News Flash:

Eroarea din Game of Thrones, ”comoara” Starbucks: cati bani a castigat producatorul de cafea

10 Mai 2019
697 Vizualizari | 0 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.7205 RON (-0.0018)
USD: 4.1484 RON (+0.0029)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti
Game of Thrones

Ultimul episod din Game of Thrones a inclus un pahar de cafea Starbucks. Acesta nu avea ce sa caute in cadru, dar designul personalizat al ambalajului a facilitat viralizarea.

Conform estimarilor unor experti specializati pe monetizarea viralizarii, datorita gafei din Game of Thrones, Starbucks s-a bucurat de reclama gratuita in valoare de 2,3 miliarde de dolari. Chiar daca episodul ar fi trebuit sa fie despre contruntarea finala dintre Cersei Lannister si armata lui Daenerys, nimeni nu a putut sa ocoleasca referintele la Starbucks din ultimele zile in corelatie cu GoT.

Paharul de pe masa petrecerii din Winterfell, s-a transformat intr-un fenomen online si a devenit o lectie de viralizare, indiferent daca prezenta lui acolo a fost neintentionata. Au existat scenarii conform carora paharul nici macar nu provine de la Starbucks, ci de la o cafenea independenta, dar este foarte similar cu cel al lantului de cafenele.

Un lucru este insa sigur, Starbucks nu a investit vreun ban in aceasta plasare de produse. Tocmai pentru a lamuri acest detaliu, producatorii HBO au reeditat episodul, iar daca te uiti la versiunea disponibila acum pe HBO Go, aceea nu mai include faimosul pahar. Chiar si asa, oficialii Starbucks pot sa sara in sus de bucurie datorita beneficiilor desprinse din gafa monumentala.

Cei de la CNBC au atras atentia asupra raportului unei companii specializate pe marketing. Aceasta a apreciat ca paharul aparent nevinovat s-a reflectat in beneficiile unei campanii de marketing in valoare de 2,3 miliarde de dolari. Detaliul consta insa in faptul ca banii respectivi nu au fost cheltuiti de Starbucks.

CEO-ul Hollywood Branded, compania din spatele studiului, a atras atentia asupra unicitatii setului de circumstante. ”Aceasta este o oportunitate o data in viata pentru Starbucks”. Ca sa intelegi un pic mai bine amploarea fenomenului cultural declansat de paharul de cafea din Game of Thrones, dupa episodul pacatos, numele producatorului de cafea a fost mentionat de 10.627 de ori in online, la TV si la radio. O alta firma de analiza a concluzionat ca asocierea dintre Game of Thrones si Starbucks a fost prezenta pe retele sociale de 193.000 de ori in doar 48 de ore.

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

game of thrones pahar cafea starbucks
Distribuie:  

Realitatea.net

RomaniaTV.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2019 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.3986 (s) | 21 queries | Mysql time :0.278533 (s)