News Flash:

Elimina zaharul din dieta in 10 pasi simpli

13 August 2009
779 Vizualizari | 0 Comentarii
Elimina zaharul din dieta in 10 pasi simpli
Afisat la 19:08 Daca stai sa citesti studiile, cartile si cercetarile din domeniul nutritiei, afli si te inspaimanti ca zaharul rafinat este unul din cele mai daunatoare alimente posibile, care iti ingroasa talia, iti slabeste inima si iti da peste cap stomacul. In niciun caz nu trebuie consumat, si cu toate acestea continuam sa mancam, cateodata voit, cateodata fara stiinta, substanta alba daunatoare sanatatii. Cu totii ar trebui sa incercam sa limitam cantitatea de zahar din alimentatie, pentru o sanatate si o stare de spirit imbunatatita. Publicatia online Diet Food Nutrition a gasit 10 modalitati simple prin care se poate micsora considerabil cantitatea de zahar consumata. 1. Nu adauga zahar peste alimente Este cel mai simplu sfat: nu mai pune zahar in cafea, ceai, cereale. 2. Nu cadea prada capcanei "zaharurilor sanatoase" Zahar brun, zahar neprocesat sau alte variante despre care se spune ca nu sunt daunatoare - ba sunt! Corpul nu face diferenta intre diversele varietati de zahar! 3. Fa un efort sa elimini carbohidratii procesati Majoritatea carbohidratilor - paine, baghete, paste, gusatri de tot felul si produsele de patiserie- au o compozitie bazata pe faina si alte ingrediente care se transforma in zahar in corp aproape la fel ca si glucoza. 4. Fii atent la produsele "fara grasimi" Unul din cele mai mari mituri privind alimentatia este ca mancarurile fara grasimi nu ingrasa - fals! Daca nu contine grasimi nu inseamna ca nu contine calorii - in general, produsele sarace in grasimi suplinesc prin catitate adaugata de zahar si sare, ambele de ocolit. 5. Cumpara in functie de culoare Cand cumperi legume si fructe proaspete, ai grija sa ai cat mai multe culori - asta inseamna ca te incarci de nutrientii mult necesari. Iar fructele colorate precum cele de padure si ciresele sunt sarace in zahar, asa ca nici iti vor da peste cap dieta. 6. Transforma-te intr-un detectiv al alimentelor Citeste etichetele produselor pe care vreis a le cumperi! Pentru a reduce zaharul trebuie sa stii unde sa te uiti si ce sa eviti. 7. Ai grija la indulcitorii artificiali Din nefericire, acestia pot sa-ti sporeasca apetitul pentru carbohidrati si dulciuri si, in acelasi timp, scad nivelul de crom in organism, un nutrient important pentru metabolizarea zaharului. 8. Iscuseste-te la matematica! Uita-te pe eticheta produsului pe care vrei sa-l cumperi si vezi unde este scris cat zahar contine. Imparte acel numar la 4, pentru a obtine numarul de linguri de zahar pe care il vei manca. 9. Limiteaza fructele Fructele contin suficient zahar, in forma fructozei, cat sa-ti dea peste cap pana si cel mai chibzuit regim, asa ca fii atent la ce fructe cumperi si cat de multe mananci pe zi - nu mai mult de 2-3 daca vrei sa pierzi in greutate. 10. Elimina sucul de fructe Sucul de fructe este plin de zahar, nu contine fibre ca si fructul in stare naturala si are mult mai putini nutrienti. Din nou, nu te lasa pacalit de eticheta si fa-ti singur un suc de fructe sarace in zahar, daca iti e pofta.
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.3448 (s) | 22 queries | Mysql time :0.237639 (s)