News Flash:

EXCLUSIV! Marlania secolului la singurul hotel de cinci stele din Iasi! Peste noapte a devenit o simpla spelunca! Este incredibil ce au patit doi tineri

15 August 2017
12488 Vizualizari | 18 Comentarii
• Serviciile singurului hotel de lux din Iasi lasa de dorit • Pleiada Boutique Hotel a ajuns o unitate de duzina, comportamentul administratorilor fiind strigator la cer • Un cuplu care intentioneaza sa se casatoreasca anul viitor a semnat pentru o sala din incinta hotelului • La scurt timp, conducerea hotelului nu a vrut sa-i mai primeasca • Fara nicio explicatie, tinerii s-au trezit ca nu mai au sala pentru nunti • Contactati de BZI, cei de la Pleiada au refuzat sa ofere explicatii suplimentare • "Nu pot sa va dau niciun punct de vedere oficial", a precizat Ina Tomachi, coordonator de evenimente la Hotel Pleiada • Hotelul a fost construit cu fonduri europene si apartine afaceristului Vasile Sirbu, cunoscut pentru tranzactiile cu carburanti • Vasile Sirbu a precizat ca Ina Tomachi este proaspat angajata la hotel si ca a comis o eroare

Situatie incredibila la hotelul Pleiada din zona Bucium, singurul obiectiv de cinci stele din municipiu. "Hotelul urmareste prin facilitatile de care dispune sa va transpuna într-o experienta de neuitat", se arata in prezentarea serviciilor de lux.

Si intr-adevar a oferit clipe de neuitat unui cuplu din Iasi care a semnat un contract pentru o sala din interiorul hotelului unde urma sa organizeze o nunta.

Andreea Pantiru a explicat pentru BZI ca a incercat sa pregateasca nunta din timp, programata pentru data de 19 mai 2018. Dupa ce a vizitat mai multe sali si restaurante, s-a hotarat ca cea mai potrivita sala de nunti ar fi la Pleiada. Dupa o serie de discutii cu organizatorii de evenimente s-a batut palma.

Numai ca, dupa aproape doua luni, administratorii hotelului de lux nu au vrut sa mai auda de viitoarea mireasa. I-au explicat ca avansul va fi returnat. Cu o atitudine sfidatoare, administratorii hotelului i-au spus ca nu sunt interesati daca toata povestea va fi facuta publica. Recent, Andreea Pantiru a formulat o plangere la Protectia Consumatorului Iasi, urmand ca raspunsul sa fie oferit intr-un termen de 30 de zile.

Citeste si : Patronul de la Onyx a mai tras o teapa. Isprava il va costa miliarde de lei

"Povestea incepe pe data de 12 mai atunci cand am crezut ca am gasit cea mai potrivita sala pentru nunta la Pleiada Boutique Hotel - sala Concordia. Am semnat contractul cu ei pentru data de 19 mai 2018. Pe data de 20 iulie, la mai bine de 2 luni de la semnare, sunt anuntata ca avem o mare problema deoarece sala a mai fost contractata de un cuplu in luna februarie tot pentru 19 mai 2018. Ajung la hotel, domnisoara coordonator de evenimente isi cere scuze, insa imi spune ca are si solutia salvatoare, sala mare a hotelului e libera pe 19 mai 2018. Respir usurata si plec de la hotel cu promisiunea ca intr-o ora voi fi sunata si voi afla decizia lor: nunta ramane in sala mica sau ne mutam in sala mare si ramane celalalt cuplu cu sala mica. Spre seara primesc un mail in care sunt rugata sa imi aleg o alta data sau reziliem contractul. Am sunat sa intreb de ce nu folosim sala mare care e libera si aflu despre alta eroare. Si sala mare se ocupa pe 19 mai 2018 si chiar daca ar fi libera tot nu mi s-ar permite sa fac nunta acolo pentru ca hotelul va iesi in pierdere. De ce sa piarda ei cand pot pierde eu", a explicat reclamanta.

Intr-un final, viitori miri si-au gasit o sala de nunti la un alt restaurant din Iasi, ramanand cu un gust amar in urma experientei cu responsabilii de la Hotel Pleiada. Cel mai probabil, conducerea hotelui a gasit clienti care erau dispusi sa aduca un numar mai mare de invitati. Andreea Pantiru avea 80 de invitati pentru fericitul eveniment.

Citeste si : Cristian Rizea si un coleg, teapa de peste 43.000 de lei la un hotel

Oficialii Pleiada dau vina pe un angajat

Contactati de reporterii BZI, oficialii de la Hotel Pleiada au refuzat sa ofere explicatii legate de modul in care a fost reziliat contractul cu viitorii miri.

