Diete si regimuri

Efectele consumului de fructe si legume timp de o saptamana

Publicat: 30 iun. 2014
7
Fructele si legumele sunt foarte bogate in vitamine si minerale.Tineti timp de o saptamana o cura cu legume si fructe si veti vedea efectele.  
 
Mic dejun: faceti o pasta din faina de ovaz si tarate de grau. Luati 1-2 linguri de tarate de grau cernuta si se fierbe aproximativ 20 de minute intr-o cana de lapte, acoperiti cu un capac. Apoi se adauga 1 lingura de fulgi de ovaz fiert, se face terci si se lasa inca zece minute pe foc mic. Nu adaugati zahar. Optional, poate fi asezonata cu un varf de cutit de sare si putin ulei de masline. Micul dejun se incheie cu o ceasca de ceai aromat de plante fara zahar (flori de tei, menta sau balsam de lamaie). Acest mic dejun contine doar 200 de calorii. 

Vezi si: Cate fructe si legume trebuie sa consumam zilnic
 

Pranz: Supa de legume cu supa de pui in apa clocotita, dintr-un cub si se adauga legumele tocate la alegere (morcovi, varza de Bruxelles, conopida, fasole verde, etc). Supa se fierbe 20-25 de minute, la foc mic. Dupa o portie de supa, la desert se mananca un mar sau 1 cana de sirop de zahar. 
Cina: Preparati o salata de legume fierte sau crude la alegere, asezonati cu suc de lamaie si putin ulei de masline si sare. Salate poate fi preparata din morcovi si mere proaspete cu miere si nuci. Morcovii si merele sunt taiate in inele subtiri sau rase, amestecati cu miere si se presara 1 lingurita cu nuci tocate. 
In cazul in care salata nu va este insuficienta, cosumati o ceasca de iaurt. Inainte de culcare: beti un pahar de suc, este optional.

Vezi si: 7 kilograme jos in 7 zile: Meniul care te ajuta sa slabesti doar cu fructe si legume 





Adauga un comentariu