Actualitate

Este REVOLTATOR! Ce i-a facut Orange acestui iesean intrece orice imaginatie

Publicat: 27 sept. 2013

@ Omul s-a trezit cu un contract prelungit fara vointa sa @ Ieseanul ceruse operatorului de telefonie sa-i schimbe abonamentul cu optiunea PrePay @ Desi cererea sa a fost depusa din mai, Orange l-a anuntat ca i s-a prelungit contractul care a expirat in acea luna @ Ieseanul sustine ca in urma cu doua luni, Orange i-a „furat” din optiunea avuta pe abonamentul sotiei

Orange, unul din principalii jucatori de pe piata telefoniei mobile, isi tine captivi clientii, folosind orice tertip pentru a nu le da voie sa-si porteze numerele in alta retea. Este si cazul ieseanului Ioan Bogdan Barbieru care, dupa 4 ani, nemultumit de serviciile oferite de companie de telefonie, a incercat sa se mute in reteaua concurenta. A fost de ajuns pentru cei de la Orange sa inceapa un joc destul de perfid, prin care sa-i taie ieseanului orice elan. Cireasa de pe tort o reprezinta prelungirea contractului fara acordul titularului si in ciuda faptului ca acesta si-a exprimat in scris optiunea de a rezilia orice serviciu oferit de Orange.

Vrei, nu vrei, trebuie sa ramai la noi!

Anul acesta, in luna aprilie, Bogdan Barbieru a incercat sa afle daca poate sa-si porteze numarul in alta retea. A sunat la serviciul Clienti, de unde i s-a spus ca pana nu se termina perioada contractului, adica luna mai, optiunea sa nu poate fi perfectata. Mai mult, i s-a comunicat ca va fi contactat de cineva care ii va prezenta cateva conditii avantajoase, daca va ramane in reteaua Orange. Pe 30 august, ieseanul a primit prin intermediul postei electronice, actul aditional la noul contract. „Am citit actul si nu am fost de acord cu cele stipulate. Pe 5 septembrie, le-am trimis raspunsul meu negativ. Saptamana urmatoare, am mers la Orange pentru a-mi trece 3 din cele 5 abonamente pe cartele PrePay. Mi s-a spus ca nu se poate, pentru ca a intrat in vigoare prelungirea contractului. Nu mi-a venit sa cred”, a declarat Barbieru. Acesta a sunat la serviciul Clienti, de unde i s-a spus ca se vor face verificarile necesare si va primi, in cel mai scurt timp, un raspuns. Pana acum, Orange a tacut malc.

Problemele au aparut mai demult

Barbieru nu este la primul incident cu operatorul de telefonie mobila. „Prima incercare a fost prin luna ianuarie. Am fost incarcat la nota de plata. Am crezut ca este o greseala, care nu se va mai repeta. Mi-am alocat un cont pe care pot verifica cate minute am consumat din optiunea abonamentului, cate SMS-uri si cat am de platit”, a declarat Bogdan. Nu mica i-a fost mirarea cand, dupa ce le-a spus celor de la Orange ca vrea sa plece din retea, telefonul sotiei sale a fost blocat.

„Am sunat la Orange. Mi-au spus ca s-au consumat minutele alocate si ca de aceea a fost blocat telefonul. Am abonament, nu cartela PrePay. Cum sa se termine minutele? Ulterior, mi s-a comunicat ceva de genul ca au fost trimise SMS-uri care au consumat creditul. Din nou, am abonament. Am verificat contul meu, nu aparea nicio suma suplimentara. Am cerut desfasuratorul convorbirilor. Dupa mult timp, mi l-au trimis. Nu am nicio cheltuiala suplimentara. Mi-au spus ca au o problema cu serverul lor si ca de aceea nu au fost inregistrate. Pai, scuza asta cam miroase a furt pe fata. E problema lor, nu a mea. Nu sunt eu dator sa platesc ceva ce nu apare inregistrat. Totul, pentru a nu ma lasa sa plec in alta retea”, a sustinut Bogdan Barbieru. Si necazurile nu s-au lasat asteptate.

