Actualitate

EXCLUSIV! Acuze fara precedent! Clienti batjocoriti de unul dintre cele mai cunoscute magazine din Iasi! „Au produse de calitate, dar sunt oameni de nimic!” FOTO

Publicat: 13 sept. 2019

@  A cumparat gresie si faianta de la un brand renumit @ Reprezentanta de la Iasi i-a oferit o surpriza @ Ieseanul vrea sa faca plangere si la ANAF @ "Am achizitionat si am platit faianta si gresie de la San Marco. Livrarea a fost pe data de 11 iunie, dar o parte dintre ele erau crapate. Am sesizat persoana care a facut livrarea si a zis ca vor fi inlocuite. Nici pana astazi nu s-a intamplat acest lucru", a declarat Mihai F. @ Patronul magazinului recunoaste ca nu a putut sa faca comanda in Spania

Un iesean care a vrut sa-si amenajeze noua locuinta a apelat la serviciile societatii San Marco Design SRL, cu punct de desfacere pe soseaua Pacurari, reprezentanta a firmei din Italia. Avea nevoie de gresie si faianta pentru baie. A facut o comanda in valoare de 8.000 de lei, dar a avut surpriza sa constate ca mai multe placi au fost sparte in timpul transportului. A reclamat acest lucru, dar nici pana astazi nu a primit noile placi.

Reclamantul Mihai F., chiar si in aceasta situatie, a mai facut o comanda de trei cutii, dar a fost refuzat. Pana la urma a facut comanda la funizorul din Spania. Intre timp, cei de San Marco i-au facturat comanda, chiar daca nu aveau marfa pe stoc. In consecinta, ieseanul a precizat ca a formulat o plangere la Comisariatul Regionala Pentru Protectia Consumatorilor (CRPC) Nord-Est Iasi.

Vezi si: Tranzactie imobiliara record in mijlocul Iasului: se vinde un teren in valoare de peste 4 milioane euro

"Am achizitionat si am platit faianta si gresie de la San Marco. Livrarea a fost pe data de 11 iunie, dar o parte dintre ele erau crapate. Am sesizat persoana care a facut livrarea si a zis ca vor fi inlocuite. Nici pana astazi nu s-a intamplat acest lucru. Pe data de 10 august am achizitionat din nou gresie si faianta de la acelasi magazin, deoarece nu imi ajungeau placile comandate initial. Magazinul mi-a facturat si incasat contravaloarea marfii. Mi-au spus ca o va livra la inceputul lunii septembrie, pe data de 5. Pe data de 5 am sunat sa intreb unde este marfa comandata si achitata si mi s-a spus ca mai dureaza, dar nu se stie cat, deoarece ei nu au mai avut comenzi la fabrica din Spania si ii costa transportul. Le-am explicat ca problema transportului trebuia sa ii preocupe inainte sa imi ia banii. Au motivat ca ei sperau sa aiba mai multi clienti si daca nu au avut, ce vina au ei… Mi-a fost incasata suma pentru faianta comandata fara a se intocmi un contract, iar cand le-am solicitat telefonic o data exacta de livrare au spus ca nu stiu. Nu mi se pare normal sa imi fie incasata suma anticipat si dupa 30 de zile sa spui ca nu stii cand vine marfa. Pacat ca au produse de calitate, sunt oameni de nimic! La un moment dat m-au intrebat de ce ma grabesc, pentru ca nu locuiam in casa aflata in santier. Pana la urma, cei 360 de lei din a doua comanda i-am primit in cont. Cand ma intorc in tara voi face reclamatie si la ANAF pentru ca mi-au facturat pentru o marfa inexistenta, nu pentru avans", a spus Mihai F.

