News Flash:

E.ON sfideaza in continuare iesenii. Iata DOVADA care demonstreaza lipsa de respect a companiei fata de clienti

20 Martie 2017
1470 Vizualizari | 1 Comentarii
E.ON isi bate joc in continuare de ieseni si am demonstrat asta in nenumarate randuri pentru cititorii nostri. O alta dovada a lipsei de respect pe care compania E.ON o are fata de clientii sai ne-a fost trimisa pe adresa de mail a redactiei BUNA ZIUA IASI. 

De aceasta data, un cititor ne arata modul in care sunt tratati cei de pe spatele carora E.ON se imbogateste in fiecare luna. In anul 2017 inca mai suntem nevoiti sa asteptam ore intregi la cozi interminabile pentru a beneficia de niste servicii care in cele din urma se dovedesc a fi inutile si asta deoarece nicio problema a clientilor E.ON nu este, in realitate, solutionata corespunzator. 
Asta nu este singura neregula cu care compania germana de electricitate se confrunta. Zilele trecute am relatat cazul unui iesean care a prezentat situatia cu care se confrunta deseori cand apar intreruperi spontane de curent, o problema frecvent intalnita in randul clientilor casnici de la care E.ON se dezice de responsabilitate. In casa barbatului a fost intrerupt curentul de mai multe ori la un interval foarte scurt de timp, astfel incat la fiecare 5 sau 10 minute situatia era remediata, dupa care apareau iar intreruperi de energie. 
Din cauza acestor fluctuatii de curent, toate electrocasnicele din casele noastre risca sa se strice, uneori iremediabil, iar compania E.ON nu devine responsabila pentru plata pagubelor.
"Dupa ce in ultima luna a cazut curentul electric de vreo doua ori, de ieri seara suntem bataia de joc a celor de la E.ON. 10 minute este curent, 5 minute nu este. Se strica tot din casa, televizor, frigider, etc. Multumim celor raspunzatori! Suntem ca Fred si Barney in epoca de piatra. Dar traim in Romania si, normal, nimeni nu e raspunzator pentru nimic", a declarat ieseanul, pe o retea de socializare.
In aceeasi situatie s-a regasit si un alt client E.ON. O ieseanca s-a aratat revoltata de faptul ca a ramas o noapte intreaga fara energie electrica. Femeia a fost nevoita sa isi repare frigiderul pe propria cheltuiala, riscand ca pe viitor sa pateasca acelasi lucru.
"In zona Alexandru am stat o noapte fara curent si se opreste mereu. Am reparat deja placa electrica la frigider. N-am cum recupera banii ca vor cartea frigiderului si nu o mai am. Asta e", a spus clienta E.ON revoltata.
Este inadmisibil cum o companie germana te umileste in propria ta tara, refuza sa dea explicatii pentru miile de intreruperi ale curentului electric si te obliga sa stai la cozi, ore in sir, doar pentru a face o sesizare, pe care oricum nu o ia nimeni in seama. 
Daca si voi aveti probleme cu E.ON, dati-ne un mail pe adresa stiri•bzi.ro, in care sa denuntati abuzurile companiei germane. De asemenea, va puteti prezenta problemele si la rubrica de comentarii de pe site-ul www.bzi.ro. Vom continua sa prezentam in editiile urmatoare si alte abuzuri incredibile comise de compania E.ON! 
Va prezentam mai jos lista membrilor actuali ai Consiliului de Administratie (CA) de la SC E.ON Romania SA. Acestia sunt oamenii care se imbogatesc pe spatele romanilor si care-si bat joc de clienti, cu complicitatea autoritatilor.
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

Galerie Foto


e on cozi interminabile electricitate
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Comentarii (1)

irena kur de fier  | #595496
iesenii saracesc pe zi ce trece iar escrocii si kurvele din eon se imbogatesc de ani buni pe spinarea noastra ,pana cand o sa ii suportam ?
Adauga comentariu
Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1582 (s) | 24 queries | Mysql time :0.048514 (s)