Actualitate

Exclusiv! Ipoteza socanta! Un martor vine cu o varianta incredibila in cazul accidentului dintre un tramvai si un BMW! Se poate repeta catastrofa de la Fundatie?

Publicat: 24 iun. 2019

@ Un accident rutier in care a fost implicat un tramvai a avut loc in cursul diminetii de ieri @ Totul s-a intamplat pe Pasajul Nicolina, la o ora de varf, cand traficul rutier era foarte aglomerat @ Un tramvai al Companiei de Transport Public s-a izbit intr-un autoturism marca BMW @ O persoana a fost ranita si a fost transportata la spital @ O persoana care a fost la fata locului vine cu o ipoteza incredibila @ Iata ce spune ca a auzit intr-o conversatie telefonica purtata de catre vatman @ Reprezentantii CTP sustin ca alta este cauza producerii accidentului @ O parte din vina este si a soferilor care merg pe calea de rulare a tramvaielor

In cursul diminetii de ieri, in jurul orei 9:00, un accident rutier in care a fost implicat un tramvai al Companiei de Transport Public din Iasi s-a produs pe Pasajul Nicolina. Mijlocul de transport in comun s-a izbit intr-un autoturism marca BMW, care se deplasa dinspre Nicolina spre Podu Ros, pe calea de rulare a tramvaiului. Chiar daca principala cauza a producerii accidentului pare a fi nepastrarea distantei de catre vatman, mai ales ca accidentul s-a produs la o ora de varf, cand se circula bara la bara, martorii vin si cu o alta ipoteza.

In urma accidentului, un barbat care se afla in autoturismul BMW a avut nevoie de ingrijiri medicale. La fata locului s-au deplasat un echipaj al Politiei si un echipaj medical. Barbatul a fost transportat la Unitatea de Primire Urgente a Spitalului "Sf. Spiridon", pentru a beneficia de tratament si pentru a fi supus unor investigatii suplimentare.

"L-am auzit spunand ca nu a putut sa franeze"

O persoana care se afla la fata locului, chiar in tramvaiul care circula pe traseul 9, spune ca a surprins o conversatie telefonica pe care o purta vatmanul. Martorul le-a povestit reporterilor Cotidianului Buna Ziua Iasi ca acesta spunea, telefonic, ca a incercat sa franeze, dar ca nu a reusit, incepand astfel sa claxoneze pentru a-l avertiza pe soferul aflat in fata lui.

Totodata, cei care se aflau in tramvai spun ca totul se putea incheia mult mai rau daca tramvaiul se afla pe o portiune de drum in panta.

"Eram in tramvaiul care a fost implicat in accidentul de pe Pasajul Nicolina. Nu a fost un impact foarte violent dar, din cate am inteles, totul se putea termina mult mai rau daca tramvaiul nu se afla la mijlocul pasajului, ci in vale, in coborare. Initial am crezut ca a deraiat tramvaiul, dar apoi am vazut ca este vorba despre un accident. Stateam chiar in fata si am auzit conversatia telefonica pe care a avut-o vatmanul. Acesta a povestit ca a incercat sa franeze, dar nu a reusit sa faca acest lucru, ca nu tineau franele. Asa ca, a inceput sa claxoneze. Din ce am inteles si din ce am auzit, dumnealui spunea ca nu este prima oara cand se intampla acest lucru. Totodata, se mai plangea de starea generala a tramvaiului, spunea ca nu mai merge nimic cum trebuie la el", precizeaza calatorul, care a stat de vorba cu reporterii Cotidianului Buna Ziua Iasi.

Vezi si: Tragedie la Iasi! Si-au privit bebelusul cum isi da ultima suflare, din cauza unei greseli pe care orice mama o poate face! Detalii incredibile!