"Nu pot sa va dau niciun punct de vedere oficial. Voi transmite conducerii", a declarat Ina Tomachi, coordonator de evenimente la Hotel Pleiada. Ulterior, Vasile Sirbu, patronul hotelului Pleiada, a declarat ca incurcatura se datoreaza Inei Tomachi, angajata de putin timp la hotel.

"Doamna a facut un contract pentru 80 de persoane. De multe ori se ajunge la 50 de persoane. Noi avem un nou angajat (despre Ina Tomachi-n.r.). A fost eroare umana, nu poate fi vorba de rea-credinta. S-au suprapus programarile in aceeasi zi. S-au oferit patru date diferite pentru aceeasi sala. S-a dorit sala mare. Noi nu puteam pune 80 de persoane intr-o sala cu 300 de locuri, cum si-a dorit doamna. Nici nu arata bine, iar noi tinem la imaginea noastra", a declarat Vasile Sirbu, pentru BZI.

Citeste si : Dezvaluiri uluitoare din culisele unui hotel de fite din Iasi

Vasile Sirbu este si administratorul societatii Auto Gas S.R.L., ce cuprinde si activitatea hoteliera. Conform ultimelor date financiare, Auto Gas S.R.L. a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de 12,9 milioane lei, un profit de doar 179.063 lei, cu un numar de 80 de angajati. Societatea a fost infiintata in 1992 si are ca obiect de activitate "comertul cu amanuntul al carburantilor pentru autovehicule in magazine specializate". 

Citeste si : "Teapa" luata de o familie la un hotel de 3 stele de pe litoralul romanesc

Hotel facut cu fonduri europene

Hotelul Pleiada a fost amenajat de afaceristul Vasile Sirbu cu ajutorul fondurilor europene. Mai precis, fostul hotel Concordia a fost transformat, rezultand peste 60 de spatii de cazare. O noapte de cazare costa cel putin 200 de euro, in functie de pachetul ales. Proiectul a costat cinci milioane de euro, din care jumatate a reprezentat contributia lui Sirbu, iar restul - contributia Uniunii Europene.

Un apartament prezidential are 100 de metri patrati, finisaje si mobilier de lux, pat king size, living cu masa pentru 12 persoane, sistem individual de climatizare, 2 TV, telefon cu acces national si international, room service si minibar.
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

Galerie Foto

Sala_de_nunti_Hotel_Pleiada
pleiada contract nunta andreea pantiru plangere hotel sala restaurant
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Comentarii (18)