Isi pune sperantele in comisarii de la Protectia Cosumatorilor

Ieseanul nu s-a lasat intimidat de Orange si le-a cerut actul aditional pe care, cica, l-ar fi semnat. „Este vorba despre acel act pe care mi l-au trimis prin email. La punctul III, este stipulat clar denuntarea unilaterala a contractului din partea clientului in termen de 14 zile de la comunicare. Ori, eu le-am trimis refuzul meu pe 5 septembrie, la 6 zile de la comunicare. Nu am semnat nimic, nu au cum sa-mi impute vreo cheltuiala”, a spus Barbieru. Omul a incercat sa ia legatura cu cei de la Orange pentru a lamuri situatia. De fiecare data, i s-a spus ca va fi contactat de reprezentantii de vanzari. „Ieri a fost ultima data cand am vorbit cu cineva de la Orange. Acelasi raspuns, parca ar fi un robotel. Nu mai vreau sa am de-a face cu acest operator de telefonie mobila. Numai probleme am avut cu ei. Acum astept raspunsul celor de la Protectia Consumatorului”, a declarat Barbieru. Ieseanul a sesizat Comisariatul Judetean pentru Protectia Consumatorului in legatura cu incalcarea drepturilor sale. Barbieru sustine ca Orange l-a privat atat de serviciile oferite de ei, cat si de cele oferite de alt operator de telefonie mobila. De altfel, Orange a mai fost amendat de comisarii CJPC Iasi pentru alte nereguli in relatiile cu clientii. Ultima amenda s-a ridicat la 30.000 de lei.



loading...

Comentarii
  • Orange isi face de cap din cauza faptului ca OPC-ul face un joc si mai pervers. Compania Orange duce aceasta politica de ani de zile, isi bate joc de oameni, iar in ultimii ani, miselia acestei companii a depasit orice limita. Comisarii OPC nu sunt straini de aceasta situatie dar fac un joc perfid, preferand sa taxeze simbolic compania Orange tocmai pentru a nu fi acuzati ca nu ar face nimic.

  • Anul acesta am vrut sa renunt la abonament, dupa 9 ani de colaborare, timp in care mereu am fost un bun platnic. Este incredibil ce au putut sa-mi faca cei de la Orange, mi-au impus costuri suplimentare inexistente (pachete de date), m-au obligat sa mai platesc inca 3 luni abonamentul desi eu am anuntat din ianuarie ca vreau sa renunt. Am reclamat la OPC toata aceasta situatie, iar comportamentul comisarului cu care am intrat in contac a fost dezarmant> nu mi s-a precizat nr de inregistrare desi l-am solicitat de doua ori prin e-mail (l-am obtinut dupa ce am mers la sediul OPC si l-am cerut acolo), mi s-au turnant tot felul de motive (incredibil) pentru care Orange s-a comportat cum a facut-o. Eu nu cred in capacitatea si dorinta OPC de a alinia compania Orange la practici menite sa protejeze interesele si drepturile consumatorului.

  • Multa lume foloseste cartele pre-pay. Din diferite motive. Unul ar fi confidentialitatea utilizatorului. Dar golanii portocalii fac un joc pervers : iti ,,demagnetizeaza” cartela, nu mai poti suna, nu mai poti primi apeluri. Singura solutie : inlocuirea cartelei. Cum ? Cu completarea formularelor unde te intreaba si la ce varsta te-a intarcat mama..NU completezi, aleluia carteale, chiar daca ai credit pe ea..NU LE PASA..

  • acelasi lucru am patit si eu ca domnul de mai sus, daca se intervine mai ”sus” culmea se poate rezolva , luna urmatoare se inchide abonamentul si numarul devine prepay.
    PS: mai sus in conducerea orange

  • am avut cartela orange din 99, apoi in 2011 am trecut pe abonament timp de 2 ani ..mare greseala …dar in iunie anul acesta cu 30 zile inainte sa expire perioada contractuala am vrut sa depub cerere scrisa de reziliere a serviciilor de abonament …surpriza nu se poate decat daca vrei sa renunti si la numar …. pai cum sa renunt la numar il am din 99 …si ei stiu asta si fac un fel de santaj … apoi am facut doar cerere (nescrisa) inregistrata in sistemul lor chiar la sediul din anastasie panu de reziliere a abonamentului cu trecere la prepay …dupa lungi discutii la telefon cu operatori zelosi care mai de care cu oferte peste oferte ca ajunsese pana sa-mi anuleze si ultima factura si sa-mi dea abonament 0 ron pt jumatate de an fara beneficii doar sa primesc apeluri si sa raman pe abonament

    • …dar am refuzat am reusit sa trec pe cartela dar nu fara probleme mi-au taiat toate beneficiile pe care le aveam inclusiv serviciul tonuri de asteptare unde am vreo 20 de tonuri luate dinainte de a avea abonament si mi-au resetat orice setare in rest …am apelat la serviciul clienti …nu se poate dom`le asa e la trecerea pe cartela …am apelat la OPC si s-a rezolvat subit m-a sunat unul de la orange …ca;c[a]t tot la c,u.r…SI E MUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUULT MAI BINE!!!! acum am detaliere cand vreau nu trebuie sa astept sa treaca luna intru in cont pe site si vad imediat, oferta imi fac personalizata tot de pe site si e si mult mai ieftin!!!

