asigurata doar de o singura echipa, aceasta fiind si cauza pentru durata foarte mare pana la solutionarea problemelor. "Intotdeauna cand mergeam pe la Spitalul Spiridon imi ziceam cum de aia au cateva echipe de electricieni la o singura institutie, iar noi avem o echipa de doi oameni pentru tot municipiul. Mai mult, prin fuziunea celor doua companii este de asteptat ca situatia sa se inrautateasca. Aici este, insa, si vina celor de la Autoritatea Nationala de Reglementare in domeniul Energiei, care a stabilit ca timpul de interventie sa fie de cel mult 4 ore in urban si 12 ore in rural. Este o perioada foarte mare pentru ca nu poti sa lasi atatea persoane fara curent electric. Daca ar fi conditii mai dure, atunci s-ar lua, probabil, masuri", a declarat Cristian Munteanu, presedintele Uniunii Sindicatelor E.ON Moldova.
Aceeasi situatie poate fi regasita si in judet, unde maximum doua echipe asigura permanenta.

Probleme reclamate si de primarie

De fiecare data cand iluminatul public din oras nu a functionat, reprezentantii primariei au ridicat din umeri dand vina pe E.ON Moldova. Acest lucru s-a observat si in urma cu cateva zile, cand instalatiile de sarbatori din zona Copou nu functionau.
Anul trecut, municipalitatea ieseana a vrut sa preia de la E.ON Moldova comanda sistemului de iluminat. Concret, primaria intentiona sa administreze iluminatul public, aprinderea sau oprirea acestuia. Pentru modificarile aduse in reteaua de iluminat municipalitatea s-a aratat dispusa sa investeasca 8,4 milioane lei, insa licitatia nu a avut nici o finalitate. "Se refera la construirea unui sistem complet de gestiune a iluminatului public destinat utilizarii eficiente a blocurilor de masura si protectie, a instalatiilor de iluminat public, asigurand conducerea de la un punct de comanda central si realizarea unui sistem de comanda centralizata a iluminatului ornamental festiv. Sistemul de gestionare automata a iluminatului public este utilizat pentru monitorizarea si managementul punctelor de aprindere ale sistemelor de iluminat, masurarea consumurilor de energie electrica pentru iluminat si citirea automata a contoarelor electronice din sistem, in vederea obtinerii datelor pentru sistemele de facturare", doreau oficiali din primarie anul trecut.
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Comentarii (10)

goguta  | #137556
furnizarea e una , adica lor le platesti gazul sau energia electrica ,iar serviciile de distributie si intretinere sunt asigurate de E-on distributie ,gaze sau energie.Faptul ca s-a comasat furnizarea de energie cu cea de gaz ar trebui sa duca la reducerea costurilor E-on . Preturile platite de populatie nu au cum sa scada deoarece sunt stabilite de ANRE .Partea de distributie, cea care se ocupa cu intretinerea retelelor e buba , aici ar trebui investit ,insa cum firma germana s-a invatat doar sa ia banii nu ramane decat protectia consumatorului care sa ne mai ajute.
cleo  | #137565
A se vedea cozile interminabile de la etajul 2, camera 12 la reactualizarea contractelor furnizare gaz. Doar daca ai ffffff.mult timp liber dar sa te tina si nervii, mai poti rezolva ceva. Altfel.... Parca ne intoarcem la epoca de aur cand cozile erau "mama noastra"
vichi  | #137573
Faptul ca se unesc este un lucru bun. Sa platesti gazul si lumina intr-un singur loc este bine. Problema este sa asigure aceste companii personal care sa deserveasca populatia in conditii optime si fara stres. Cat despre nemti sau alte popoare cotropitoare...asa este romanul, a fost sluga toata istoria. Spaga este la loc de frunte, interesele primeaza inaintea cetateanului, etc...
lentile ieftine  | #137580
5 0 l e i ...L E N T I L E D E C O N T A C T........ i d m a l l _ e y e s
markus  | #137583
e-on gaz=animale!!!niste mincinosi faa scrupule! si-au facut mare reclama catre populatie precum ca si-ar putea clientul achita facturile si transmite indexul contor gaz prin 2 metode moderne(myline sau telefonic). In realizate aceste canalii idioate, au softuri de ka_ka_t nefunctionale, nu ativeaza contul myline al clientului de buna credinta si robotul telefonic (daca ai NOROCul sa il prinzi, deobicei suna ocupat)te baga intr-o "bucla" ciudata si-ti spunetot felul de tampenii: ca n ai introdus corect codul de abonat sau pe cel al pct-ului de consum, ori intai ca le-ai introdus corect, apoi te pune sa teastezi continuarea procedurii dupa care te anunta ca ai gresit din start s tot felul de idiotenii duap care te decupleaza. Salariatii lor de la Call Center sunt alti idioti nesimtiti. Cu siguranta ca acestea au fost criteriile dupa care i-a selectat pt. angajare. Zbiara ofensati la telefon ca i-ai deranjatapelandu-i, si-n final iti spun ca vor "incerca" sa remedieze si sa-ti activeze contul. Dar te uita din sec. in care ai inchis apelul telefonic. SUNT NISTE GOLANI! care ne fura banii si ofera cele mai proaste servicii.
ellena  | #137595
mda...stam si citim si apoi cometam mizeriile scrise iar pe ei ii doare-n cot de noi....
gaspi  | #137613
Daca te uiti pe factura de la e-on te apuca dracii! O TREIME DIN COSTUL FACTURII PLATIM LA STAT (lui POC si BORFESCU)
Platesti lu' MATA !  | #137619
pentru "@gaspi" - PLATESTI LU' MATA - facturile de curva ce a fost ! Hai sictir BOULE - daca nu-ti convine - mars la tara - fa-ti bordei - si stai acolo cu candila mati' aprinsa fara sa platesti nimic !
Pentru porcul gras de mai jos  | #137627
Bai ''platesti lu'mata'', a trecut Craciunul si ai scapat? Vezi ca vine Pastele, porcii se taie oricand...
alin  | #137685
simplu nu ai gaz nu ai lumina nu platitiasa van aprender y si no al faliment nu e drept tu platesti servicii ce nu le primesti.de aia merge tot asa de rau
Adauga comentariu
Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.2646 (s) | 24 queries | Mysql time :0.144027 (s)