Dorel  | #619193
Dragilor, asa va trebuie! Cu parere de rau, dar asa va trebuie...In loc sa va luati un wedding planer, ala stie exact ce si cum trebuie facut, are contracte cu hoteluri, sali, etc..Umblati ca disperatii, luati si tepe sau erori umane, nunta nu va tihneste, ca in loc sa va distrati dati telefoane si umblati dupa muzica, porumbei, masini, haine, cand toate astea pot veni ele la voi acasa. Vreti si cu p...-n c.., si cu sufletu-n Rai.
­­­ֹֹֹ  |  #619210
Cu siguranta ai probleme la mansarda.
Majoritatea cuplurilor prefera sa-si organizeze singuri nunta.
Plus ca n-ai nevoie de wedding planner pentru o nunta cu 80 de invitati.
Daca era o nunta cu vreo 500 de invitati era alta situatie.
Si alte chestii:
Chiar daca ai zece consilieri, serviciile romanesti sunt aceleasi.
Majoritatea romanilor nu sunt multumiti de serviciile romanesti.
Uita-te la poza săli de 5 stele, se vede clar ca mesele sunt bara la bara.
Se vede clar ca anumite scaune sunt inghesuite langa oglinda.
Daca X vrea sa plece de la masa trebuie sa-l deranjeze pe Y.
Mircea  | #619198
Sa te foot in cwr Dorele si sa-ti dau nitel la mooie, asta lu nevasta-ta. Ha,ha,ha
­­­ֹֹֹ  | #619201
Nu ma surprinde, asa fac toti dupa ce isi pun sacii in caruta.
Oricum, nu luxul conteaza.
Andrei  | #619203
S a ajuns ca o nunta sa fie o exagerare maxima. Un kitsch total. O falsa imagine a celor doi, a ceea ce reprezinta ei defapt in viata dezi cu zi sau a ceea ce vor reprezenta dupa...
Numai avioane, numai 5 stele, mii de euro la muzica, mii de euro la fotograf dupa care oricum stai 6-12 luni sa vezi niste prapadite de poze... Rochii de mireasa, costume de mire, 2 perechi de nasi cel putin, buchetul miresei, buchetul nasei, buchetele domnisoarelor de onoare...
Mancarea sa fie cat mai sofisticata, habar nu aincr mananci, nu mai conteaza ca 50% din ea ajunge la gunoi sau in sacosele personalului cu care pleaca a doua zi acasa.
Bauturi care mai de care...de care unii n au mai auzit si nici nu vor mai auzi vreodata care se intorc prin diverse moduri in vasele de toaleta sau prin curtea restaurantului...
Si totul pentru un amarat de apartament, in cel mai fericit caz, de cele mai multe ori un avans si o rata pe 15-20 de ani direct la dezvoltator.
Casa de piatra!
Bogdan  |  #619213
Bine spus !!!
stefana  | #619226
Sunt clienta a centrului Spa de aici de la hotel... Din pacate se vocifereaza ca Ina este proaspat angajata insa ea lucreaza la acest hotel de minim 3 ani de zile.. Hotelul este de 5 stele insa personalul lasa cu mult de dorit in acest hotel
Andreea  |  #619337
Sunt foarte ok pana iti iau banii pe urma atitudinea este cu totul alta. Cat despre Ina, nu pare a fi de curand angajata.
Robert  | #619230
Aşa este ,personalul lasă mult de dorit.Un prieten de-al meu la fel a pățit cu nunta.A fost lăsat baltă şi i s-a dat aceeași explicație.Foarte, foarte neserioşi!!!!!!
Andreea  |  #619334
Da, ulterior am auzit ca s-a mai intamplat asta la Pleiada doar ca nimeni nu a reclamat acest lucru. Sa speram ca va fi ultimul incident.
Sorin  | #619233
Este afacere de familie, patronii sunt de vina de intreaga situatie de acolo. Ma mir cum de nu au ajuns celebri in presa pana acum, pentru ca sunt celebri in tot Iasul si de aia nu au nici oameni cum trebuie.
Chiroca!  | #619236
Ar vrea sa fie de 5 stele.....! Nu vezi la 5 stele esarfe legate de scaune si stilul nunta la marlaneala! Cred ca e plin non stop! S au spalat niste bani!
client  |  #619313
Imaginea s-ar putea sa nu fie de la Pleiada ,eu am avut nunta in vara asta acolo si sala a fost de vis,nu cu scaune invelite ci cu scaune tapisate foarte moi,cu lustre foarte ,foarte frumoase si ringul de dans mare fara stilpi.Poate au mai multe sali dar sala in care am facut eu nunta nu e asta care e in articol.Mincarea a fost f.f.buna,nu a ramas aproape nimic pe mese.
Andreea  |  #619336
Imaginea este de la Pleiada, sala Concordia. Scaunele sunt tapitate si in mod normal fara huse, dar probabil la acel eveniment s-a dorit amenajarea salii cu huse de scaune.
Chiroca!  | #619237
La 5 stele parca ar trebui sa fie majordom.....poate vreo femeie de serviciu daca ai dai in ciubuc sa te ajute la bagaje!
Misu  | #619301
Un caz petrecut acum doi ani, cand un prieten venit la o nunta organizata la faimosul hotel, a avut neplacuta surpriza sa constate faptul ca masina personala, fusese lovita de unul dintre receptioneri la scoaterea din parcarea subterana. Desi unitatea avea obligatia sa achite contravaloarea daunei, pe care ulterior sa o recupereze de la salariat, directorul hotelului dl CIULU, a refuzat acest lucru, ba mai mult a inceput sa ameninte cu relatiile sale de la nivelul IPJ Iasi. Datorita acestui individ, cunostinta mea a trebuit sa actioneze in judecata unitatea si sa.si recupereze paguba dupa circa 1,5 ani. Aceasta persoana(CIULU), nu face deloc cinste unitatii, si nu cred ca ar trebui sa mai lucreze in acest segment de activitate. Umilinta la care a fost supus prietenul meu cat si eu personal, care am incercat aplanarea incidentului, ma face sa cred ca marlania este caracteristica conducerii unitatii
client  |  #619328
dl Ciulu a fost singura persoana care s a ocupat cum trebuie de acest hotel. decizia cu siguranta nu a fost a lui ci a domnului Sirbu sau feciorasul lui minunat Vlad, care nu face altceva decat sa vina sa manance la acest hotel, in timpul programului lui de general manager. Plus ca din cate am observat inntreaga echipa este schimbata, mai putin Ina.
Ciulu Neculai  |  #621782
Domnule Misu, daca sunteti persoana care o cred eu, va rog sa dezvaluiti si metoda prin care ati facut presiuni asupra mea, fiind la un pas de a va da afara din hotel! Nu cred ca aveti competenta necesara de a evalua nivelul activitatii mele. Va doresc sanatate si succes in toate!
Adauga comentariu
Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1721 (s) | 22 queries | Mysql time :0.015533 (s)