  • Atat timp cat nu este semnat un act sau dat acordul verbal la telefon(convorbirile sunt inregistrate) n-au cum sa va „lege”.Pot fi si prelungiri abuzive, greseli din partea angajatilor,neatentie, dar se rezolva. Daca nu cu vorba buna, cu OPC-ul. Si ca un mic pont,vorbiti frumos cu angajatii 🙂 Daca va duceti tipand si amenintand aveti mici sanse sa va rezolve ceva, daca vorbiti frumos si le explicati problema in cam 90% din cazuri o sa va ajute

  • de ce nu se pun anunturi pe internet si…toti nemultumitii sa se duca in grup mare la usa directorului de la orange? se vede bine k orange…a cam invatat lectia cu furatul…de la vecinii nostri italienii.

  • trageti tzeapa….dati-i in mortii masi de golani….faceti un abonament pe un buletin declarat pierdut si vorbiti o luna in toate tarile de pe mapamod….:))))

  • Sincer ma rog de ei sa imi faca abonament si nu vor vreau sa iau pe firma 10 iphone 5s si nu vor sa imi faca abonament , unde trebuie sa merg sa ii reclam ???

  • asa am patit si eu m-am certat cu ei 3 luni pana sa ma treaca pe cartela, ii sunam zilnic de cate 5 ori,aveam operatori care deja ma stiau, si intr-un final mi-au reziliat contractu. aceeasi problema si eu mi-au ****** factura cu vreo 30 euro. prepay cea mai bun alaegere

  • una noua de acum cateva minute:
    raman fara nationale, rog prietena sa-mi reincarce cu 6euro pt optiune, ok, facut…dupa o ora nimic. ea suna si-i apare ca tranzactia procesata..la mine insa nimic. sun la 444, acolo o pitzi imi spune sa inchid tel ca-n 10 min se rezolva. inchid,deschid…nimic, dau sa sun iar dar imi zice robotul ca apelul e acum 0.55e iar eu n-am credit. Suna si prietena inca o data si i se spune ca ar fi bine sa mai faca o reincarcare, ca prima s-a pierdut in vant…dar banii i-au fost luati

      • oameni buni, treceti pe prepay si dupa aia daca aveti un tel cat de cat performant, instalati VIBER si scapati de probleme.eu am reusit abia dupa 3 luni sa ies de pe contract. Te pun sa faci solicitarea si cand te suna consultantul, daca nu raspunzi atunci, mai trebuie sa faci o programare..si asa mai trece o luna..

  • Cu orange am avut si eu o problema costisitoare.Am inchis contractul cu plata la zi si m/am trezit cu o factura de 400 ron cu tot felul de scrisori de amenintare cu executare silita …ce mai sunt MARI EXCROCI…In aceasi situatie s/a aflat o ruda a mea

    • Eu mi-am prelungit contractul la cosmote si mi-au spus ca imi DUBLEAZA minutele nationale si internationale din abonament + 50 min. de fidelitate, dupa care mi-am activat extraoptiunea International mobil < adica sa pot folosi min.mat.int. si pe mobil in europa. si m-am apucat sa imi sun toti prieteni de prin strainatate ca mai toti aveau doar mobile. dupa consumarea celor 125 de min. ale abonamentului meu au inceput sa imi apara cost suplimentar dar eu vedeam ca mai am minute suficiente si nu intelegeam de unde am cost suplimentar .....cand mi-am dat seama de unde ar putea fi ( dupa ce am facut cam 50 euro cost suplimentar ) am mai sunat inca odata (mai sunasem si in prealabil la fiecare crestere de cost supl. )si mi-a spus ca numai dupa ce se face factura or sa imi dea solutionarea.

  • SOLUTIONAREA:- ati vorbit pe mobil peste minutele INCLUSE IN ABONAMENT ,adica cele 125 ,asa era !! .dar cei de la Germanos mi-au spus ca imi DUBLEAZA minutele din abonament. Voi ce ati intelege daca v-ar spune X ca ” va dublam minutele din abonament”???? eu unul , inteleg ,ca AU ACELASI STATUT, odata ce mi-ai spus ca m-i le dublezi

  • Pe langa toate aceste probleme pe care le aveti cu diferite contracte mai trebuie mentionat si semnalul de doi bani si faptul ca se intrerupe convorbirea mai des decat ma duc la baie…

  • Mi-au mancat ficatii pana am scapat de ei. Niste zdrente ordinare puse pe jecmaneala. Orange este o firma foarte serioasa fapt pentru care ii urez sa reziste sa primeasca cat mai multa m.u.i.e.

