News Flash:

Escrocherii marca Orange

6 Noiembrie 2007
4492 Vizualizari | 6 Comentarii
Unul dintre clientii companiei de telefonie mobila Orange, care a vrut sa-si pastreze anonimatul, a reclamat recent ca factura lunii septembrie a acestui an i-a fost incarcata nejustificat cu cativa Euro. Nu atat suma a fost reclamata, cat mai ales punctul de vedere al reprezentantilor companiei de telefonie, care au recunoscut ca au facturat in mod nejustificat suma in cauza. Practic, la trecerea de la un plan tarifar la altul, clientului i-au fost taxate suplimentar o serie de convorbiri telefonice ce erau numere favorite, incluse in abonament. Alaturi de acestea au mai fost trecute la plata, in afara abonamentului, alte apeluri telefonice ce erau gratuite.

Dupa discutiile avute cu reprezentantii Orange, clientul a asteptat ca aceste sume sa fie scazute din noua factura, pe luna octombrie 2007, dar acest lucru nu s-a intamplat. "Nu imi fac probleme pentru echivalentul catorva Euro, dar daca la fiecare al zecelea sau, poftim, la unul dintr-o suta de clienti ai Orange se intampla asa ceva, compania beneficiaza de niste bani incasati incorect. Accept sa platesc ceea ce consum, nu erorile unor sisteme de calculator sau ale unor persoane" a afirmat indignat clientul firmei de telefonie Orange. In plus, asa cum a afirmat persoana in cauza, in momentul facturarii costului suplimentar in cauza, la trecerea la un alt plan tarifar, clientul mai avea credit neconsumat in valoare de circa 50 Euro. Nu este prima data cand o companie de marimea Orange face erori de facturare, dar acestea trebuie remediate, atata timp cat este vorba de respectul fata de clienti. Dar, probabil ca pentru unii operatori de telefonie acest respect lipseste cu desavarsire, clientul nefiind altceva decat bun de plata.


Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Comentarii (6)

cetateanul  | #21885
Interesant articolul, chiar foarte interesant...
Pacat ca este nefondat si publicat fara o verificare preliminara. Sunt un client Orange foarte multumit de calitatea serviciilor oferite de companie.
Banuiesc ca acest anonim client nu si-a batut capul sa retina informatiile furnizate de operatorul Orange, si anume ca la schimbarea unui tip de plan tarifar cu altul se reseteaza numerele favorite si orice apel efectuat catre acele numere, inainte de o noua definire a acestora, este taxata suplimentar chiar daca in abonament exista minute gratuite catre numere favorite. Cat despre alte apeluri care au fost taxate desi ar fi fost gratuite, este posibil ca ele sa fi fost efectuate intr-un alt interval orar decat cel gratuit.
Singura companie de telefonie care este posibil sa mai fure si acum (ca inainte stiu din surse interne ca furau puternic la facturi) este ROMTELECOM. Dar, nu ii putem judeca pentru ca asa s-au obisnuit de cand era bunica fata si tovarasul Nicolae ne promitea un viitor stralucit.
Anonim  | #21886
Proasta companie! Nici semnal bun nu au in oras ce sa mai vb in afara.
crys  | #21887
mi s-a intamplat si mie sa-mi incarce factura cu cativa euro insa am sunat imediat la serviciul clienti de la orange si a rezolvat problema luna urmatoare. sunt clnet orange de 10 ani insa in ultimul timp sunt cam nemultumita de serviciile orange deoarece semnalul nu mai este asa de bun si pica reteaua foarte des si inafara de asta aveti grija sa va verificati cronosul mai des deoarece se fura minute. va spun asta pt ca in 2 zile eu vorbisem 60 de minute si cand am sunat la cronos mi-a dat ca am vorbit 150.
Daniel  | #21888
Nu stiu voi ce ati patit dar mie Orange mi-a incarcat factura cu 89 euro. Apelurile erau catre un numar foarte ciudat si ei nu au vrut sa imi spuna ce este acel numar. Si aici nu e vorba de nici o schimbare in abonament ci doar un furt pe fata.
radu  | #21889
Am patit si eu ceva asemanator, la schimbarea abonamentului am reintrodus numerele favorite folosind web care. Desi s-a confirmat schimbarea numerelor favorite, se pare ca la ei in sistem nu apareau (eu le vedeam si pe web si daca sunam la nu stiu ce numar). Mi-am dat seama dupa cateva luni de facturi mai mari (nu prea-mi monitorizez convorbirile). Desi deja numerele favorite erau sterse de peste tot, cei de la orange au recunoscut gresala si mi-au recalculat toate facturile de cand am schimbat abonamentul si bineinteles ca suma a fost scazuta din facturile ulterioare.

Ideea e sa fim atenti, nu stiu daca e rea vointa sau pur si simplu o gresala, sper ca o gresala...
Skipy  | #21890
Am un abonament cu 100 min nationale si 1000 de min orange si am constatat ca desi nu prea vb in alte retele minutele mele nationale dispar, am verificat o saptamana la rand si pe zi imi dispar circa 2-3 min nationale, si cand acestea se termina se adauga cate 1-1.5 euro pe zi... luna trecuta am platit (estimez aprox) cam 8 euro fara sa vobesc de ei. voi suna azi la servicu clienti sa vad care este problema.
Adauga comentariu
Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1322 (s) | 22 queries | Mysql time :0.014944 (s)

loading...