Reprezentantii CTP spun ca acest lucru a condus la producerea accidentului

Conform reprezentantilor CTP Iasi, o parte din vina producerii accidentului este purtata si de catre soferii care aleg sa mearga pe calea de rulare a tramvaielor. "Am luat la cunostinta despre accidentul care s-a produs in cursul diminetii de 24 iunie, pe Soseaua Nicolina, incident rutier in care a fost implicat un tramvai al Companiei de Transport Public Iasi. In acest caz, este vorba despre un patinaj al tramvaiului, provocat de masticul care se afla pe sine. Cu toate acestea, tramvaiul a putut sa opreasca in cele din urma. Din cauza temperaturilor extrem de ridicate din aceasta perioada a anului, masticul este angrenat de rotile masinilor, fiind adus pe sinele de tramvai. Ii rugam pe conducatorii auto sa evite calea de rulare a tramvaielor in aceasta perioada, intrucat masticul bitumos, materialul aflat in umplutura rosturilor, este supraincalzit si orice presiune a rotilor pe sine face ca vagoanele sa nu mai poata inainta. Circulatia tramvaielor este deja afectata pe pod Nicolina, fiind introduse sumplimentar si autobuze pe traseul 9. Totodata, in dimineata zilei de ieri, circulatia tramvaielor de pe traseul 9, pe sensul de mers Nicolina-Podu Ros, a fost blocata timp de aproximativ 25 de minute", precizeaza reprezentantii CTP Iasi.





Comentarii
  • Ce credeti despre cocalarul cu rabla de BMW,credeti ca el avea timp sa astepte in coloana ca orice sofer?Nu, toti cocalarii fac asa,e o rusine pt. el sa circule in coloana ca deh, se grabea omul,are serviciu la pacanele. Asa le trebuie cocalarilor ,circula agresiv.

  • Cum de se intampla ca majoritatea accidentelor sa fie cu BMW?
    Oare chiar e o simpla intamplare sau e ceva cu cei care conduc masini de astea la noi…?
    Inclin sa cred ca e varianta a doua…

    • imi cer scuze, ca sunt ignorant.
      care sunt cele trei metode de franare?
      este adevarat ca sunt sicanati in trafic, dar in declaratia oficiala spune cum ca „orice presiune a rotilor pe sine face ca vagoanele sa nu mai poata inainta”
      ceva nu se leaga…

  • Și la piata Chirilă spre basceaus, pe unde sa circuli că nu ai decât linia de tramvai? Și BMW-ul nu s-a băgat în fața, mai erau mașini în fața lui, se stătea în coloana, și atâta timp cât sunt indicatoare care permit circulația mașinilor pe linia de tramvai, care este problema? Acum câțiva ani când s-a întâmplat tragedia din copou, tramvaiul cu toate cele trei sisteme de frânare, nu a reușit să frâneze, plus viteza mare pe care o avea vatmanul. Sa nu mai blamam șoferii, că nici vatmanii nu sunt sfinți! In alte tari se circulă fără probleme pe linia de tramvai și nu se întâmplă accidente, tocmai că au tramvaie care funcționează corect, nu rable din anii 60 aduse la prostii din Romania.

  • 1.tramvaile din iasi SICRIE PE ROTI. Țin sa cred defecțiune tehnica sau eroare umană.
    2.vrei cale liberă pentru tramvaie fa infrastructura adecvată pe unde sa meargă doar tramvaie nu sa fie inclusă in benzile de circulație .daca nu suntem originali măcar sa copiem de la alții ,,,,

  • Vatmanii sunt niste scârbe. Vrei sa faci viraj la stânga te incadrezi corespunzător și ei claxoneaza din spate. Trebuie puși la punct …..

  • Numai taranii comenteaza ca tramvaiul are banda speciala. Prosti gramada, si inca ce prosti.

    Vinovati sunt cei care se ocupa de transportul in comun. Cine merge prin Tg. Cucului nu are cum sa nu vada tranvaiele care intorc acolo cu „Defect”.

Adauga un comentariu