  • ORANGE!!CEI MAI BANDITI!!anul acesta in august mi au luat nr,de pe o cartela pre-pay,pe motiv ca nu am folosit o o perioada mai lunga de timp,desi mai aveam 5euro credit!!aveam accel nr din 1995,si mi au spus ca l pot recupera doar daca i mi fac abonament!!!SA i IA DRACU,MERGETI LA ALTI OPERATORI!!!!!

  • Atata vreme cat OPC ul nu-si face treaba este clar ca Orange isi va bate joc in continuare si va fura (da, acesta este cuvantul) bani de la abonati obligandu-i sa prelungeasca abonamentele cu lunile

  • cea mai mare greseala pe care o poate face un abonat Orange este sa ceara intreruperea abonamentului prin telefon, in discutii cu operatorii firmei Orange. Va obtine NIMIC, acesti oameni sunt antrenati intr-un sistem machiavelic ce vizeaza manipularea oamenilor. Operatorii de la Orange si avocatii acestei firme sunt adevaratele VALORI ale acestei companii. Pentru acei abonati care doresc sa incheie abonamentul le recomand doua cai: solicitare scrisa de incetare a abonamentului pe care sa o trimita accesand sectiunea Contul tau a paginii web a companiei sau scrisoare expediata prin posta cu solicitarea confirmarii de primire.

  • ceea ce este strigator la cer este faptul ca orange a gandit o strategie diabolica prin care blocheaza posibilitatea abonatilor de a cere intreruperea abonamentelor, altfel decat in cadrul convorbirilor cu operatorii companiei. va rog sa faceti un test si va veti convinge de acest aspect. aceasta companie hidoasa iti ofera doar posibilitatea de a comunica cu operatorii sai intruiti sa te determine sa dai bani mai multi si sa nu renunti la servicii. da, cea mai buna solutie este sa soliciti orice in scris, desi iti va lua mult timp sa gasesti cui sa trimiti cererea

  • oare cati dintre comisarii OPC au abonamente de la orange? oare cati dinrte acesti comisari beneficiaza de bonusuri si de alte facilitati de la aceasta firma? ma gandesc ca se pot face artificii pentru a se masca aceste facilitati

  • Acum cativa ani am avut 3 abonamente de la orange si plateam facturi mari si chiar in avans faceam plata.A trebuit sa plec pana in italia o saptamana si normal ca am vorbit in roming.Lunar mi se trimitea desfasurator pentru fiecare numar de telefon impreuna cu factura.Inainte de data facturari cu doua zile mi-am verificat costul suplimentar,surpriza imi adaugase suma de 200 dolari si in ultima zi 150 de dolari.Am zis ca am vorbit dar o sa ma uit pe desfasurator.SURPRIZA mai mare ca la numarul care am vorbit in roming nu mi-au trimis desfasuratorul.Am sunat la ei si mi-au zis niste aiureli.Le-am spus ca nu platesc nimic si ca poate sa isi bage in fund toate 3 abonamente .Suma se ridica la 2100 Ron.Nu am platit nimica nici un leuț.Mi-au venit somari si nu stiu cate alte prosti si de pe la nu stiu ce firma de recuperari .NU am platit nimica si de vreo doi ani nu mai vine nimica.

    • kosmine, aceasta nu este o solutie buna. tocmai aici este mare perversitate a celor de la Orange: se joaca cu tine, iti limiteaza posibilitatile de a comunica cu ei pentru a intrerupe abonamentul, timp in care tu platesti in continuare. La un moment dat, satul de caterinca pe care o joaca operatorii lor cu tine, te enervezi si intrerupi orice plata, adica ce ai facut si tu. ei bine, atunci se arunca compania Orange asupra ta cu LEGEA, adica ceea ce aceasta firma nu respecta si te baga ca datornic in biroul de creditare, apoi pune firmele de recuperare sa te streseze. In momentul in care vrei sa faci un credit sau ai nevoie de ceva la o banca te trezesti ca nu poti sa beneficiezi de nimic, iar daca faci imprudenta sa apelezi la OPC este o greseala si mai mare: comisarii de la OPC sunt mana in mana cu Orange, ei aplica doar anumite sanctiuni, din cand in cand, tocmai pentru ca sas-i mascheze protectia. Iar cand aplica aceste sanctiuni, au grija ca sa fie mediatizate in presa locala.

  • Ma crucesc de cat aberatii citesc pe-aici. Mai multa incultura nu cred ca se poate. E adevarat ca pot fi si erori, dar sa nu faci nici cea mai mica diferenta dintre serviciile si beneficiile unui abonament fata de un serviciu preplatit, sa nu stii exact ce ai semnat intr-un contract mi se pare cel mai de jos nivel de civilizatie!

Adauga un comentariu