Actualitate

Este INCREDIBIL ce a patit un iesean care a cumparat parizer de la magazinul PROFI – FOTO

Publicat: 10 aug. 2015

@ Un iesean a fost umilit intr-un supermarket din oras dupa ce a cumparat un produs @ Cu toate ca vina era a angajatilor, barbatul a fost tratat de parca el ar fi incalcat vreo regula a magazinului @ Cumparaturile s-au transformat intr-o adevarata bataie de cap, atat timp cat nimeni nu i-a dat dreptate @

Cumparaturile dintr-un supermarket din Iasi s-au transformat intr-un adevarat calvar pentru un iesean. Barbatul, client fidel al lantului de magazine PROFI, a mers sambata seara intr-unul dintre magazinele din zona Pacurari pentru a cumpara cateva produse alimentare. Odata ajuns la raionul cu produse din carne, a rugat vanzatoarea sa ii dea o bucata de „parizer taranesc de porc vrac”, iar de aici o intreaga harababura. In raft, parizerul taranesc de porc vrac pe care barbatul l-a cerut avea taiat pretul de 18,90 de lei pe kilogram si adaugat un pret nou de 13,90 lei. Cand a primit bucata de parizer ambalata, ieseanul a realizat ca urmeaza sa plateasca pretul intreg al produsului, adica 18,90 lei pe kilogram nu 13,90 lei cum ar fi fost normal. Atunci a intrebat femeia din spatele raftului de ce nu are pretul care este expus. Vanzatoarea a spus ca nu este vina ei si ca ar trebui sa se adreseze sefului de magazin pentru eventualele probleme. Ieseanul I.C. credea ca odata ce va vorbi cu seful de magazin problema se va rezolva, insa nu a fost deloc asa. Reactia angajatului l-a surprins pe barbat si nu i-a venit sa creada cum poate reactiona acesta.

„Daca nu va convine, puteti pleca din magazin”

Explicatiile pe care I.C., ieseanul „pacalit”, le-a primit au fost de-a dreptul halucinante. „Am fost la magazinul PROFI din Pacurari si am cumparat o bucata de parizer. La raft acesta avea pretul de 18,90 lei taiat si adaugat unul nou de 13,90 lei. Vanzatoarea mi-a ambalat parizerul si cand m-am uitat pe eticheta, mi-am dat seama ca are de fapt pretul intreg. Atunci femeia mi-a spus ca nu are nicio vina si sa iau legatura cu seful de magazin. Am asteptat pana a venit acesta si i-am spus ce problema am. El a spus ca e o greseala de-a colegilor, ca au uitat sa schimbe pretul. Eu i-am spus ca nu e corect, iar atunci m-a rugat intr-un fel sa plec din magazin daca nu imi convine. L-am rugat sa imi spuna ce functie ocupa in magazin sau cum se numeste, dar nu mi-a dat niciun detaliu. Nu avea nici ecuson, nimic. Pe mine nu ma deranjeaza greseala lor, tuturor ni se intampla. Atitudinea pe care a avut-o acel angajat nu mi se pare deloc corecta. Dupa ce ca era greseala lor, tot mie mi-au spus sa plec din magazin daca nu imi convine”, sustine I.C. In urma discutiei purtate cu angajatul PROFI, barbatul a cautat sa-si faca dreptate singur. Ieri a mers la Oficiul pentru Protectia Consumatorilor (OPC) unde a depus o reclamatie. „Am mers la OPC si am depus o reclamatie. Chiar daca a fost o greseala, nu mi se pare corect ca un client sa fie tratat asa”, sustine barbatul.





Comentarii
  • Aseara la Profi din Copou aveau la frigider lapte OKE stricat, cu toate ca data de expirare de pe cutii era de 25.08.2015.
    Nu voi mai fi clientul acestui lant de magazine care ne considera fraieri

  • Jegosilor de la bzi de ce nu ati pozat si acest client (vedeta) care duhneste de transpiratie si lasa jeg in urma de pe haine dar emite pretentii. Daca nu vrei cu adevarat sa cumperi macar nu cauta sa devii vedeta in acest mod

      • bau *******\” labarului,la pacurari e sefa de magazin …..
        Daca tot mancati kkt manti-l cum trebuie… 3 feluri, nu va grabiti sa va saturati cu primul fel

  • drept la replica pt un INCREDIBIL de bou-vaca, idiot-a; Daca erai destept-a ti-ai fi dat seama ca acel cumparator chiar a cumparat acel produs chiar daca s-a lasat pacalit si nu l-a facut cei 5 ron furati la propriu dar, esti prea prost=a ca sa intelegi ca noi nu trebuie sa stan capra in fata asa zisilor comercianti colonialisti, si esti prea idiot-a sa pricepi ca ei ne considera niste consumatori flamanzi care accepta orice. Cit despre igiena te asigur ca daca ti-as da-o sa mio **** sigur ai ramane cu amintiri placute si cu niste mirosuri fine pe care inca nu le-ai descoperit inca din parfumurile alea ieftine bulgaresti pe care ti le cumperi de la tonete.Iar daca vroia sa-si faca reclama isi dadea numele complet, eventual accepta sa-i fie publicata poza si detalii mai detaliate stimate-ta INCREDIBIL de idiot-a, prost-a, si troglodit-a ce esti.

  • Acest lucru este ceva normal pt acest magazin. Intotdeauna nu se potrivesc preturile de la raft cu cele de la casa. ( ex. berea la doza). Cand reclami – esti trimis la sef ( cand stai de vorba cu el, parca zici ca el este stapan si clientul iobag)

Adauga un comentariu