News Flash:

Economia de piata pentru micii si marii intreprinzatori - un obiectiv al TINIMTEX

8 Februarie 2002
1280 Vizualizari | 0 Comentarii
Ieri, la sediul Camerei de Comert si Industrie din Iasi, in seria manifestarilor din cadrul celei de-a XXII-a editii a Targului National TINIMTEX, au avut loc seminariile "Consultanta de afaceri in Romania si provocarile Uniunii Europene" si "Exportul in Uniunea Europeana si marcajul CE". Formarea continua prin Scoala Romana de Afaceri, la care s-au dezbatut principalele provocari generate de instrumentele financiare puse la dispozitia Romaniei, destinate sprijinirii Intreprinderilor Mici si Mijlocii.
Manifestarile au inceput cu cuvantul de deschidere al prof. ing. Alexandru Budel, care a facut o scurta prefata manifestarii si a sustinut necesitatea de a cauta mijloace specifice mediului economic romanesc pentru a putea accede in UE.
Au urmat apoi expunerile consilierului executiv din Biroul de Dezvoltarea Afacerilor, Marius Bojor, despre marcajul
CE ca premisa a exportului catre Uniunea Europeana, si a consilierului executiv din cadrul Subcentrului Euro Info Iasi, Dan Ganciu. Acesta a vorbit despre "Consultanta de afaceri din Romania si provocarile Uniunii Europene". Aceasta cuvantare a fost precedata de o prelegere despre "Modul de obtinere a finantarilor externe", sustinuta de Emil Popa, consilier coordonator in cadrul Centrului de Formare si Specializare Profesionala din cadrul Camerei de Comert si Industrie Iasi.
Printre invitati s-au numarat Maria Sava, consilier executiv SRAF, care a vorbit despre Scoala Romana de Afaceri a Camerelor de Comert si Industrie- filiala Iasi, Ecaterina Armasu, lector SRAF, care a raspuns intrebarii: "Investitia in cunoastere- cost sau profit?".
Desi toate problemele expuse au o deosebita insemnatate pentru toti cei implicati in economia de piata, incepand cu micii intreprinzatori si terminand cu intreprinzatorii care intentioneaza sa se lanseze in mediul de afaceri al Uniunii Europene, numarul celor care au luat parte la intrunire a fost foarte mic, putini fiind cei care au inteles ca pentru a creste competitivitatea afacerii lor este necesara o buna informare si o continua formare profesionala pentru a fi in pas cu schimbarile determinate de noile cerinte ale pietei europene.
Doriana SAMATARU
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.2395 (s) | 22 queries | Mysql time :0.069167 (s)