La psiholog

3 exerciții de sofrologie pentru a avea încredere în tine

Publicat: 23 feb. 2020

Exerciții pentru încredere în sine. Imaginea pe care o avem despre noi înșine determină în mare măsură relația noastră cu ceilalți. Iată 3 exerciții de sofrologie pentru a vă ajuta să câștigați încredere, recomandate de sofrologul francez Carole Serrat.

Dacă o persoana nu se simte bine cu sine, ceilalții îl simt. Mai presus de toate, ei percep imaginea pe care cineva o dă despre sine. Când nu ne iubim pe noi înșine, alții nu ne iubesc nici pe noi. Iată 3 exerciții de sofrologie pentru a (re)învăța să te iubești pe tine însuți.

EXERCITIUL 1: Oglinda

Începem cu un exercițiu de vizualizare care intensifică și perfecționează percepția diagramei noastre.

În picioare, vă relaxați mușchii din cap până în picioare, închizând ochii. Apoi, în timp ce inhalăm, ridicăm mâinile întinzând brațele deasupra capului.
În timp ce expirăm, coborâm foarte încet mâinile, palmele întoarse spre corp, imaginându-ne că mâinile noastre sunt o oglindă.
Întotdeauna cu ochii închiși, încercați să vedeți ce reflectă oglinda trecându-vă mâinile pe fața, gât, piept, burta. Brațele sunt complet relaxate de-a lungul corpului.
Încheiem cu o declarație pozitivă: ne spunem că ne iubim pe noi înșine așa cum suntem, de exemplu.

Exerciții pentru încredere în sine. EXERCITIUL nr. 2: Recunoastere

Auto-deprecierea este o otravă. Recunoașterea calităților tale este antidotul.

Facem o listă cu tot ceea ce iubim la noi. Ne recunoaștem calitățile, este important pentru stima de sine. De exemplu răbdarea, altruismul, bunătatea.

Enumerăm, de asemenea, toate succesele noastre trecute. Indiferent dacă sunt personalw, profesionalw sau legate de starea de sănătate.

Păstrăm cu atenție această listă și repetăm ​​mental, sau mai bine cu voce tare, calitățile și victoriile.

EXERCITIUL 3: Memoria confortabila

Vino în contact cu tine însuți, punând o mână pe inima. Lasă imaginea unei amintiri plăcute să vă vină in minte, în timpul căreia ne-am simțit iubiți, protejați, susținuți. Poate fi amintirea unui prieten care ne-a înveselit într-o seară de depresie, a unui părinte care ne-a mângâiat, a unei îmbrățișari, un iubit care ne-a răsfățat în mod special.

Găsim toate senzațiile legate de această evocare în cele mai mici detalii ale lor.

Simțim încrederea, bunăstarea care emană din această amintire și adecvăm acest sentiment de stimă și afecțiune. Îl transmitem nouă înșine, îl lăsăm să curgă în noi, să ne încălzească.



loading...

Adauga un comentariu