Vezi si: Exclusiv! Tupeu de borfas! Motelul Bucium functioneaza fara autorizatie de patru ani. Vasile Puscasu: "Ma luati la intrebari pe mine?" – FOTO, VIDEO

Patronul firmei: "Nu a fost niciun fel de rautate"

Contactat telefonic, Daniel Bizga, unul dintre asociatii in firma San Marco Design SRL, a explicat ca nu au putut fi onorate comenzile, deoarece exista o taxa de urgenta destul de mare. "Domnul respectiv a venit la noi cu un proiect. I-am livrat gresie si faianta. Am respectat termenul. Apoi a venit sa spuna ca a modificat proiectul. Ii trebuiau inca trei cutii. Acestea puteau fi aduse de la o fabrica din Spania. I-am spus ca dureaza peste o luna. Din Spania, in regim de urgenta, costa peste 250 de euro. A considerat sa faca presiuni. I-am returnat banii pentru ca a spus ca a rezolvat. Nu a fost niciun fel de rautate", a precizat Daniel Bizga, asociat in firma.

Conform datele fiananciare, societatea ieseana a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de 2 milioane de lei, profit de 285.159 lei, datorii de 1,9 milioane lei, cu un numar de 5 angajati. Daniel Bizga detine 40 la suta din partile sociale, iar restul se afla in posesia Lacramioarei Elena Bizga.

"Colorificio San Marco are experienta a trei generatii de manageri si antreprenori care incepand cu anul 1950 si pana in prezent au fost animate de aceleasi principii si de acelasi spirit inovativ, spirit care a stiut sa evolueze in timp in concordanta cu schimbarea exigentelor consumatorului si cu schimbarea pietei. Generatia de baza este cea a Cavalerului Pietro Tamburini care a inceput imediat dupa Al Doilea Razboi Mondial sa comercializeze materii prime destinate producerii vopselelor. Anii '50 au constituit un mare impuls pentru societate, curajul si zelul depus au permis atingerea nivelului actual, azi Colorificio San Marco fiind un reper in industria vopselelor", se arata in descrierea brandului italian.



loading...

Comentarii
  • Se confirma ceea ce se stie de mult timp. Produsele vandute au o calitate superioara (cel putin o parte din ele) dar cei pusi sa vanda sunt mai putini inspirati ca sa nu spun altfel. De la intrarea persoanei in magazin si pana la iesire se vede pe fata lor cat sictir au in ei, nu sunt interesati de satisfactia clientului din fata lor si se bazeaza pe calitatea marfii pe care o vand. Este inadmisibil ca organele de control sa nu ia atitudine fara de aceste mici „ocolisuri ale legii”…cum adica sa ii factureze o marfa pe care nu o au in stoc? Si in plus pe ce baza ii returneaza sumele de bani? Dupa ce ii tin banii omului in cont si se folosesc de ei se gandesc ei apoi sa ii faca storno? Cum ramane cu perioada in care omul a asteptat o marfa inexistenta??? Auzi…”taxa de urgenta”…care taxa de urgenta cand omul a asteptat 30 zile…inteleg taxa de urgenta cand se doreste un termen f scurt.. 2-3 zile …la 30 deja urgenta nu e urgenta :))

    • Prost nu e ala care cere,prost e ala care da! Mergeti la San Marco si asta se aplica la orice marfa. Nu au stocuri si totul e pe baza de comanda. Cat dureaza? Depinde cati „ametiti” agata.Daca ai noroc si se ingramadesc bolovanii pe usa produsele ajung „urgent in 6-7 luni daca nu locuiesti in casa aia, daca locuiesti se poate mai urgent 1-2 ani cu conditia sa vii la magazin cu buletinul si adeverinta ca locuiesti acolo”

      Felicitari ptr articol BZI !

    • Cum se poate factura si comanda fara a pune clientului termen de livrare si eventual un contract? Daca moare omul pana ii vine comanda ce se intampla? Nimeni nu stie ce si cum a comandat nu?

  • Ar trebui sa vedem si reactia ANPC in legatura cu faptele astea daca omul tot a depus reclamatie.
    Bravo ca nu se lasa inselat de catre Magazinul asta si speram ca toti sa reclame cand patesc asa ceva.

Adauga un comentariu
Anunturi bzi.ro Adauga anunt gratuit